הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
רעות ועידן
החתונה של רעות ועידן
קיץ 2019
הפוסט של רעות, חברת הקבוצה הסודית:

טוב, אז לקח לי מעט זמן להתאושש אבל לא היה לי ספק שברגע שהכול ייגמר – אני אחזיר לקבוצה המדהימה הזו שלא יכולתי לזוז ממנה ואספר על החוויה האישית שלי.

תתכוננו, זה ממש חופר, מקווה שתשרדו.

עידן ואני התארסנו ב-30.6.2018 והחתונה הייתה ב19.6.2019. זה המון. בדיעבד, הייתי מצמצמת משמעותית את תקופת ההכנות.

בחוויה האישית שלי – תכנון חתונה זה לא משהו שאי פעם דמיינתי, אני לא מהבחורות שידעו לומר מה שמלת הכלה, ואיך החופה תיראה. בנוסף, אני מאד פרפקציוניסטית וגיליתי על עצמי שאני גם מאד לא החלטית. כל התכונות האלו הפכו את תכנון החתונה שלי, בעיקר בזמן שקרוב לחתונה – לחוויה מאד לא טובה. זו הייתה תקופה עמוסה, לא פשוטה. אני חושבת – ברמה האישית – שתעשיית החתונות היא תעשייה לא סימפטית במיוחד, ככה שבדיעבד הייתי עושה דברים אולי אחרת כדי למנוע מעצמי ומבן הזוג שלי תקופה די ארוכה של עומס ושל לחצים.

עם זאת – יום החתונה היה פשוט מושלם. אפשר לומר שהיה קשה מאד בקרב אבל קל בחתונה.

תשחררו, תהנו מהרגע. תזכרו שכל הרגעים שתכננתם יחד קורים ומתרחשים ממש ברגעים אלה, זה יעזור לכן להפנים את החוויה, להינות ולנשום כשצריך – ובסופו של דבר אם אתן לא תהנו – זה לא שווה כלום בעצם.

בנוסף, משפט שאמרתי לעצמי לאורך כל התקופה – תזכרו, שבסוף זה יום אחד בודד, יום אחד שהוא מאד חשוב וכן צריך להשקיע בו, אבל תדעו להגדיר מראש מה חשוב יותר, מה פחות ואיפה לשחרר. אחרת, בתעשייה הזו – אפשר פשוט ללכת לאיבוד לגמרי, ובעיניי – זה לא שווה את זה.

ועכשיו לחלק המעניין ביותר- הספקים.

אז, כחלק מהפרפקציוניזם – וזו אחת ההחלטות הטובות שקיבלנו – היה לנו חשוב מאד לפגוש כל אחד מהספקים לפני יום החתונה ולהרגיש איתם בנוח. בחרנו אותם בפינצטה, והקו המנחה היה יחסי אנוש, גם אם זה על חשבון מקצועיות. זה הדבר הכי חכם שעשינו ובסוף - יצאנו מרוצים מכל הבחינות.

התארגנתי בבית של ההורים שלי, וזו גם החלטה מאד טובה שקיבלתי אם כי זה עייף מאד את ההורים שלי ובדיעבד – למרות הנוחות שלי כדי להקל עליהם אולי הייתי בוחרת אחרת.

מקום לאירוע
תרין
+

זה אולם חדש, אין עליו הרבה ביקורות אבל אני יכולה לומר בפה מלא שהאורחים לא מפסיקים לדבר על כמה האולם מדהים. הדגש שהאולם שם על האוכל מורגש ברמות מטורפות. אחרי החתונה, האורחים לא מפסיקים לומר לנו כמה שפע היה, כמה הכל היה טעים וכמה המקום עצמו יפה. מומלץ בטירוף

צילום סטילס
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
+

עידן מרציאנו ונתי שוקו. עוד אחת מהבחירות המדוברות בחתונה. שני ספקים מדהימים במקצועיות ובכייפיות שלהם. הם הפכו את היום שלנו למושלם, האווירה הייתה כל כך קלילה וזורמת. עם עידן עשינו גם צילומי זוגיות, וזו עוד אחת מהבחירות המעולות שקיבלנו, בפרט עם עידן.

