הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רעות ואנטון
החתונה של רעות ואנטון
קיץ 2019
הפוסט של רעות, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים

התחתנו ב-20.6 (חתונה הפוכה) ואין מספיק מילים כדי לתאר כמה נהנינו וכמה אנחנו מרוצים, אז עכשיו תורנו לפרגן!

היה לנו חשוב לבחור ספקים שיהיו סופר מקצועיים אך גם כאלה שיהיה לנו כיף איתם לאורך כל היום.

***מודה שאין אפילו דיס אחד (לא מתאים לי! אני מאוד בררנית), ולכן כל המלצה כאן נכתבת באהבה***

מקום לאירוע
בורג' בנימינה | Burge Binyamina
+

נתחיל בגן האירועים החדש והמופלא שאחרי חיפוש ארוך ונוכחות בהמון אירועים - זה המקום הכי יפה, מטופח, מושקע ומרשים שראינו! ובאישה המדהימה Liat Kastro
שניהלה את כל התהליך מההיכרות עם גן בתהליך בנייה, חתימה על חוזה, ליווי מול הספקים וניהול האירוע עד הפרטים הכי קטנים בצורה מופתית. תודה תודה תודה - בטוחה שבלעדייך זה לא היה נראה אותו הדבר.

שמלות כלה
ערבה פולק | Arava Polak
+

הגעתי לערבה ביום של מכירת דגמים מעונות קודמות. ערבה פינתה זמן מוגדר לכל אחת ונתנה יחס מדהים ומקצועי בצורה יוצאת דופן ומפתיעה! גם בתיקונים עשתה עבודה מקצועית ויצאתי עם שמלה מושלמת שגרפה המון מחמאות! השמלה לא היתה כבדה, הבדים מאוד איכותיים ונעימים והייתי עם השמלה מתחילת היום ועד סוף האירוע.

קייטרינג ושירותי בר

אין ספק שהם עשו מעל ומעבר על מנת שהכל יהיה פרפקט. רונן (הבעלים) ליווה אותנו מההתחלה ודאג שנהיה מרוצים. בנינו יחד תפריט קייצי שיתאים בדיוק לסגנון של האירוע שלנו והרמה היתה מאוד מאוד גבוהה, הכל הוגש בצורה יפה ומוקפדת. קיבלנו מהאורחים פידבקים מטורפים!

קייטרינג ושירותי בר

לקחנו חבילה בסיסית עם שדרוג של חלק מהאלכוהול + בר קוקטיילים. השתייה יצאה ממש מהר, אנשים לא עמדו בתור, הברמנים היו מעולים. את בר הקוקטיילים לקחנו ברגע האחרון ולא היינו בטוחים איך זה יהיה לעומת בר קוקטיילים חיצוני וממש הופתענו לטובה! הברמנים היו אלופים, הכינו לנו קוקטיילים מעולים בלי להתפלצן ודאגו שכל האורחים יהנו מבלי לעמוד בתור. האורחים ממש התלהבו!

Dj לחתונה

מוזיקאית מטורפתתת ואישה מהממת שבזכותה הרחבה היתה מלאה מתחילת האירוע ועד סופו. כל מילה מיותרת! אין ספק שאפשר לסמוך עליה שתדאג לאווירה (גם בקבלת הפנים והאוכל, וגם במסיבה!).

צילום ועריכת וידאו

עדיין לא קיבלנו את הסרט, אבל לפחות מהתהליך יכולה להגיד שהוא היה סופר חמוד, מקצועי והצליח להזרים אותנו למרות שהיינו קשים!

אטרקציות

אדירים! המגנטים יצאו ממש איכותיים ויפים והצלמת היתה תותחית! לגמרי תוספת של תמונות סטילס לאירוע.

רב לחתונה

אז בחרנו בחופה אלטרנטיבית, שנותנת מקום למסורת אך מתמקדת בנו. אבי ישב איתנו 3 שעות על מנת להכיר אותנו לעומק ולאחר מכן כתב טקסט שנון, משעשע, מרגש ומפתיע! הטקס עצמו לא היה ארוך ומתיש וכל האורחים היו מהופנתים!

עיצוב שיער

מעבר לזה שהיא פשוט מלכה, התסרוקת יצאה מושלמת ועמדה בכל תנאי הלחות של חתונה בגן אירועים בסוף יוני. יש לי שיער דק והיא הצליחה להרים אותו ולתת נפח בלי תוספות. עשתה את התסרוקת גם לאמהות ולמלווה.

איפור

איפרה אותי, את האמהות ואת המלווה. היה לי חשוב שהאיפור יהיה עדין, עמיד ובעיקר שאני אזהה את עצמי.. וכך היה יש לה ידי זהב וכבר באיפור הניסיון התאהבתי! גם המחיר היה סופר הוגן!

דנה והילי ליוו אותי לאורך כל היום וזה הרגיש כמו יום כיף בנות מושלם עם החברות הכי טובות. היה ווייב מושלם, כמה כיף.. תודה לשתיכן!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
צילום: ניצן גור | צילום
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ערבה פולק | Arava Polak+
ערבה פולק | Arava Polak
137 ממליצים
שמלות כלה
ניצן גור |  צילום+
ניצן גור | צילום
16 ממליצים
צילום סטילס
בורג' בנימינה | Burge Binyamina+
בורג' בנימינה | Burge Binyamina
34 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
רב לחתונה
עיצוב שיער
איפור