הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליאת וגיל
החתונה של ליאת וגיל
סתיו 2020
הפוסט של ליאת, חברת הקבוצה הסודית:

שלום לכולן שמחה לשתף אותכן בפוסט חתונת קורונה בייתית! 24.11.2020

אז ככה, אנחנו כבר הרבה זמן יחד ורצינו להתחיל כבר את חיי המשפחה המשותפים שלנו. בנוסף, בעלי לא מאמין בלהיות מאורסים הרבה זמן. ללא קשר לקורונה רצינו חתונה קטנה, אמנם לא כזו קטנה אבל עד 100 איש. הבנו שהמצב מורכב מבחינת הקורונה והמציאות הנוכחית לא תשתנה כל כך מהר. לכן, לא ראינו טעם בלדחות את החתונה ומאמינים שהעיקר היא הבחירה שלנו להתחתן אחד עם השנייה.

תחילה, חשבנו להתחתן בסוף ספטמבר אך לבסוף הגיע הסגר השני (לא סגרנו כלום, רק היינו בבירורים והכרנו את עולם החתונות. מההתחלה לא רצינו להתחייב לאולם) בהמשך חשבנו להתחתן ב26.11 (חכינו שאחי יתחתן). שבוע לפני התאריך המיועד ראיתי בשירות המטאורולוגי שמתוכננת סערה. התקשרתי מיד לבעלי (שעבד שלושה ימים בשטח) שאלתי אותו האם הוא פנוי ביום שלישי ה24.11 (כי היה מזג אוויר טוב). בשישי בבוקר הרמתי טלפונים למשפחה, לחברים ולספקים כדי לבדוק פניות. הטלפון האחרון היה להזמין את בן זוגי לחתונה שלנו. במשך שלושה ימים הרמנו חתונה קטנה של שני סבבים. סבב ראשון משפחה (כ 20 איש) וסבב שני חברים (20 איש). כמובן, ללא ריקודים.

מהרגע הראשון חשבנו על חתונת שטח או חתונת חצר. לא רצינו אולם מההתחלה ובמיוחד בתקופה כזו בעייתית להתחייב לאולם. היו לנו כמה אופציות של חצרות אך הן היו קטנות. איכשהו הדברים התגלגלו, מכרים שדיברנו ועבר מפה לאוזן. זוג מקסים ממושב שדי חמד בשרון שהציע את חצר בייתו. סגרנו מולם ביום שישי (שלושה ימים לפני החתונה). בן זוגי קישט יום לפני את המקום עם ציוד שהזמין מראש מחו"ל ועם השלמות אחרונות מהארץ. כל האורחים הרגישו שהם בגן אירועים קטן. הייתה חתונה קסומה ממש! ולגמרי הכל עמד בציפיות שלנו. גם את החצר הכי קטנה או פשוטה, אפשר לטפח ולקשט (תפעילו את הדמיון).

שמלות כלה
כלה קלה
+

חיפשתי שמלת כלה פשוטה, יפה וקלילה. שבוע לאחר הצעת הנישואים מצאתי את האחת. המקום הראשון והיחיד שהלכתי אליו הוא כלה קלה בקיסריה, סטודיו מהמם ועובדות מהממות. כשהגעתי הסברתי מה הסגנון שלי ומיד לירון הציעה לי חמש שמלות למדידה כאשר הראשונה שמדדתי, אותה לקחתי. לאחר 10 דק יצאתי משם עם שמלה.

נעליים - ריפאבליק, נוחות ממש!

צילום סטילס
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
+

אני חושבת שבחירת צלם זו החלטה חשובה מאוד כי בסופו של דבר הוא האדם שמלווה אותך כל היום ומשאיר לך מזכרת מושלמת מהיום המיוחד בחייך. ידין חסון היה מצחיק, מקצועי וסבלני מאוד! סמכתי עליו בעיניים עצומות. ומאושרת על ההחלטה.

