הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
טניה ואיגור
החתונה של טניה ואיגור
סתיו 2019
הפוסט של טניה, חברת הקבוצה הסודית:

אז אחרי שחפרתי הסתכלתי ועניתי בקבוצה לא מעט הגיע תורי להמליץ ...

אז אחרי 13 שנות זוגיות ושלושה חודשים אירגון חתונה ..כן זה אפשרי ואפילו מומלץ חושבת שאם היה לי יותר זמן הייתי משנה את דעתי עוד 1000 פעמים .. התחתנו ב16/09/2019 שנפל על יום לפני הבחירות ככה שהיה לנו חופש יום אחרי וגם היומלדת של בעלי ככה שהוא לא ישכח את התאריך בחיים חחח...

ביום החתונה קמתי חולה אומנם היה קצת קשוח ! הרבה כדורי אקמול אבל האדרנלין וכמה כוסות שתיה עזרו... הכל יכול לקרות תנסו לא להתבאס יותר מידי...אף אחד מהאורחים שלא ידע לא שם לב לזה שאני חולה , רק המלוות aשיגעתי ועזרו לי בכל רגע .

החתונה היתה קטנה אני ובעלי שנינו רוסים מה שאומר משפחות סופר מצומצמות רוב החתונה הייתה חברים מהעבודה והחיים חתונה צעירה באופי שלה קרוב ל200 אורחים.. בגלל שרובנו היינו צעירים ואנחנו כולנו תושבי תל אביב היה חשוב לי שהחתונה תהיה בתל אביב ועל זה לא הייתי מוכנה להתפשר גם האלכוהול היה לנו מאוד חשוב ופשוט שידרגנו ישירות מהאולם בשביל לא להסתבך ..

מקום לאירוע

ביפו! אולם מהמם עם נוף פשוט מטריף צוות מדהים וצעיר שפנוי תמיד התקשורת מולם היתה מהממת נתנו לי להרגיש סופר רגועה הכל תיקתק מנהל האולם שלהם מתן הוא פשוט הדבר הנפלא ביקום עמד שם לשירותי כל הערב וגם לפני כמובן- האוכל של המקום הוא קסם הכרמל לדעתי אוכל של חתונות בייחוד כשהן כשרות הוא אף פעם לא ואווו אבל היה טעים מאוד הקונספט היה מסעדה וכל אחד קיבל תפריט אישי,המנות הראשונות היו מהממות בייחוד העראיס אנשים עפו על זה השולחן קינוחים היה להיט והבורקסים באפטר היו מטריפים! גם העיצוב היה של האולם עם עמית המהממת שעזרה לי ללכת על עיצוב קלאסי של לבן וירוק .

שמלות כלה
אלי שטרית | שמלות כלה
+

האחד והיחיד .. לאלי הגעתי שבועיים לפני החתונה!! כשכבר היתה לי שמלה שקניתי אבל הרגשתי שהיא פשוט לא מספיק מה שחלמתי.. ואז הגעתי לסטודיו שלו וראיתי אותה שמלת החלומות שלי ! היחס שלו היא מושלם הוא התאים לי את השמלה בול לגוף תוך שבועיים הייתי אצלו 3 פעמים עד שהכל היה מושלם ! ממנו גם קיבלתי הינומה ותכשיטים מושלמים!

חליפה-  איימי! כן לא צריך להוציא מלא כסף רציתי אוברול בסוף התפשרתי על חליפה מאיימי חנות מהממת בדיזגנוף , היה לי נוחחחח בטירוף ולדעתי היא היתה ניראת מושלם ולא היה צריך להשקיע יותר מידי .. וגם שימושי לאחרי.

נעליים- ג׳ובאני ויטורו!! אחלה נעליים שבעולם סופר נוחות החזקתי איתם עד אמצע הריקודים יחס מהמם וממש לא כזה יקר! ממליצה מאוד...