איפור
ליהי קורן כהן - איפור & שיער
+

איפור ושיער של המלוות: ליהי הנסיכה היפה, שאיפרה אותי גם בחינה – פשוט מקסימה, מקצועית, סבלנית. מומלצת בטירוף. החברות היפות שלי – נראו בשיא באירוע, בזכותה! 

איפור

איפור (והרבה יותר מזה) – של אמא ושלי: מורי היקרה שלי – מהרגע שהגעתי לפגישת היכרות איתה התאהבתי, היא פשוט אחת הבחירות הטובות שלי. כמה רוגע, כמה שלווה, איזה אנרגיות מקסימות. מור היא אמנית ברמה הגבוהה ביותר. מעבר למקצועיות – ברמה האישית, אני לא חושבת שיכולתי לאחל לעצמי בנאדם טוב ממנה שילווה אותי ביום הזה.

עיצוב שיער

אז שיער זה אחד הספקים שהיו לי הכי חשוב בתבל בערך מעצם היותי מתולתלת, ולכן גם מראש ידעתי שאקח את מעצב השיער כליוויי לאולם. אל אריאל הגעתי אחרי קרייסס שהיה לי עם מעצב השיער שבחרתי, ובדיעבד – אני שמחה מאד שאריאל היה איתי ביום שלי. בנאדם עם המון סבלנות, ספק מקצועי, מוכשר ברמות ויודע לעבוד כל כך טוב עם תלתלים. אריאל נותן את כל כולו, היה לו חשוב לאורך כל התהליך שאהיה מרוצה – מרגע שהתנהלנו לפני הסגירה ועד הרגע האחרון. יש לי עניין עם אלרגיות לחומרים – ואריאל הבין אותי לגמרי, היה סבלני ברמות, הגעתי אליו כמה פעמים לניסיונות של החומרים. פשוט בנאדם מדהים.

המחמאות על השיער לא הפסיקו להגיע. השיער החזיק מעולה, אם כי אני חושבת שגם בדיעבד הייתי לוקחת ליווי לאולם גם כי שיניתי תסרוקת וגם כי מאד הרגיע אותי לדעת שיש מי שיוכל לארגן אותי אחרי כל החום, ההתרגשות ואחרי חיבוקים ונישוקים עם אנשים (שמועכים את השיער).

ניהול אירוע ואישורי הגעה

מנהלת אירוע חיצונית –

פולינה המדהימה שלנו. הפידבקים והביקורות עליה לא מפסיקים להגיע עד היום, והיא אחד הספקים המדוברים מהחתונה – על ידי האולם עצמו (כן, כן – אפילו שאולמות לא אוהבים במיוחד מנהלים חיצוניים), על ידי המשפחות ועל ידי האורחים. פולינה, שהפכה כבר מזמן לחברה, מוכשרת ברמות, עם יחסי אנוש ברמה הגבוהה ביותר. ההכנות לאירוע תקתקו, היא עזרה לי לסגור פינות של עיצוב – דברים שלא חלמתי אי פעם שאספיק להכין פשוט הופיעו לי ביום החתונה והייתי בהלם שהגעתי לחתונה של עצמי. ביום האירוע, בן הזוג שלי ואני לא היינו צריכים להתעסק פשוט בכלום – פולי דאגה להכול מהכול, מהבקשה הקטנה ביותר ועד הדברים המהותיים שביקשנו שתשים דגש.

גילוי נאות - בהתחלה לא חשבנו שמנהל אירוע זה הכרחי, בדיעבד - זה חובה! זה נותן את השקט להתעסק במהלך החתונה בדברים החשובים באמת, כשפולינה המושלמת דאגה לנו להכל!

אין לי מושג איך היינו מסתדרים בלעדיה. אם אתם אוהבים את עצמכם – דברו איתה שתנהל את האירוע שלכם!

שמלות כלה

שמלות כלה: ואוו פשוט ואוו. איזה עבודות, איזה שירות, איזו בחורה מקסימה. היה לי כיף להגיע בכל מדידה ומדידה ופשוט ידעתי שאני בידיים טובות. נטע מוכשרת והייתה לי הזכות שהיא תעצב לי את שמלות הכלה. התאהבתי בעבודות שלה והמחמאות לא הפסיקו להגיע. מומלצת בטירוף.