צילום ועריכת וידאו

גם ליווה אותנו כל היום, גם שידר לנו חופת זום וגם הכין לנו סרטון חתונה מושלם! המחמאות על הסרטון עד עכשיו לא מפסיקות. הוא מקצועי ומוכשר בטירוף. ממליצה מאוד!!!

איפור

הדבר שהיה לי הכי חשוב בשיער ואיפור הוא שקודם כל רק רוני אבן תיגע לי בשיער ובפנים. את רוני הכרתי לפני שנתיים בחתונה של החברה הכי טובה שלי, היא איפרה אותי כמלווה. מאותו הרגע התאהבתי! במשך שנתיים עקבתי אחרי רוני באינסטגרם וראיתי כמה העבודה שלה קסומה. האיפור עדין וטבעי והשיער נסיכותי. רוני היא כישרון אחד גדול וסמכתי עליה בעיניים עצומות. אני לא בן אדם שמתאפר ביומיום וגם לא אוהבת, לכן ידעתי שרוני תעשה אותי הכי טבעית שיש. לגבי השיער רציתי תסרוקת נסיכותית כי ביום הזה את מרגישה נסיכה מהאגדות. רוני הצליחה בכל ועלתה מעל כל הציפיות!!! לא הייתה מאושרת ממני.

הפקת אירועים

עיצוב חופה וניהול אירוע לאותו הערב.
 

**השכרת ציוד יש הרבה באינטרנט, לקחנו מה שהופיע (הכל אותו הדבר בגדול). אמנם לצערי פטריית חימום אחת לא עבדה באותו הערב מתוך ארבע פרטיות שהזמנו אבל סה"כ הם היו בסדר (החזירו לנו כסף על כך). מוזמנים לפנות בפרטי לפרטים נוספים.

**כיבוד להתארגנות - MIMI מימי
כריכונים ומאפים קטנים. ממליצה מאוד, טעים בטירוף!

**מוזיקה – פלייליסטים שיש ביוטיוב או בספוטיפיי.

**מתנה קטנה לאורחים לאחר החתונה – מארז אלפחורס שהזמנו מדניאל באטוויניק. יומיים לאחר החתונה אספנו משלוח אלפחורסים מדניאל לאורחים שלנו (משפחה וחברים). עברנו בין הבתים, אמרנו תודה ושימחנו בדבר מתוק. חייבת לציין שאלה האלפחורסים הכי טעימים שתאכלו בעולם!!!

לסיכום: אני בן אדם מאוד לא ספונטני וכן מאוד מתוכנן. לא האמנתי על עצמי שאני מסוגלת להרים חתונה בשלושה ימים. חייבת לציין שאתגר כזה להרים חתונת בזק רק חיזק את הקשר הזוגי שלנו והכל התנהל ברוגע ובכבוד אחד לשניה. עם קצת כח רצון, הכל אפשרי!

אל תדחו את החתונה. חתונה קטנה זה הדבר הכי קסום שיש ולגמרי יכולתי להתייחס לכל אחד ואחת מהאורחים שלנו (למשל: ישיבה משותפת עם חברות סביב השולחן). לא מצטערת על שום דבר!

הערה קטנה: לאחר החתונה, בן זוגי ואני חשבנו כיצד נוכל לעזור לזוגות צעירים כמונו להתחתן בתקופה כזו. אנו בימים אלה עובדים על מיזם חדש שנקרא "בואי כלה" המתמקד בהשאלת ציוד תפאורה, עזרה במציאת מקומות לחתונה ועוד עבור זוגות המתחתנים בהתאם להנחיות ולהגבלות. לכל שאלה או התייעצות מוזמנים לפנות אלי בפרטי כמובן באהבה גדולה!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ליאת
צילום: ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer+
ידין חסון | Yadin Hasson Photographer
119 ממליצים
צילום סטילס
כלה קלה+
כלה קלה
185 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
איפור
הפקת אירועים