הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדן ועידן
החתונה של עדן ועידן
אביב 2021
הפוסט של עדן, חברת הקבוצה הסודית:
מקום לאירוע

במילה אחת וואוו!!! המקום הכי מושלם שיכולנו לבחור, היינו אמורים להתחתן ב19.3.2020, לאורך כל השנה הזו הצוות של האולם (שרית' רפי אלי ונוי המהממים) פשוט עטף אותנו בחיבוק ענק למרות הסיטואציה הקשה שנחתה גם עליהם... עזרו לנו לחשוב על פתרונות, היו זמינים בכל שעה ובכל סיטואציה - פשוט מדהימים! בתקופת קורונה אתה מגלה כמה חשוב יחסי האנוש ולא רק שיראו בך כעסק כלכלי וכאן הרגשתי שהם פשוט כמו משפחה, מלווים יד ביד ומכל הלב מדובר בגן אירועים מהמם ביופיו הכולל אולם שקוף כך שאפשר לראות את יופיו של הגן מתוך האולם. זכינו למחמאות רבות על האוכל ועל השירות המדהים... ממליצה בחום ! מקום שהוא משפחה!

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

השירות שניתן לנו בחנות הנו מעל כל הציפיות, בחנות מגוון רחב מאוד של חליפות במחירים סבירים לחלוטין, החמיאו לבעלי רבות על החליפה המהממת!

עיצוב שיער

חזי מדהים! קשוב, סבלני, בין כל הדחיות לא הסכמתי לוותר עליו ולגמרי בצדק. גרם לכך שהיום יעבור בהנאה וברוגע עיצב לי את השיער בדיוק איך שרציתי וחלמתי, פשוט ידי זהב!

איפור

כוכב הייתה הרבה מעבר למאפרת, נתחיל מכך שיש לה אישיות קסומה שגרמה לכך שהיום יעבור בנחת ובכיף גדול, נשארה ועזרה לי בכל מה שיכלה. האיפור יצא מהמם והחזיק כל הערב באופן מושלם.

Dj לחתונה

הגענו אליו עקב המלצות רבות והבנו בדיוק למה כל כך הרבה זוגות התאהבו בו- בן אדם זהב, מקצועי, קשוב לזוגות. התאים את המוזיקה לכל האורחים, הרחבה הייתה מלאה לאורך כל הערב פשוט גרם לערב להיות הכי שמח שאפשר.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אורטל עיצבה את האולם בצורה מושלמת! אורטל פשוט מדהימה, לאורך כל הדרך הייתה זמינה לשאלות ובקשות והתוצאה יצאה מעבר לכל הציפיות, האורחים החמיאו בלי סוף. התמונות מדברות בעד עצמן

צילום סטילס

הגענו אליהם דרך מספר זוגות שלא הפסיקו לשבח אותם והבנו בדיוק מדוע, אלון וגיא מרימים את האווירה, צילמו תמונות מהממות ולא פספסו רגע אחד! פשוט מושלמים.

אטרקציות

לוס תפסה את כל הרגעים היפים ביותר, התמונות באיכות מאוד גבוהה, יש לה מגנטים עמידים(יש לנו מגנטים שלה מלפני שנים). מגיעה עם רינג לייט שהאורחים מאוד אהבו

אטרקציות

זיקוקים לחופה, אותיות פרחים, בלונים מתפוצצים ועשן כבד. האטרקציות היו מהממות, לא יכולה לדמיין את האירוע ללא האטרקציות הללו. השירות שלהם מעולה, פניתי בשבוע של האירוע והכל תקתק ויצא מהמם!

רב לחתונה

אריה לוין וחיים זמיר בכל זאת דחינו את החתונה מספר פעמים אז התנהלנו מול שניהם, כל מי שמחפש טקס שאינו ארוך שמשלב רגש, סיפור אישי שמועבר בצורה שגורמת לכל האורחים להיות מרותקים זה בדיוק הם!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
לחתן
עיצוב שיער
איפור
Dj לחתונה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום סטילס
אטרקציות
אטרקציות
רב לחתונה