חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על HYPE | הייפ
David Harry Isakow
החתונה של עומר ודייב 17.04.24
"אחרי שנפגשנו עם כמה דיג׳יים וכמעט סגרנו חבר המליץ לנו על אלי מתנה. הבחירה הכי טובה שלנו בחתונה! מעבר לזה שהוא אדם נעים ומדהים, הוא הרים את הרחבה ועשה את זה בשילוב המושלם של הבקשות שלנו והבחירות שלו. גם אחרי שהיינו עייפים והיה מעגל..."
מספרים על 5.91 מתחם אירועים על הים
Noy Solomon
החתונה של נוי ורון 17.04.24
"תמיד חלמנו להתחתן ליד הים, וכשהתחלנו לחפש אולמות היה לנו ברור שחייבים לראות את 5.91. כשהגענו ישר ידענו שזה האולם, שרון היתה סופר מקצועית הסבירה וענתה על כל השאלות ולא פספסה אף פרט. זה היה האולם הראשון שראינו וזו הסיבה שלא ישר שריי..."
מספרים על Rakel Dier
Betty Shimonov
החתונה של בטי ואלעד 28.03.24
"אני ורחלי יצרנו ביחד מאפס את השמלה השנייה שלי. שמלה מהחלומות! היה לי ויז׳ן בראש ורחלי פשוט גרמה לו להתממש במציאות. אין אחד שלא החמיא לי על השמלה. התהליך עם רחלי היה מושלם מהרגש הראשון, היא ידעה לקרוא את מחשבותיי עוד לפני שאמרתי מה..."
מספרים על גלושא צלמים
Gil Baruch
החתונה של יהל וגיל 12.04.24
"צוות גלושא צלמים היו מדהימים, מקצועיים ומלאי תשומת לב. נתנו תחושת רוגע, שמחה וקלילות. היו מאוד יצירתיים ברעיונות לתמונות, דייקו אותנו על מנת שהתוצר יהיה ברמה בגבוהה ביותר! קבלנו תגובות חיוביות מאוד מהאורחים על הסבלנות, המקצועיות..."
מספרים על הגן בשפיים
Lidor Geri
החתונה של הילה ולידור 19.04.24
"איש המכירות יותם מצוין! תמא להוריד בפניה את הכובע! זה הזמן לתת לה העלאה בשכר/בונוס משמעותי! התשובות מאוד מוגבלות בסקר הזה. אבל בסך הכללי יצאנו מאוד מרוצים, היינו שמחים ליותר עזרה כלכלית, אבל מודעים לכך שנפלנו בסטטיסטיקה לרעה מבחינ..."
מספרים על עומר כחלון
Michal Raymond
החתונה של אור ומיכל 28.03.24
"מהרגע הראשון לא היה לנו ספק - עומר יהיה הדיג׳יי בחתונה שלנו. היכולת שלו להבין תוך שניות בדיוק מה אנחנו רוצים, ביחד עם חום ואנושיות שכבר אין בתחום הזה קנו אותנו, וזו ההחלטה הכי טובה שעשינו!"
מספרים על DJ Shay Tsadik | שי צדיק
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של דניאלה נביס 17.04.24
"We loved your music style and your talent (song choices, mixes and translations!!). You knew our tastes and understood what we wanted within five minutes of speaking. You had the whole package of old school music, English, Hebrew,..."
מספרים על 88 גן אירועים בעמק
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של קרן ושמואל 17.04.24
"חייבת להמליץ בחום על גן אירועים 88! התחתנו ב17.04.24- הכל היה מושלם!!! כל פינה יותר יפה מהשנייה! ברמה שהצלמים שלנו לא רצו שנצא משם והתלהבו מכל פינה! קיבלנו תגובות ממש ממש טובות מהאורחים- שהאוכל היה מיוחד, טעים מאוד, טרי ובשפע, השי..."
מספרים על יצחק כהן | רב עורך חופה וקידושין
Roy Gornizky
החתונה של רוי ומאיה 21.04.24
"יצחק כהן ליווה אותנו לאורך כל התהליך בצורה מדהימה. החופה הייתה בדיוק לטעמינו, מצחיקה, קלילה ובאווירה טובה. רב מדהים מדהים ומומלץ בחום במחיר טוב."
מספרים על Arty Films | צילום ועריכת וידאו
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של עידן ויהונתן 22.12.22
"ארתור האגדי , היה לי קשה לבחור מה הוא הכי כי הוא הכל , מקצועי אישי , הגון וסבלני צילום וידאו איכותי ברמה גבוה עורך מדהים ומוכשר הוא הבחירה הכי טובה שיש , הסרטים שהוא עשה לנו פשוט ניראים סצטנה מסרט מטורףףף https://vimeo.com/9387..."