הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נאור וסתיו
החתונה של נאור וסתיו
קיץ 2020
הפוסט של נאור, חברת הקבוצה הסודית:

היי בנות . סיפור חתונת הקורונה שלי התחיל אי שם ב24.4 היינו אמורים להתחתן בלוקא, דחינו את החתונה ל10.7 ואיתנו עברו רוב הספקים. ביולי התחילה טלטלה של הנחיות, כל יום הנחייה חדשה ותמיד ההנחייה נכנסת יום לפני החתונה שלנו. נוספה הנחייה שעד ה9.7 מותר לקיים חתונות רק בגני אירועים. אני ובן זוגי הלכנו לחפש גני אירועים ובסוף הקדמנו ל8.7 לשרונית . רק שאז אחרי כמה ימים שאנחנו כבר מתכננים את החתונה השנייה אומרים לנו שההגבלה החדשה היא 50 איש. אז לא וויתרנו וסגרנו באולם שהסכים לקפסולות של 50 50 ואז אחרי שסגרנו כמובן שנכנסת הנחייה - אולמות וגנים נסגרים החל מ8.7 בבוקר. לאורך כל הדרך המשפחה אמרה לי תסגרי את זה בבית ולא רציתי להקשיב, רציתי שהחתונה תהיה בדרך שלי איך שדמיינתי. כעסתי על בנות שרשמו ״בנות, הכי יפה ומרגש זה בבית״ פשוט רציתי את מה שדמיינתי. אחרי ההנחיות האחרונות ואחרי 4 דחיות של החתונה ! החלטנו שאנחנו אכן מתחתנים בבית ואנחנו לא נתונים יותר לשיגעונות של הממשלה הלא יציבה וההזויה הזאת וב24 שעות הקמנו אירוע בבית של ההורים שלי ב8.7 בערך 30 איש. לא חשבתי שארשום את זה בחיים אבל היה אכן מדהים, מרגש, אינטימי וכל מי שרצה לראות את החופה שידרנו הכל בפייסבוק בלייב.

אז קרדיטים מיוחדים ליום המשוגע הזה כי פשוט מגיע מכל הלב:

הראשון והכי הכי הכי חשוב, מיוחד , מקצועי, מרים, בנאדם שבחיים לא פגשתי כמוהו :

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

דודו פריז - אימאלההה כותבת עליו ודומעת מהתרגשות, איזה בנאדם !! התקשרתי אליו בשלישי בערב לעדכן אותו שאנחנו עושים משהו בבית ואני מבטלת אותו. דודו אמר לי תנקבי כל סכום ואני מגיע. ואכן החלטה הכי נכונה להביא אותו , לא משנה לכמה אנשים! הוא הרים!! הרחבה הייתה מלאה ושמחה ויכולנו לרקוד איתו עד הבוקר. אפילו לא עשינו פגישת מוזיקה והוא פשוט קלע לכל שיר שאני והבן זוג שלי הכי אוהבים ושהחברים הכי אוהבים. הוא היה עילוי!!! 

צילום סטילס
הפידייז | Happydays photography
+

הגיעו במחיר מוזל עקב שינוי הקונספט

שמלות כלה
דוד חצבני
+

תפירה אישית, יחס מהמם ומעל הכל מקצועי ופרפקציוניסט ברמות, אין מילים. השמלה גרפה מחמאות מטורפות.

איפור

איפור ושיער - מדהימה ומקצועית!!! והתמונות מדברות בעד עצמן . כל מי שרוצה איפור טבעי, עדין , מקצועי ולהיות ביום החתונה עם אדם מהמם ומעניין לגמרי היא הכתובת. לא אמרתי לה מה אני רוצה , היא ראתה אותי ואת השמלה ביום האירוע וידעה מה הכי יתאים לי.

קייטרינג ושירותי בר

דביר עושה קייטרינג ברמה הכי גבוהה שיש. ואבי המנהל אירוע היה פשוט ואו!!! מעבר לאדם נעים שדאג שהכל יתקתק, להצחיק את כולם, שלכולם יהיה טוב ונוח. האוכל היה פשוט ברמה אחרת. דוכן שווארמה, כל מיני מאכלים על רמה בקבלת פנים. הוא היה אחראי גם על הבאת הציוד, אלכוהול ואנשי צוות. כל האורחים אמרו שהאוכל בין הטובים שאכלו ובעיקר הבשר שהיה ברמה אחרת. ממליצה עליו ברמות!!!

רב לחתונה

מנחה- יעקוב- עם יעקוב היה סיפור בפני עצמו היו לו המון בלתמים שהקשו עליו להגיע והוא פשוט למרות הכל לא ויתר , הגיע לאירוע ועשה טקס מרגש , מצמרר שמכבד חילונים ושומרי מסורת כאחד. בנה איתנו טקס מדהים והוא אדם באמת מיוחד!

*עיצוב* Limor Damari Touitou- בת דודה של חברות הכי טובות שלי. הגיעה בשלישי בערב הסתכלה על המקום והפכה אותו לקסום !!

 

טיפים לארגון חתונת בזק בבית-

1. להביא מגנטים !! אנשים כל כך בהיי שלא היו הרבה עם הטלפון כדי לצלם וצריך תיעוד ליום המיוחד הזה לא יעזור.

2. להביא מפיקה ליום האירוע כדי שתדאג לדברים הקטנים כמו כוס ויין למנחה, איך מניחים את ההינומה וכל מיני דברים כאלה שיכולים להוריד לחץ מהיום הזה .
3. אל תדחו!!! אל תעברו את מה שאנחנו עברנו!! אל תסמכו על הממשלה שבתאריך שלכם היא תאשר את הפתיחה של האולמות. תעשו בבית, תעשו אינטימי, מליבה של אחת שעברה כל כך הרבה בשביל לקיים את היום הזה ובסוף היה הכי יפה ומרגש !

4. לא לוותר על דיגי לא משנה כמות המוזמנים!

פה לכל שאלה כמובן

סליחה על האורך ומתפללת ומחזקת את כל הכלות שעוברות חתונה בצל הקורונה .

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נאור
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נאור
צילום: הפידייז | Happydays photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
751 ממליצים
Dj לחתונה
דוד חצבני+
דוד חצבני
64 ממליצים
שמלות כלה
הפידייז |   Happydays photography+
הפידייז | Happydays photography
124 ממליצים
צילום סטילס
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
Dj לחתונה
צילום סטילס
שמלות כלה
איפור
קייטרינג ושירותי בר
רב לחתונה