הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שביט וסטס
החתונה של שביט וסטס
אביב 2021
הפוסט של שביט, חברת הקבוצה הסודית:

טוב אז אנחנו היינו אמורים להתחתן באפריל 2020, ואז הגיעה הקורונה המקסימה הזו וטרפה לנו את כל הקלפים. דחינו את החתונה 4 פעמים ובאחת מהדחיות החלטנו לקיים חופה לפי ההנחיות כדי להוריד את הלחץ והחוסר וודאות ואת המסיבת חתונה לקיים כשיתאפשר.

ב7.3.21 הודיעו על פתיחת האולמות, לקח לי בערך 4 שעות לקבל החלטה שאנחנו מקדימים את החתונה ל24.3.21 ולארגן את הכל בתוך פחות מ3 שבועות.. אבל היי, מי יודע מה יהיה הלאה?!

אז החלטנו פשוט לתת מעצמנו 1000% ולגרום לחתונה הזו לצאת לפועל סופסוף!!

מקום לאירוע

ואוו! פשוט ואוו! איתם סגרנו מלכתכילה, לאורך כל הדחיות והביטולים ההתנהלות שלהם הייתה אמפתית, נעימה, הם היו קשובים ומבינים, באו לקראתינו בכל דרך אפשרית.

מלבד זאת, אנחנו שבוע אחרי החתונה ועד היום אנחנו מקבלים מחמאות על האוכל ועל השירות! אין אורח שלא נפל מהרגליים!!

עיצוב אולם- אור טוליפ אייל עזרא- לקחנו את המעצבת של האולם, המחיר היה מאוד נוח, והיא עשתה בדיוק מה שביקשתי, רצינו סגנון טרופי כזה מלא צמחיה ובאמת כך קיבלנו את האולם והיה פשוט מהמם!

איפור
Adi Katzanelson Makeup Artist | עדי כצנלסון מאפרת מקצועית
+

ואוו!!! מאפרת בחסד עליון!

מעבר לכל שהאיפור שלה היה מושלם ולא זז מילימטר בכל הערב, היא הייתה פשוט מדהימה, הרגיעה אותי, שמה לב לפרטים קטנים, הייתה קשובה גם לי וגם לגוף שלי- אם הייתי צמאה או לא היה לי נוח לשבת יותר בזמן האיפור! ההתנהלות מולה הייתה נעימה מאוד ופשוט הרגשתי הכי יפה בעולם בזכותה, יצאתי מאוד מרוצה!! גם אמא שלי אמרה לי שלראשונה מזה 15 שנה היא אהבה את איך שאיפרו אותה והכל בזכות עדי!

עיצוב שיער

הוא היה פשוט מקסים! סבלני, קשוב, פרפקציוניסט, עשה לי בול מה שביקשתי, וגם סידר את שיערה שלא ישבה במקום עד לתוצאה מושלמת, הוא הגיע עם אנרגיות חיוביות והיה מצחיק ומקצועי! לקחתי אותו גם לליווי באולם וגם את הסירוק השני הוא תיקתק!

הפקת אירועים

את רונן פגשתי כשהיינו באולם באחד הערבים, ראיתי את האותיות שלו ומיד התרשמתי, לקחתי ממנו את הטלפון והיה ברור לי שנסגור איתו. האותיות עץ ברמה הכי גבוהה שיש, לקחנו ממנו גם חבילת סלואו וחופה ובאמת שזה היה מאורגן ומתופעל ברמה אחת מעל כולם! יצא מושלם!!

אטרקציות

פשוט מדהים! עומרי הגיע ועשה לנו תמונות מהסרטים, מקצועיות ויפות ברמות, ראיתי אותו מפרפר ברחבה שלכולם יהיו מגנטים, הוא היה מקצועי מאוד ואהבנו את כל התמונות שיצאו! לעומרי הגענו דרך האתר של סטודנטים נישאים והיה שווה גם מבחינת העלות וגם מבחינת התמורה

Dj לחתונה

אמלה ואבלהההה! לטל הגענו רק אחרי הדחייה הראשונה, ופשוט התאהבנו בו, בעיקר בעלי, הוא לא היה מוכן לשמוע על אף דיגיי אחר גם אפילו כשטל לא היה פנוי באחת מהדחיות שלנו. הוא מקצועי ברמות וקלע בול לטעם שלנו ושל האורחים שלנו, הרחבה הייתה מלאה באנשים עד 02:00 ועד שאני והחתן לא נפלנו מהרגליים והתחננו אליו שזהו שיר אחרון הוא לא היה מוכן לכבות את המוזיקה! פשוט מדהים, הוא שילב מושלם בין אירוע של חתן רוסי עם כלה מרוקאית וחינה באמצע שאפו

צילום סטילס

פשוט רמה אחת מעל כולם, כבר קיבלנו את התמונות תוך 4 ימים (ופסח היה באמצע כן?) התמונות באיכות מדהימה, יצאנו יותר יפים משי כולנו לדמיין, הוא היה איתנו לאורך כל הדחיות, אמר לנו אנחנו באש ובמים ובאמת עשה את כל המאמצים עבורינו, גם הטראש יצא פשוט ואוווווו אין לתאר!!! מצרפת תמונות מהטראש כדי שתבינו על מה אני מדברת

קייטרינג ושירותי בר

רכשנו מהם אלכוהול איכותי וטוב שנגמר יותר מהר ממים עם מחירים ללא תחרות ושירות מעולה!

הזמנות לחתונה ומיתוג

למען האמת שנה שעברה הדפסנו את כל ההזמנות ולצערינו לא יצא לנו להשתמש. אבל, הם הכינו לנו הזמנות דיגיטליות לווצפ שיצאו פשוט מושלם!! עזרו ותמכו בכל דרך אפשרית, תודה ענקית!

שיר כניסה לחופה- Sapir Malka ואווו מושלמת ומקצועית ברמות! ספיר הקליטה עבורינו במיוחד את השיר של עידן רייכל ״הנך יפה״ היא שרה לנו אותו מהלב, עם קול פעמונים! היה מרגש שאין כמותו, מומלצת ברמות!!!!

שמלות כלה- בסוף נראיתי בול איך שרציתי ו2 השמלות שלי יצאו מושלם ולא בזכות המעצב אלא רק בגלל ההתעקשות שלי על הפרטים הקטנים!

טוב אהובות, מקווה שעזרתי לכן קצת, שיהיה לכולנו המון המון מזל טוב

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Adi Katzanelson Makeup Artist | עדי כצנלסון מאפרת מקצועית+
Adi Katzanelson Makeup Artist | עדי כצנלסון מאפרת מקצועית
118 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
עיצוב שיער
הפקת אירועים
אטרקציות
Dj לחתונה
צילום סטילס
קייטרינג ושירותי בר
הזמנות לחתונה ומיתוג