הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיר ואלון
החתונה של שיר ואלון
אביב 2021
הפוסט של שיר, חברת הקבוצה הסודית:

אחרי 5 דחיות, 3 מקומות ו-2 חתונות אחת קטנה שהייתה רק טקס למשפחה הקרובה והשנייה מסיבה יש לנו ים המלצות. מודה שלאורך הדרך חשבנו כבר לבטל הכל ואני הכי שמחה בעולם שלא ויתרנו כי היה כיף ומשולם איך שהיה גם אם זה לא בדיוק איך שתכננו. מוזמנות לשאול גם שאלות בפרטי.

מקום לאירוע
כוכב הים
+

במקור היינו אמורים להתחתן במערבה. אחרי 3 דחיות האולם פשוט החזיר לנו את כל הכסף (ממש לא מובן בתקופה שהיינו), ובכללי היו סופרים רגישים וחמודים וממליצה לכל מי שיעשה שם. אחרי זה התכוונו להתחתן בבית של המשפחה, ושבוע לפני החתונה התחילה מלחמה. ביטלנו ודחינו בשבוע אבל ההנחיות לא השתנו. בנחישות של הבן זוג שלנו עברנו לכוכב הים (לבלו לג׳ון המתחם הלא כשר שלהם) והיה ממש מושלם. הם ארגנו לנו את החתונה ביומיים במקום. דאגו לכל מה שהיה חסר ובגדול זה מיקום מושלם קו ראשון לים.

איפור
נועה לוי | Noa Levi Hair & Makeup
+

נועה פשוט מושלמת, אני לא נוהגת להתאפר והיא פשוט גרמה לי להרגיש כמו נסיכה, והכי טבעית שיש.

שמלה- אורטל שטרית- אני לא יכולה להסביר איזה אדם מיוחד הבחורה הזאת. נתחיל בזה שנתקעתי בלי שמלת כלה לאירוע הראשון אורטל עזרה לי כל כך למצוא שמלה מהרגע להרגע. יש לה שמלות יפיפיות, שירות מושלם והיא קודם כל אדם עם לב ענק.

צילום סטילס

אלעדו, אדם שהוא קודם כל חבר. אנחנו כל כך אוהבים אותו. הוא היה איתנו בשתי החתונות, תמיד מרים ועושה אווירה. וגם אדם עם לב זהב. בנוסף לאלעדו הנסיך, הצטרף גיא לוי שבא אצלנו להתלמדות והביא לנו בחינם עוד תקיית תמונות מעולות ויפות! עפנו עליו גם=]

צילום ועריכת וידאו
אביב וטלי
+

אביב וטלי. אביב מלווה אותנו כבר שנה וחצי, הרגשנו שהוא כל כך ציפה איתנו והתבאס על כל ביטול שכשהודענו על החתונה האחרונה הוא הביא מצלמת VR רק כדי לפרגן לנו. הסרטונים שלהם זה בדיוק מה שחיפשנו, קלילים מצחיקים, עם דיבורים והם משולמים.

Dj לחתונה
אלפא - ALPHA
+

פשוט מקום שישר מרגישים בו בבית. אלפא מלווים אותנו גם כבר תקופה ארוכה, וכל החלפה שהייתה נו הם דאגו תמיד להיות זמינים ולמצוא לנו פתרונות. סאן הד׳יגי שלנו היה באמת מלך! מסיבה של 140 איש וכולם היו ברחבה.

עופר היסעים- שמעו הבנאדם הוא אגדה ובצדק. הוא עשה לנו 2 תחנות איסוף. הביא גומי לאוטובוס הכין לנו שלט ובחזור התעקש להוריד כל אחד בבית שלו. הוא זכייה בפיס האדם הזה.

