הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אופיר ותמיר
החתונה של אופיר ותמיר
אביב 2021
הפוסט של אופיר, חברת הקבוצה הסודית:

תמיר ואני התחתנו אחרי שנה וחצי של אירוסין ודחייה אחת בעקבות הקורונה. למען האמת, לא חשבתי שאפרסם פוסט המלצות אבל הספקים שלנו היו כל כך מושלמים שאני פשוט חייבת לפרגן להם. כולם היו אמורים להיות איתנו בתאריך המקורי ועברו איתנו לתאריך החדש.

הפקת אירועים
עומר טובי הפקות
+

ההמלצה הכי חשובה בעיני. אני מאוד לחוצה, והרגשתי שמפיק זה מאסט עבורי כדיי לעשות לי סדר ולנהל את הכל. מאיפה מתחילים בכלל לתאר את הבנאדם הזה ואת הצוות המושלם שלו. בשנה וחצי עד החתונה עומר הפך ממפיק- לחבר- למשפחה. מעבר לזה שהוא מתווך בין הזוג לבין הספקים, מתאם מחירים וקובע פגישות, הוא מנהל את כל האירוע מהרגע הראשון של התכנונים ועד הרגע בו הולכים הביתה אחרי האירוע. הוא וליז המפיקה שלו, סבלו את כל השגעונות שלי, המשברים, ההתלבטויות, וכמובן היו איתנו גם ברגעים המרגשים. המקצועיות שלו, האנרגיות הטובות, הדאגה והתמיכה לאורך כך הדרך- כל אלו עשו את האירוע שלנו ואת הדרך אליו לפשוט מושלמים. בזמן האירוע ידענו שלא משנה מה יקרה הכל יהיה בסדר, שאנחנו לא צריכים לדאוג ואנחנו יכולים פשוט להנות ולא להתעסק בכלום מעבר לזה. הוא ניצח על כל האירוע הזה ונתן לנו תחושת רוגע מטורפת.

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

בעמק חפר. ההתנהלות שלהם לאורך כל הדרך היתה מדהימה, מקביעת התאריך הראשוני, דרך הדחייה, ועד האירוע עצמו. אחד הדברים שהיו לנו הכי חשובים בבחירת אולם זה האוכל, ואנחנו לא מפסיקים לקבל תגובות נלהבות מהאורחים על האוכל. המנות הוגשו בקונספט של תפריט מסעדה, שמאפשר לאורחים להזמין כמה מנות שהם רוצים. מעבר לזה, המקום פשוט מהמם

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אין לי מילים לתאר את האישה הקסומה הזו. גלית סופר מקצועית, קלטה ברגע את הוויז'ן של לגבי עיצוב האירוע, ועשתה הכל פשוט מכל ומעבר לכל דמיון. קיבלנו כל כך הרבה מחמאות על העיצוב המושלם, הכל היה כל כך מדוייק עד הפרטים הכי קטנים. גלית הכינה גם את הזר שלי שהיב פשוט מושלם והתאים במדויק לשאר העיצוב.

מעבר לזה, היא בנאדם פשוט מדהים. האנרגיות שלה כל כך טובות ומרגיעות שהיא בחירה פשוט מושלמת לליווי בכל התהליך של ארגון החתונה, שעשוי להיות מלחיץ לעיתים אתן לתמונות להמחיש את כל היופי

צילום ועריכת וידאו

לאבי הגענו דרך ניצן. למען האמת, לא התעמקנו יותר מדיי בבחירת צלם וידאו, ראינו כמה סרטונים שלו ודיי סמכנו על ניצן. אבי פשוט אלוף!! הכימיה שלו עם ניצן פשוט כייפית, וזה הורגש לאורך כל היום. שניהם ביחד השרו אווירה כל כך רגועה, קלילה וכייפית, וזה לגמרי עשה לנו את כל הצילומים להרבה יותר נעימים ונוחים. עדיין לא קיבלנו את הוידאו, אבל אבי סופר מקצועי וממה שראינו, אני בטוחה שנהיה מרוצים מהתוצאה.

Dj לחתונה

הנסיך. את כפיר ראינו לראשונה חתונה של חברים והתלהבנו. מהפגישה הראשונה כפיר קלט אותנו והבין במדויק את הראש שלנו. ואכן ביום האירוע, הוא הרים לנו את הרחבה באוויר!! הוא קורא את האורחים וקולט ברגע איזה שירים מרימים יותר ואיזה פחות. הוא מקצועי ומלא באנרגיות, ועושה הכל בחיוך ובמקצועיות מטורפת.

