הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
לינדה ודורון
החתונה של לינדה ודורון
אביב 2021
הפוסט של לינדה, חברת הקבוצה הסודית:

אמנם לקח לי המון זמן, אבל יש לי הרבה מה להמליץ!

דורון ואני התחתנו ב2.5 בחתונה של 300 איש בגן אירועים הגבעה. הכל, אבל באמת הכל, היה פשוט כמו שדמיינו ואפילו עוד יותר טוב! כל אחד ואחת מהספקים שלנו היו באמת מושלמים.אז בואו נתחיל...

מקום לאירוע
הגבעה
+

התחתנו בגבעה באיזור הפתוח של הגן. מאוד מאוד ממליצה לעשות חתונה בחוץ כי הגן שלהם פשוט מהמם וכי זה נותן חלוקה נורא נעימה בין החללים השונים של האירוע. רעות מהמקום עזרה לנו בכל שלב ושלב בהכנה ועד הפרט הכי קטן באירוע עצמו. באמת שאין עליה! קיבלנו מיליון מחמאות על המקום, שהרגיש פשוט הכי קסום שאפשר לתאר ושילוב מושלם בין ירוק למטופח.

מעצבת- נטשה, המעצבת של הגבעה, ארגנה לנו פרחים לחופה עצמה, לאזור של החופה, לשולחנות, ולכניסה. היא שמה מחשבה בכל פרט ועשתה עבודה מהממת ובמחיר הוגן! היה לי חשוב שיהיה לי זר עם קאלות, שכבר לא כ"כ היו בעונה, והיא השיגה בכל זאת וזה יצא מושלם! @natashas_floral_design

קייטרינג ושירותי בר

הקייטרינג שעובד עם הגבעה הוא "עץ השדה" ועדיין עכשיו, כמעט חודשיים אחרי החתונה, אנחנו עוד מקבלים מחמאות על האוכל! לנו לא יצא לאכול כל כך באירוע עצמו, אבל היינו באירוע טעימות כמה שבועות לפני החתונה והיה טעים ברמות, יפה, מפנק ומגוון ברמות!

התארגנות וליל כלולות
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק
+

התארגנתי במלון טריאסטה בנווה צדק. נורא הבהילו אותי שהמקום חשוך, אבל האמת שהמקום היה ממש חמוד ונעים ולא היה חסר אור. הייתי שם לילה לפני החתונה ועשינו גם את הלילה שאחרי האירוע (יש להם חבילה לכלות של 2 לילות במחיר סביר לגמרי, עם ארוחת בוקר בבית קפה שם ליד). אנחנו ממש נהננו להיות באזור של נווה צדק גם לצילומים וגם אחרי החתונה, אז זה גם נקודה בעד המקום! אציין רק שיש שם ג'קוזי בחלל של החדר והוא פועל גם כמקלחת, כך שאין מקלחת באזור עם יותר פרטיות, למי שזה חשוב.

איפור

אוקיי, עליה אני יכולה לכתוב את כל הפוסט הזה, כי היא הייתה לא פחות ממושלמת. עדי סולומון הפכה אותי לנסיכה, חשבה יחד איתי כבר חודשים לפני החתונה על הלוק שהכי יתאים לי, לסגנון שלי ולשמלה, ועשתה עבודה פשוט מהממת. היא מצחיקה וכיפית והיה כל כך כיף להעביר איתה את הבוקר של החתונה. התסרוקת שהיא עשתה לי הייתה כל כך מדויקת, החזיקה כל האירוע ללא בעיות. האיפור היה פשוט וואו, עדין אבל עם נוכחות כל כך יפה וגם הוא החזיק באופן יוצא מן הכלל כל הערב. רק לכתוב עליה מרגש אותי, אז אני ממליצה ממש ממש ממש! היא גם הביאה צוות שאיפרו ועשו תסרוקות לאחותי ואמא שלי וגם הם היו מקסימים ומוכשרים ממש! 