לחתן
Bamoss Square | באמוס סקוור
+

באמוס בכיכר- הראשונה שהיינו היה מדהים מבחר ענק היה חשוב לנו לקחת צבע מיוחד יותר ולא שחור החליפה היתה לו סופר נוחה ובריקודים מהר מאוד כבר החליף לדרי פיט אגב ממליצה לכולכם .

Dj לחתונה

האחד והיחיד!! כשמו כן הוא אלוף.. 5 שעות שאנשים פשוט לא הפסיקו לרקוד , זרם איתנו על הכל ידע לקרוא את הקהל בקיצור , עד עכשיו אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על המוסיקה.. כפי שרשמתי בהתחלה הייתי חולה ופשוט בשעה 02:30 סגרתי את המוזיקה אחרת זה היה ממשיך עד הבוקר בקיצור סופר מומלץ.

צילום סטילס

אמלה אבלה איזה מדהימים.. בהתחלה קצת חששתי כי יחסית לשוק המחיר שלהם הוא סביר אבל אז הגיע עדי עמראן שהיה איתי לאורך כל היום ביחד עם ארנון המקסים צלם הוידאו איזה יחס!! הרגשתי כמו נסיכה עדי היה מושלם ורגוע. תמונות מדהימות והשוס הוא שקיבלנו את כל התמונות תוך 7 ימי עסקים והיו הרבההה תמונות כל כך הרבה שממש קשה לבחור .

איפור

את הילי מצאתי דרך האינסטוש ופשוט התאהבתי ומי שכמוני ולא מתאפרת ביום יום וחוששת הילי היא הבחורה בשבילך .. היא פשוט מלאך ויש לה ידי זהב !! היא מהממת איפרה אותי את אמא שלי ומלווה נוספת , כולן היו מרוצות עד הגג ממליצה לכן בחום חום חום .

עיצוב שיער

טוב אז את גיל אני מכירה מילדות הוא חבר מאוד טוב של בעלי אנחנו גם מסתפרים אצלו קבוע, הוא הראשון שסגרתי כי הוא פשוט מכיר אותי ואת השיער שלי! ואיזה החלטה נבונה השיער היה ניראה מושלם!! בכלל לא שמו לב שאני עם תוספות השיער היה גלי ומוברש והוא פשוט היה ניראה מושלם עד יום אחרי .. הוא גם היה בחתונה יכולתי לנצל אותו חח אבל לא היה צורך.

הזמנות לחתונה ומיתוג

מהיר זול ויפה!

#הושבה של האולם - אייפלן. עבדו טוב ביחד.

דברים שלא עשינו ולא הרגשתי בחסרונם-

*סלואו- מביך אותנו ברמות.

*לא הצטלמנו עם השולחנות.

*לא היה לנו זוהרים ברחבה- כן הבאנו סוכריות על מקל וצמידי סוכריות כאלה כמו של פעם.

*לא עשינו עיצוב מוגזם בחופה השארנו עיצוב יחסית קלאסי .

המלצות-

*הבאנו קרטיבים טבעיים היה להיט!

*אללל תהיו עם הנייד ביום החתונה פשוט תשחררו.

*מיץ גת!!! היה מושלם!! והוסיף ברמות

*אוטו- לקחנו אוטותל וקישטנו יצא מושלם!

*תהנו מכל רגע כי זה יום אחד וזהו לא הכל יהיה מושלם ותמיד היו אנשים שטוב או לא טוב להם.

תקיפו את עצמכם באנשים שאתם אוהבים הכי חשוב .

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
Bamoss Square | באמוס סקוור+
Bamoss Square | באמוס סקוור
45 ממליצים
לחתן
אלי שטרית | שמלות כלה+
אלי שטרית | שמלות כלה
108 ממליצים
שמלות כלה
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
לחתן
Dj לחתונה
צילום סטילס
איפור
עיצוב שיער
הזמנות לחתונה ומיתוג