אטרקציות

 הגענו אליהם דרך המלצה של עידן מרציאנו. אחלה שירות! עוד לפני האירוע אפשר לנו לעצב את המגנט כמו שרצינו (בסגנון של ההזמנה) ובמהלך יום החתונה השירות היה מעולה!

Dj לחתונה

לקובי הלכנו בשניה שסגרנו תאריך אחרי ששמענו אותו בחתונה של חברים. זה הספק היחיד שידענו מראש שאנחנו רוצים לסגור, ולא טעינו. איזה בנאדם, איזו אווירה. כל פעם שהגענו אליו – גם בשעות שהיינו גמורים מיום עבודה ארוך במיוחד (23-00 בלילה) – האנרגיות היו מטורפות ויצאנו מחיוכים. הרחבה בחתונה לא הייתה ריקה עד הרגע האחרון – מבוגרים וילדים. קובי אלוף, ושמו הולך לפניו.

תכשיטים ואקססוריז

אז, אצל יוסי ודרורית היינו כמעט כל יום שישי פנוי שהיה לנו בלו"ז כי מרוב שהיינו מרוצים קניתי שם את רוב התכשיטים שלי – אם זה המתנות לחינה, הטבעות לחתונה ואם זה סתם שעון שבן הזוג שלי החליט לקנות לי. יוסי ודרורית מקסימים, מקצועיים, אמינים ושווים כל שקל.

הזמנות לחתונה ומיתוג

ספק כל כך מוצלח. ההזמנה היא אחד הדברים המוצלחים שיצאו לנו – אפילו שאמרנו מראש שלא נשקיע בזה הרבה. פריפרינט נתנו לנו "ראש שקט" – שירות מעולה, תוצאה מדהימה שגרפה ים של המלצות ונתנה לנו השראה למיתוג של האירוע. מומלצים מאד.

תכשיטים ואקססוריז

תכשיטים לשיער: יש שם הכל מהכל, פשוט מצאתי את עצמי בשניות, שירות מעולה ואמין.

נעליים: ג'ובאני ויטונו. חנות ראשונה ואחרונה שהלכתי אליה. הוא פשוט מקסים, הייתי מאד מרוצה והנוחות של הנעליים – שווה הכל. @

Giovanni vittorio

הקוסמטיקאית שלי: בטי מורדוב היקרה. בטוש היקרה שמלווה אותי מגיל מאד צעיר – איזה כיף לי שזכיתי שתלווי אותי גם ביום הזה. בטוש מקסימה ומומלצת, גם בחודש השמיני והתשיעי להריון עשתה מעל ומעבר להוציא את אמא ואותי מרוצות מעל ומעבר. פשוט ספקית שהפכה למשפחה. 

Betty Moradov

עיצוב שיער של עידני שלי: דוד יוסף האלוף מחולון, דאג לפני האירוע לתספורת וכמובן לתיקונים בבוקר אם יהיה צורך (ולא היה). 

דויד יוסף

וזהו, אני חושבת.

שיהיה במזל טוב. תזכרו שבסוף היום הוא בשבילכם ועבורכם, תעשו את הבחירות הנכונות.

לשאלות והרחבות – באהבה גדולה.

ותודה ענקית לקבוצה הזו, היא פשוט מדהימה.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
WedReviews - פוסט הקרדיטים של רעות
צילום: עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography+
עידן מרציאנו | Idan Marciano Wedding Photography
356 ממליצים
צילום סטילס
תרין+
תרין
200 ממליצים
מקום לאירוע
ליהי קורן כהן - איפור & שיער+
ליהי קורן כהן - איפור & שיער
142 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
איפור
איפור
עיצוב שיער
ניהול אירוע ואישורי הגעה
שמלות כלה
אטרקציות
Dj לחתונה
תכשיטים ואקססוריז
הזמנות לחתונה ומיתוג
תכשיטים ואקססוריז