הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
תבל ועומר
החתונה של תבל ועומר
סתיו 2020
הפוסט של תבל, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט המלצות חם במיוחד לאור השינויים שמאפשרים עכשיו חתונות גדולות:)

החתונה הקסומה שלנו התקיימה בתל יצחק קיטשן & גארדן ביום שישי בצהריים היה אפשר לקיים חתונה עד 20 איש ובלי ריקודים (בתור מורה לריקוד זה היה דיי קשוח!) אז החלטתי להרים את הכפפה ולארגן חתונה תוך שבוע, כן כן זה אפשרי אם רוצים החלטנו לעשות את הצילומים שלנו צילומי שקיעה בסוף החתונה, ותפסנו יום שמשי וחמים בסוף אוקטובר.

מקום לאירוע
תל יצחק | Kitchen & Garden
+

מקום מושלם עם מלא ירוק לחתונה אורבנית ושיקית עם אוכל טרי וטעים ברמות - בתור חובבת קולינריה ובשלנית היה לי חשוב לא להתפשר על האוכל. הכל היה מהמם מההנהלה ועד המלצרים

איפור

מאז שנופר איפרה ועיצבה לי את השיער בפעם הראשונה ידעתי שהיא גם זאת שתאפר אותי ותעשה לי את השיער בחתונה שלי. בתור אחת שלא מרבה להתאפר ואוהבת איפור עדין נופר היא האחת ללא ספק לכל מי שרוצה להבליט את היופי הטבעי שלה.

אין לי מילים על כמות הכישרון והפרפקציוניסטיות של הבחורה הזאת! שלא נדבר על האיפור והשיער שהחזיקו לי עד סוף היום בלי לזוז. מרוב שכייף אצל נופר, הגעתי להתארגן אצלה בסטודיו ונהנתי מוויב מושלם ואנרגיות שיא פשוט כייף ככה להתחיל את בוקר החתונה ממליצה בחום על מי שמחפשת מאפרת בחסד שהיא גם עושה שיער בצורה מושלמת - היא ממש מעצבת את השיער לא רק מסרקת - נדיר למצוא אחת שעושה עבודה של שניים ועושה את זה בצורה לא פחות ממושלמת.

צילום סטילס

טוב אני חושבת שאין מישהי כאן שלא שמעה את השם שלו או ראתה עבודות של אורי. עקבתי אחרי אורי יותר מעשור וידעתי שהוא הראשון שאני מבררת איתו על צילומי החתונה שלנו ולא התחרטתי לשנייה. אורי נתן לנו הרגשה טובה והיה סופר מקצועי במיוחד לכלות שהגברים שלהן לא הכי יודעים להצטלם אורי הדריך אותנו והכל זרם איתו בצורה מושלמת

צילום סטילס

צלם התארגנות: אורן המקצועי צילם אותי בהתארגנות צילומים מהממים! דייקן, מקצועי שולח את התמונות מהר כשהן ערוכות ומסודרות והרגשתי שאני בידיים טובות מעבר לזה הוא גם עושה מגנטים מפחידדדד. ממליצה בחום

תכשיטים ואקססוריז

יודעת שיש דיבור תמיד על איפה לעשות את הטבעות נישואין.

בתור אחת שעבדה בבורסה ומבינה ביהלומים וזהב אני יכולה לומר שאין מקום שלא הסתובבתי בו גם בתוך הבורסה וגם במתחם בחוץ. זיו אור הנדירים עיצבו לנו טבעות נישואין בדיוק כפי שרצינו שגם היו מוכנות ממש מהר בעיצוב וגימור של זהב מושלם! מעבר לכך שמבחינת מחיר במיוחד שמחיר הזהב עלה הם סבירים בהחלט ונותנים תמורה מעולה ואחריות לטבעות. הם אמינים ותקתקנים ורוכשים באמת בראש שקט

Dj לחתונה

דיגיי והגברה ותאורה: שגיא האלוף מתאים את עצמו לזוג, מקצועי ואלוף וגם שלא היה אפשר לרקוד, כולם זזו תוך כדי אכילה מקצועי ותותח פשוט אין מילים!