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

חליפות באיכות הכי גבוה, אחרי שהשמנו קצת בין אירוע לאירוע נתנו לנו גם להחליף חליפה לאחת גדולה יותר.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אלבה - עיצוב אירועים | ALBA
+

Alba או בשמע של המלאכית מאחורי הקלעים טל...שבוע לפני החתונה ראיתי פוסט בכלות אורבניות של מעצבת שמחפשת לעצב לזוג שהחתונה שנדחתה בגלל הקורנה, בחינם. אני כתבתי לה הודעה בפרטי ומשם זה התגלגל. טל היא פשוט קסם מהלך, כשהתבאסתי על הביטול היא לא הפסיקה לשלוח לי הודעות איזה אירוע יפה היא מארגנת לנו. היא הכינה ראנרים במיוחד לאירוע שלנו בהפרש של כמה ימים. הגיע בשבע כבר כדי לארגן הכל והכי חשוב עשתה אירוע יפה כמו באגדות. אתם רוצים אותה ביום שלכם, עם הבטחה

קייטרינג ושירותי בר

בגלל השינויים הקטנו את החתונה ל130 אורחים, הזמנו שף בשם שגיא שופן
(אינסטגרם sagishofan@). כולם עפו על האוכל וקיבלנו מלא מחמאות.

קייטרינג ושירותי בר

האנשים הכי מרימים, עם קוקטיילים מדהימים ויולי הבעלים גם הכי הגון שיש. הם עשו לנו את האירוע ודאגו להרים כל שניה.

עיצוב שיער

אישה שהיא חלום, דנה פשוט עשתה לי את הבוקר עם האנרגיות שלה, בנאדם שכולו לב. מעבר לזה שהשיער יצא פשוט מושלם ולא זז כל האירוע.

שמלות כלה

אני לא יכולה להסביר איזה אדם מיוחד הבחורה הזאת. נתחיל בזה שנתקעתי בלי שמלת כלה לאירוע הראשון אורטל עזרה לי כל כך למצוא שמלה מהרגע להרגע. יש לה שמלות יפיפיות, שירות מושלם והיא קודם כל אדם עם לב ענק.

אטרקציות

שמעו הבנאדם הוא אגדה ובצדק. הוא עשה לנו 2 תחנות איסוף. הביא גומי לאוטובוס הכין לנו שלט ובחזור התעקש להוריד כל אחד בבית שלו. הוא זכייה בפיס האדם הזה.

אטרקציות

ג׳ימיק שקניתי לפני שנה ביריד של כלות אורבניות. זה היה סופר חמוד. עשינו קעקוע שלנו ושל הכלבה שלנו והיה מצחיק לראות אותו בכל מקום על אנשים.

*הבלוקיה- לא לקחנו מגנטים אלא בלוקים של עץ. אנשים עפו על זה ויצא ממש יפה. לנו אישית נתנו לבחור אחרי החתונה בלוקים שידפיסו לנו. ממליצה מאוד

*טקס- אצלנו היה טקס שחברים הנחו, היה כל כך מיוחד ואחר.

*ערוץ הכיבוד- לי ולאלון מהרגע שסגרנו חתונה ידענו שנרצה שהם יהיו חלק ממנה. זה קטע שלי ושלו ושל כל החברים שלנו. כולם עפו באוויר וזה הוסיף מלא!

*עיצוב גרפי- אני מעצבת גרפית ולכן היה לי כיף לעשות הכל לבד. עשיתי המון דברים לרחבה, מתשחץ ענק עם לוח מחיק, תפריטים, משחק לבר של משימות, דפדפת ממותגת בכניסה לכתוב ברכות. עשיתי הכל עם טא׳צ אסייתי כי הבן זוג שלי חצי סיני.

*נעליים- שופרא. היו מושלמות ומיוחדות.
 

זה היום הכי כיף שהיה לי בחיים, ממליצה לשחרר ולזכור שזה יום לחגוג את אהבה שלכם וכל דבר שמתפקשש הוא לא העיקר. מוזמנות לשאול בכיף בפרטי

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלפא - ALPHA+
אלפא - ALPHA
904 ממליצים
Dj לחתונה
כוכב הים+
כוכב הים
253 ממליצים
מקום לאירוע
אביב וטלי+
אביב וטלי
134 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
נועה לוי | Noa Levi  Hair & Makeup+
נועה לוי | Noa Levi Hair & Makeup
55 ממליצים
איפור
אלבה - עיצוב אירועים | ALBA+
אלבה - עיצוב אירועים | ALBA
35 ממליצים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
לחתן
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
עיצוב שיער
שמלות כלה
אטרקציות
אטרקציות