שמלות כלה

התהליך בסטודיו היה אישי ומקצועי. מבחירת השמלה, דרך המדידות ועד התוצאה הסופית. הבנות שם מקסימות וקשובות והיו סופר רגישות לאורך כל הדרך. כל כך אהבתי את השמלה שלי וקיבלתי עליה מלא מחמאות. למרות השובל שהיה לה ולמרות שהיתה לי שמלה שניה, לא החלפתי אותה כל הערב. לא רציתי להפרד ממנה

איפור

ליאט פשוט קוסמת. היא סופר מקצועית, איפרה אותי בדיוק כמו שרציתי, והרגשתי ממש אני. האיפור היה לא היה עדין מדיי ולא מוגזם מדיי בעיני. קיבלתי מלא מחמאות, יש לי עור בעייתי, והתלבטתי אם לקחת ליווי לאולם מחשש שהאיפור לא יחזיק. בסוף החלטתי לא לקחת ליווי, וגם לא הייתי צריכה! האיפור עמד בכל הצילומים והריקודים, ופשוט לא זז לאורך כל הערב!

עיצוב שיער

שקד אזר, המוכרת כשקד צמות, היא בחורה קסומה ומהממת. היה לי קרייסס בבוקר האירוע, ושקד היתה ממש כמו עוד מלווה, תמכה והרימה ועשתה אווירה כייפית במהלך כל ההתארגנות. שקד סידרה את השיער גם לאחותי ולאמא שלי שהיו סופר מרוצות מהתוצאה. שקד מקצועית מאוד, עשתה לי שיער מהמם שהחזיק לאורך כל היום וספג מחמאות רבות. סמכתי על שקד לגמרי, ובגלל זה גם לא עשיתי ניסיון לפני, ובאמת לא היה צורך בכך בעיני.

איפור

איפור שיער מלוות- חייבת להמליץ גם על עדן שאיפרה וסירקה את שתי המלוות שלי. עדן המהממת, כל כך מוכשרת, גרמה לחברות של להראות ולהרגיש כמו נסיכות. מעבר לזה, היא היתה הפסיכולוגית שלנו בבוקר האירוע ועזרה להרגיע את כך הלחץ ממליצה עליה באמת באהבה.

לחתן

החתן היה מאוד מרוצה מהחליפה, וקיבל מלא מחמאות. המחיר נוח והשירות היה טוב.

רב לחתונה

יעקב נחימובסקי האלוף!! תמיר ואני חיפשנו רב שיערוך חופה קלילה, קצרה ומרגשת. מייד שסיימתי את שיחת הטלפון הראשונה איתו ידעתי שהכל יהיה בסדר. הוא מלא באנרגיות טובות, מה שבא לידי ביטוי בכניסה שלו לחופה, שהפתיעה את כל האורחים. כולם עפו עליו ועד עכשיו שואלים אותנו עליו. הוא היה מקסים ונתן לנו אפשרות להקריא אחד לשניה בחופה ולהעניק טבעות. יעקב ערך לנו חופה מלאת אושר ואהבה, והפיג את כל החששות שהיו לנו בנושא הדתי. באמת שלא יכולנו לבחור טוב יותר.

אטרקציות

המפיק שלנו סגר לנו את צלם המגנטים ופגשנו אותו בפעם הראשונה ביום האירוע. נאור היה ממש מקסים ומקצועי והאורחים היו סופר מרוצים.

אטרקציות

מתנות לאורחים- שברי סבון עם שקית ממותגת שלנו. השתלב לנו בצורה מושלמת עם הקונספט של האירוע. האורחים ממש התלהבו, ואנחנו היינו מאוד מרוצים. ההתנהלות של רותם היתה נעימה, והעמדה נראתה פשוט מושלם.

תכשיטים ואקססוריז

בבורסה ברמת גן. יחס אישי ונעים, מחירים נוחים מאוד, ומבחר גדול. חזרתי לשבץ את הטבעת שלי אחרי החופה, ואני מאוד מרוצה מהתוצאה.

התארגנות וליל כלולות

ישנתי במלון לילה לפני וחזרנו למלון ללילה נוסף אחרי החתונה. המלון מהמם, עם חדרים ממש גדולים ונוחים להתארגנות, עם נוף פנורמי לים. צוות המלון היה נעים וקשוב, ונתן מענה מהיר לכל דבר שהיינו צריכים.

יצא קצת ארוך אבל מקווה שיעזור לכן. מוזמנות לפנות אליי לכל דבר. שיהיה המון מזל טוב לכולן

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אופיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אופיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אופיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אופיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אופיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אופיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אופיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אופיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אופיר
צילום: ניצן גור | צילום
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלכסנדר אירועים+
אלכסנדר אירועים
274 ממליצים
מקום לאירוע
ניצן גור |  צילום+
ניצן גור | צילום
16 ממליצים
צילום סטילס
עומר טובי הפקות+
עומר טובי הפקות
2 ממליצים
הפקת אירועים
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
הפקת אירועים
מקום לאירוע
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום ועריכת וידאו
Dj לחתונה
שמלות כלה
איפור
עיצוב שיער
איפור
לחתן
רב לחתונה
אטרקציות
אטרקציות
תכשיטים ואקססוריז
התארגנות וליל כלולות