שמלות כלה

לרכוש שמלת כלה בתקופת הקורונה היה מבצע לא פשוט בכלל! רציתי להזמין באינטרנט בתור אחת שמזמינה הכל באונליין ואמרתי ננסה בכל אופן את המעצבים הישראליים. הספיק לי לראות שניים ולהתייאש. אחרי שנכנסתי לחנות של עובד כהן ומיד ראיתי את השמלה שהפכה לשמלת חתונה שלי. שמלה מושלמת עם הבד הכי נעים שיש שסחטה לא מעט מחמאות. את השמלה קניתי עוד לפני שידעתי מתי אני מתחתנת ואיפה והיא פשוט באה בול למקום ולאווירה. הצוות היה אדיב ועזר בכל מה שיכל כולל את עובד שנמצא בחנות ועוזר ומייעץ בעצמו

אטרקציות

כרמלה תקתקה לי זר מהמם בהתאם למבנה הגוף וגובה. יש לה פרחים הורסים והכל בהתאמה אישית. הזר היה מושלם והשתלב מהמם. במחיר הוגן לחלוטין (נמצאת באבן יהודה לכל מי שמאזור השרון ומחפשת)

רב לחתונה

גד עשה לנו את החופה שמחה ולא מעיקה. מעבר לכך שהוא זמר מקצועי שגם מנגן בגיטרה, אפילו האורחים היו מופתעים מהקול הצלול והסלסולים המדהימים והמיוחדים שלו! ללא ספק שהחופה הייתה מרגשת ושמחה

מקווה כלה: הלכתי למקווה בורגתה, מי אמר בית מלון ולא קיבל? מקווה חדש נקי ומפואר מעבר ליופי בעיצוב ובנראות מחכה שם הבליינית המקסימה של המקום רותי זמיר שהייתה עם מלא שמחת חיים עשתה שמח ולא עשתה טקס כבד וארוך אלא העבירה את השהייה בכייף ובחוויה טובה!

רבנות: את התיק פתחנו במועצה הדתית באבן יהודה, לאחר שנתקלנו איתם בהתנהלות קשה מצידו של רב המקום החלטנו לעבור לרבנות הרצליה ולא הצטערנו לשנייה! קיבלנו המון עזרה תקתקו את הכל במהירות ובעיקר הראו הרבה נכונות לעזור ולהכין לנו את הכל באופן מסודר.

*עיצוב חופה: אחרי פוסט שפרסמתי וקיבלתי המלצות רבות ומחירים דיי הזויים לעיצובי חופה סטנדרטית יפה ולא מתאמצת לאור תקופת הקורונה במיוחד, שכבר חשבתי לוותר וללכת על חופה מסורתית, דיברתי עם חיים המקסים שנתן את המחיר הסביר ביותר וגם היה סופר מקצועי והעמיד לנו את החופה בזמן ובדיוק כפי שרציתי חופה עדינה יפה ולא מתאמצת. (המספר שלו - 0546382273).

*תכשיטי יהלומים: Feranya jewelry דניאל המקסים שיושב במתחם הבורסה עיצב לי תכשיטי יהלומים בהתאם לתקציב. תכשיטים מושלמים שיכולים להתאים גם למי שמחפשת לחינה שלה במחירים שפויים לחלוטין ביחס לשוק היהלומים. שווה בהחלט.


 

שתהיה לכולנו עונת חתונות מושלמת, שתעבור באופן חלק ואמן בלי קורונה

מזל טוב לכל הכלות לעתיד שרק תהנו מהיום שלכן בראש שקט

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
תל יצחק | Kitchen & Garden+
תל יצחק | Kitchen & Garden
188 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
צילום סטילס
צילום סטילס
תכשיטים ואקססוריז
Dj לחתונה
שמלות כלה
אטרקציות
רב לחתונה