Dj לחתונה
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי
+

וואו כמה שמח הוא עשה לנו!! לקחנו את פיני דקל, אחרי הרבה המלצות מחברים. במפגש הראשון איתו היה לנו כל כך כיף ושמח שלא רצינו לצאת לו מהסטודיו. הוא הקשיב, זרם, הבין אותנו, הרים את האווירה, והלכנו לאירוע בתחושה שאנחנו סומכים עליו לגמרי- ובצדק! המוזיקה הייתה מעולה, רחבת הריקודים הייתה מלאה ושמחה, ופיני היה כל כך שמח ומהמם ורקד איתנו מלא! איש מקסים, מוזיקה מהממת, ואינסוף שמחה!

צילום סטילס
צחי שמש
+

גם פה אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל. לקחנו את צחי שמש, אחרי ששמענו עליו הרבה המלצות. כבר בהתחלה בשיחות הראשונות הוא הרים לי אינסוף חיוכים על הפנים. הבחור מצחיק ברמות, עושה לכם כיף חיים, ומכניס וייב כל כך מגניב ונעים בצילומים. עשינו איתו צילומי זוגיות כמה חודשים לפני החתונה והיינו אחרי זה בהיי במשך כמה שבועות! יש לו עין מטורפת, הוא קולט רגעים כל כך מיוחדים, וכל התמונות עם טאצ' כל כך אמנותי ומיוחד. אין עליו ואם תקחו אותו תרוויחו לא רק תמונות יפיפיות אלא גם חוויה פשוט בלתי נשכחת!!

צילום ועריכת וידאו

לוידאו רצינו מישהו שיעשה סרטון שלא יהיה בנאלי מידי, משהו קצת יותר אמנותי. ואפילו לא ידענו כמה הבחירה שלנו מדויקת. לקחנו את ולדימיר טקאץ' שהיה עם נוכחות נורא נעימה, התרגש יחד איתנו ועשה עבודה באמת לא פחות ממושלמת. הצליח לתפוס רגעים מרגשים, זוויות יפיפיות, והסרטון שלו פועל פה אצלנו בלופ כבר שבוע ללא הפסקה, כי כל פעם הוא מרגש מחדש. גם הסרט היותר ארוך שהוא הכין ברמה סופר גבוהה. מאוד מומלץ!

אטרקציות

לקחנו את טרנד 54 ואיזו בחירה נכונה! הוא צילם המון, הוציא תמונות ממש מהממות של אנשים, היה מאוד נעים ופעיל ודרבן אנשים להצטלם. אנחנו בסוף הערב קיבלנו את כל המגנטים שלנו, עם הגדלות ו2 בלוקים מעץ וזה היה כל כך משמח לקבל את זה מיד ולהנות מיד מתמונות באמת נהדרות! סופר סופר מומלץ! 

רב לחתונה

אני לא לגמרי אובייקטיבית, כיוון שהרב שחיתן אותנו זה אבא שלי  אז כמובן שלטעמי היה פשוט הכי מרגש ויותר ממושלם. אבל כן רציתי לכתוב ולהמליץ לחבר'ה שמעוניינים לחופה בסגנון איטלקי, עם טאץ' קצת יותר אישי ומעניין. אבא שלי מחתן זוגות באיטליה כבר מעל ל-20 שנה ויכול לחתן גם פה בארץ ולהביא קצת טעם של איטליה לאירוע. למי שמעוניינת דברו איתי 

אטרקציות

את הטבעות עשינו דרך עמותת אנוש בבאר שבע. כחלק מהפעילויות למתמודדים עם בעיות נפשיות, אנוש נותנת מסגרות עבודה למתמודדים וביניהן גם סדנת צורפות. זה יצא אולי קצת יותר יקר מטבעות קנויות בחנויות תכשיטים רגילות, אבל הכסף הולך למשכורות של המתמודדים והם הכינו לנו טבעות יפיפיות!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

את אישורי ההגעה עשינו דרך פנדה. הם בדיוק יצאו עם מבצע ממש משתלם וזה היה מאוד זול ומאוד נוח. הם שלחו הודעות ואז גם וואטסאפים ולמי שלא ענה בסוף התקשרו. סה"כ היו יעילים וזמינים.

