חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על הלורנס
Sabina Rozenberg
החתונה של סבינה וישראל 17.05.24
"ללא ספק הבחירה הראשונה שלנו לחתונה! התאהבנו במקום מזמן וכשסגרנו יחסית בהתראה קצרה הכל תקתק מושלם . קיבלנו את השירות הכי טוב צוות מעולה מנהל אירוע מדהים , עמוס היה אדיב ומבין ובא לקראתנו במקסימום. האוכל מדהייםםם רמה הכי גבוהה שיש..."
מספרים על HYPE | הייפ
Sabina Rozenberg
החתונה של סבינה וישראל 17.05.24
"זאת הייתה בהחלט הבחירה הכי טובה וחשובה שעשינו לחתונה שלנו ! בזכות הייפ ובעיקר בזכות תומר קיבלנו את המסיבה שחלמנו עליה! לא יכולנו לבקש יותר מזה … תומר הקדיש המון תשומת לב ומקצועיות ברמה גבוהה . הוא ידע מה אנחנו רוצים ומה הקהל צריך..."
מספרים על די ג׳יי נאור מרציאנו - DJ Naor M
Bethsabée Elkoubi Israel
החתונה של בטסבה וסמואל 05.12.23
"נאור תותח! שמענו אותו כבר בכמה חתונות לפני שלנו, אז סמכנו עליו בעיניים עצומות! היינו מרוצים מאוד גם מהיחס שלו לפני האירוע וכמובן מהמקצועיות שלו בזמן החתונה. ידע לשלב מוסיקה מכל מיני סגנונות ועד היום שואלים אותנו על הדיגיי שלנו!..."
מספרים על רזרבה - אישורי הגעה לאירועים
Biana Dudnik
החתונה של ביאנה וגדעון 09.05.24
"אמיר היה זמין כל הזמן, דאג לכל אישור הגעה ושתתקבל תשובה, ייעץ לכל אורך הדרך, היה יחס ממש אישי וכל הזמן דאג לעדכן גם אם זה אומר להתקשר מהמספר האישי שלו. בנוסף ביקשתי שיבדקו עם כל מספר לגבי הסעות ודאג שגם זה יתבצע. שירות באמת מעולה..."
מספרים על אור גידו | DJ
Amit Shmueli
החתונה של דריה ועמית 08.05.24
"הייתה לנו חוויה מדהימה עם אור מההתחלה ועד הסוף. כבר בשלב ההכנות לחתונה, הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. אור היה מקצועי, קשוב, ומלא באנרגיה חיובית. הוא הצליח להבין בדיוק מה אנחנו מחפשים ולהתאים את המוזיקה באופן מושלם לאווירה ולרצונות ש..."
מספרים על ארה | ERA
Hagar Yaari
החתונה של הגר ושוהם 17.05.24
"אלקנה אתה היית פשוט מדהים. אני לא מפסיק לקבל מחמאות על הדיגיי. לדעתי השגת לעצמך בחתונה הזו עוד לפחות 30 מעריצים שרוצים אותך גם לחתונה שלהם 😂 אפילו חברה מהקיבוץ שלא היו בחתונה אמרו שכל כך נהנו מהמוזיקה שפשוט ישבו במרפסת ורקדו 😂😂..."
מספרים על סנטרל | Central
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של יאנה ואיציק 16.05.24
"היה מושלם והכל היה כיף ויפה. מדויק לפרטים הקטנים האוכל היה טעים למרות שהייתה לנו מנה אחת בעייתית אבל האורחים עדיין נהנו מעבר לזה הכל היה בסדר גמור"
מספרים על פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
מספרים על ליהי קורן כהן - איפור & שיער
Hagar Ram
החתונה של הגר 10.05.24
"ליהי הייתה מקסימה ומקצועית מהרגע הראשון. דאגה שארגיש בנוח והסבירה לי כל שלב בתהליך של עיצוב התסרוקת והאיפור. יצאתי מבסוטה וקבלתי המון מחמאות במהלך האירוע :-)"
מספרים על רובי אהרון צילום
Lea Morioussef
החתונה של לאה וטל 16.05.24
"רובי יא מלך!!! כבר ביום הראשון שישבנו איתך ודיברנו הבנתי שאם מצאתי צלם שהגבר שלי מדבר איתו ולא מתחונן אז עשיתי את שלי. הוא עוד הסכים לצילומי זוגיות שזה בכלל שוק לגמרי וכבר שם ראיתי שיש ביננו כימיה מושלמת ושאין מה לדאוג. תודה על א..."