הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
תמר ובן
החתונה של תמר ובן
קיץ 2021
הפוסט של תמר, חברת הקבוצה הסודית:

בן ואני התחתנו ב-23.6.21 ב"מטעים", מסעדה מהממת ברמת הנדיב, בזכרון יעקב. החלטנו מראש על חתונה קטנה ואינטימית, הזמנו כ-120 איש והגיעו 100 בערך. הכי שמחים שבחרנו לעשות את זה- הרגשנו שמי שהגיע בא מכל הלב, האווירה היתה מושלמת, אינטימית, מלאת אהבה!

מעבר לזה החלטנו מראש על תקציב לחתונה של 60 אלף ש''ח והצלחנו לא רק לעמוד בו אלא גם לא סיימנו אותו!! אז טיפים אצלי

כל כך נהנתי מארגון החתונה ומהחתונה עצמה שהייתי מתחתנת שוב ולוקחת בדיוק את אותם הספקים, שהיו מושלמים אחד אחד.

 

עיצוב- עשיתי בעצמי הכל! קניתי עציצים מ משתלות סניפי -Saneffi Nurseries שנמצאות ליד אלפי מנשה, 5 ש''ח לעציץ תבלין + 2 ש''ח לעטיפה. קניתי פרחים מ גבעת הפרחים - מיזלין בזול ושמתי באגרטלים שהכנתי מבקבוקי קולה קטנים מזכוכית ששמתי עליהם סרטים. לכניסה הכנתי רפסודה מעץ ששיפצתי ותליתי עליה עם אטבים תמונות והוספתי פיירילייטס.

הזמנה- עיצבתי לבד בקאנבה

Dj לחתונה

תראו בתמונות, כל כך יפה שהעיצוב שצריך מינימלי ביותר. רצינו חתונת טבע והבנו שזה יקר ולכן מטעים איפשר לנו חתונה בטבע אבל במקום מסודר. מעבר לזה, אבי, מנהל המקום, ולילך מנהלת האירועים היו כל כך מקצועיים ומדהימים לעבוד איתם לאורך כל הדרך. עשינו חתונה טבעונית לחלוטין (שנינו טבעוניים) והאוכל היה מושלם! כל האורחים התלהבו ונהנו. בטעימות ההורים של שנינו עפו על האוכל ואבי זרם איתנו לנסות מתכון שהצענו.

שמלות כלה
Simply You | שמלות כלה
+

סטודיו מהמם וקסום עם שמלות במחיר מושלם. קניתי שמלה מהקולב ועשיתי תיקונים אצל תופרת מקסימה. יש להם תופרות בכל הארץ איתן הן עובדות.

איפור

מדהימה! כבן אדם וכאשת מקצוע. אחיות וחברה שלי המלווה כל כך אהבו אותה גם. עשיתי נסיון אצלה, פנים מלאים וכמובן תסרוקת בלי תוספות. היה מושלם וכיף, קרין מושלמת בכל צורה. ביקשתי תוספות עם קליפסים והיא ישר נענתה ותפרה. היא הרימה את האווירה בהתארגנות ונתנה לי להרגיש כמו נסיכה.

צילום סטילס

קודם כל יהל בן אדם מקסים! מקצועי ונעים, השתלב באווירה של ההתארגנות, בדק מקומות לצילום לפני, תקתק זמנים והתמונות מדהימות! מעבר לזה, המחיר שלו וואו ולא בא על חשבון האיכות.

Dj לחתונה

כל בקשה שלנו הוא זרם איתה והרים את הרחבה. כשחברים ביקשו שירים הוא החליף רק באישורנו. הוא היה הדיג'יי של בנות דודות שלי והוא כנראה יהפוך לדיג'יי של המשפחה

מקום התארגנות- לקחתי Airbnb מהמם במושב עמיקם, מי שרוצה פרטים מוזמנת בפרטי.
 

נעליים שלי- ריפבליק. נעליים של בן- שנילי, עבודת יד, משעם. הפפיון שלו מאטסי.
 

בנדנדת טוקסידו לכלב המושלם שלנו- nallathepittie
 

הכלב שלנו היה איתנו כל היום בצילומים, בהתארגנות ובחופה. לא כל כלב יכול לעמוד ביום כזה עמוס ולכן ממליצה לשקול מראש. שלנו היה כוכב הערב!
 

בגדול, תהנו מכל רגע ואל תשכחו להיות פתוחים וכנים אחד עם השנייה לאורך כל התהליך, זה הכי חשוב. תקשורת!! ובנוסף, תנו לכל מי שרוצה להביע את דעתו אבל בסוף תעשו מה שנוח וטוב לכם כזוג! זאת החתונה שלכם!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Simply You | שמלות כלה+
Simply You | שמלות כלה
25 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
Dj לחתונה
שמלות כלה
איפור
צילום סטילס
Dj לחתונה