*צלם סטרימינג- ברגע האחרון החלטנו שאנחנו לוקחים גם מישהו שיצלם ויעשה סטרימינג של האירוע, בשביל כל קרובי המשפחה והחברים שבסוף לא יכלו להכנס לארץ ולהגיע לאירוע. לקחנו את אלעד, שעשה סטרימינג של חלק מקבלת הפנים, החופה והחלק הראשון של הריקודים. הוא הגיע עם מסך שעליו יכולנו לראות ברכות והודעות מאנשים. פתח קבוצת וואטסאפ כדי לעזור למי שלא מסתדר. בקיצור, מאוד מקצועי ובאחלה מחיר. אלעד אירועים LIVE


*שמלה וחליפה- את השמלה והחליפה קנינו באיטליה. השמלה ממעצב בפירנצה והחליפה מ-Hugo Boss. את החולצה של דורון קנינו בחנות Mainstream- בד איכותי ושרות ממש טוב (הביאו את החולצה לתופרת של החנות כדי שזה יהיה הכי מדויק שאפשר).
 

*הזמנות- את ההזמנות אני הכנתי. הציור נעשה על ידי חברה ואני עיצבתי את הכל בפוטושופ. אם בא לכן לעשות את זה בעצמכן ויש לכן זמן, ממש ממליצה כי בסוף זו תחושה ממש כיפית!
 

*מתנות לאורחים- לאורחים הכנו שני דברים: בקבוקונים של לימונצ'לו שאנחנו הכנו בבית (מי שרוצה פרטים על הבקבוקונים, מדבקות או מתכון ללימונצ'לו פנו אליי). חוץ מזה ביציאה מהאירוע הייתה עמדה עם עציצי תבלין שהזמנו דרך משתלה שיקומית בירושלים שנקראת "משתלה מהלב". היה להם מגוון נחמד של דברים והם הכינו לנו עציצים שונים במחיר טוב והיו מאוד נחמדים. משתלה מהלב mashtela mehalev
 

*הסעות- ארגנו הסעה מתל אביב וחזרה במיניבוס של עד 20 איש. הנהג, חיים, היה ממש אחלה, מאוד גמיש, מחיר סבבה, בא לקחת את החבר'ה מתי שהם רצו. מי שרוצה פרטים עליו- בפרטי.
 

*קשקושים לרחבה ועוד דברים קטנים- הזמנתי כל מיני קשקושים לרחבה דרך כפר גלעדי- יש באתר אחלה מחירים ומגוון רחב של דברים. חילקנו גם בועות סבון בחופה- את הבקבוקונים הזמנתי בצפניה צעצועים במחיר יחסית טוב, ואת המדבקות אני עיצבתי והדפסתי בבאר שבע. דורון הכין משחק ג'נגה גדול ששמנו כדי שהאורחים ישחקו ועל הדרך יכתבו על הבלוקים ברכות. זה יצא סופר מגניב ואחלה מזכרת!
 

נראה לי שחפרתי מספיק וכיסיתי את הכל. אם תרצו עוד פרטים או המלצות אז בשמחה!

תהנו מכל רגע, זה אמנם מלחיץ לארגן חתונה אבל כיףףףףף

מזל טוב לכולן!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לינדה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לינדה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לינדה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לינדה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לינדה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לינדה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לינדה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לינדה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של לינדה
צילום: צחי שמש
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי+
די ג'יי פיני דקל - מוסיקה לאירועים וייעוץ מוסיקלי
309 ממליצים
Dj לחתונה
צחי שמש+
צחי שמש
215 ממליצים
צילום סטילס
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק+
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק
20 ממליצים
התארגנות וליל כלולות
הגבעה+
הגבעה
374 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
התארגנות וליל כלולות
איפור
Dj לחתונה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
רב לחתונה
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה