הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיראל ומור
החתונה של שיראל ומור
קיץ 2021
הפוסט של שיראל, חברת הקבוצה הסודית:

אז התחתנו מור ואני ב18.06.21 (חתונה גאה בשישי בצהרים) וזה היה התאריך השלישי שלנו! אבל הטוב מכולם ללא ספק.

כמובן שכל הדחיות היו בעקבות הקורונה ולמרות כל הקושי של כל פעם לדחות ככה השתפרנו מתאריך לתאריך...

מה לא היה לנו בדרך, ספקים שהתנהגו בדרך הכי מבישה שרק אפשר ומנגד ספקים הכי מדהימים שרק יכולנו לבקש שבזכותכם אמרנו איזה מזל שהייתה קורונה.

אז נתחיל מהפחות טוב כדי לסיים בטוב..

1. בתאריך הראשון סגרנו עם אולם שחשבנו שהוא אולם החלומות שלנו והחלום הפך לסיוט! אני אשמח לתת דיס בפרטי... נקודת האור שהייתה זה שקיבלנו את המקדמה.

2. מאפרת לתאריך הראשון שגם היא "הרוויחה" את הדיס ביושר רב

3. מגנטים - הודעת וואסטפ שכמעט עלתה לנו 200 שח אם לא היינו מתעקשות לקבל החזר, גם פה לצערי יש דיס...

ועכשיו..!! לקרדיטים שכל כך ראוי שהספקים שלנו יקבלו

מקום לאירוע
אטורה - בית לארועים
+

איזה מזל שהייתה קורונה רק בשביל להכיר את אהרון רון כהן, הוא עשה הכל אבל הכל כדי שנהיה מרוצות ושנהנה מתהליך וואו כמה שהיינו מרוצות, ברמה שבא לי להתחתן שם שוב (בלי הקטע של הגירושים.. סתם לכייף עוד פעם חתונה)

האוכל שלהם היה מושלם, השירות מדהים, יחס אישי מטורף, לאורך כל החתונה הוצמד אלינו מלצר שדאג לנו לכל דבר שרצינו. אהרון הלך בבוקר וקנה לנו לרחבה את כל השטויות שתמיד יש שאנחנו לא חשבנו עליהם.

הייתה לנו מנהלת אירוע מטעמם (ענבל) שהייתה מעולה, דאגה לנו, הרגיעה אותנו בזמן החתונה ובעיקר לפני החופה.

שמלות כלה

שמלות - אז היו 3 שמלות (אבל היי זה לשתי כלות

אז זה בסדר...)

שמלה ראשונה מ Lee Kodo - לי קודו, היא בסגנון בוהו והיא פשוט הייתה מדהימה! מקצועית! יחסית לשוק לא יקרה בכלל.

ידעה להרגיע את מור שנכנסה לסרטים שאולי זאת לא השמלה ואולי זאת כן השמלה והיא ברגע הורידה את הלחץ, ידעה לעשות את השינויים כדי זה יתאים בצורה מושלמת.

כל השמלות הן עבודת יד שלה והן מושלמות!

שתי השמלות הנוספות היו לי... קניתי אותן מיריד "מתלבשות על זה" והכסף נתרם לנשים שסובלות מאלימות במשפחה, היו לי קצת תיקונים אבל ללא ספק היו מושלמות!

Dj לחתונה

אז אחרי שאיבדנו את הDJ עם שינוי התאריכים קיבלנו המלצה על שקד דודוביץ שידעה להתאים את עצמה אלינו ולקהל שלנו, המעברים שלה היו מושלמים, התהליך איתה עד לחתונה היה מושלם. היא פשוט עשתה לנו את החתונה!

צילום סטילס

אין לי מילים הוא לא צלם.. הוא אומן! הוא צלם הבית שלנו כבר שנים והיה ברור שנלך איתו. לא הפסקנו לצחוק ולהנות בצילומים לפני החתונה. בזמן החתונה הוא לא היה מורגש וידע לתפוס את הרגעים המושלמים. את התמונות קיבלנו אחרי שבועיים (עדין בוחרות תמונות לאלבום...)

אטרקציות

היו מושלמים! יצאו תמונות מהממות! בסיום האירוע הביאו לנו מגנטים מוגדלים שלנו ועוד מלאאאאאא (אין יותר מקום על המקרר והדלת..) בגודל רגיל וכמובן דיסקאוןקי עם כל התמונות.

איפור

מאפרות - אז כמובן שהיו שתי מאפרות...

סגנונות שונים אבל כל אחת מאיתנו הייתה עם איפור ושיער שלא זז, ערכות הטאצ'אפ לא נפתחו ובחום של יוני וחופה בחוץ זה ללא ספק מבחן גדול שהן עמדו בו.

חן איפרה אותי אחרי שבאתי אליה עם טראומה מהמאפרת הקודמת, היא ידעה להרגיע, לשמח, להצחיק, להרים ובעיקר לאפר ושיער בצורה מושלמת!!

איפור

סיון איפרה את מור ואמאלה איזה מושלמת היא הייתה! גם סיון היא מאפרת של המשפחה כבר שנים והבחירה בה הייתה הכי טובה שיכלה להיות. היא ידעה גם להרים, להצחיק, להרגיע ולאפר ושיער מושלם!

*עיצוב הזמנה - את כל העיצוב של ההזמנות, תפריטים עיצב לנו Meni Michael Designשהוא מעצב בחסד עליון! היה מושלם לעבוד איתו, הוא ידע בדיוק למה אנחנו מתכוונות ובעיקר היה סבלני לכל שינוי שביקשנו..וביקשנו.....


היום אנחנו כבר חודש אחרי החתונה ועדין אורחים שלנו מפרגנים על האוכל, על המוזיקה, על האווירה ואני חושבת שזאת ההוכחה שלמרות כל הקושי שעברנו בדרך זה היה שווה את הכל.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אטורה - בית לארועים+
אטורה - בית לארועים
51 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
צילום סטילס
אטרקציות
איפור
איפור