מקום לאירוע
4 ממליצים

אי שם, בלב ליבה של תל אביב מסתתרת לה פינת חמד פסטורלית ומושלמת לחגיגות שלכם. הכירו את אמש מקבוצת נוקס, מקום לאירועים שמשלב בין אווירה אורבנית לקלאסית, עם חצר פורחת, חלל פנימי מעוצב וקולינריה מוקפדת בניצוח שף כפיר ינין. לוקיישן מדוייק לחתונת צהריים או מסיבת רווקות, באווירה חמה, נעימה ומלאה בסטייל.

WedReviews חוות דעת והמלצות אמיתיות על אמש | מקום לאירוע
החתונה של נועם ואורן
19.11.22
Noam Nativ
היה נפלא. דאגו שהאירוע יהיה בדיוק כמו שרצינו. לא ניבו להתאים אותנו אליהם. היחס היה אישי ונעים גם במהלך הארגונים והיום עצמו. התקלות באירוע תוקנו בזריזות. חלק מהמנות היו קצת פחות טובות מהציפייה ועדיין הייתה התלהבות מהאוכל. בר הקוקטיילים היה פשוט נפלא!!!!! באמת היום הכי טוב וכיף בחיינו.
נותני שירות נוספים
Dj לחתונה
dj or ziv - אור זיו
WedReviews חוות דעת והמלצות אמיתיות על אמש | מקום לאירוע
החתונה של קאיה וולדיסלב
22.10.22
Kaya Sherchan
חגגנו את החתונה שלהו באמש, וכל החוויה - מאלף עד תו - הייתה מושלמת ומעל המצופה. החלל היה יפיפיה, האוכל היה מעולה, הקוקטיילים נהדרים והצוות - ממנהלת האירוע, דרך המטבח ועד אחרון המלצרים - היה קשוב, מקסים ומקצועי. כל האורחים שלנו יצאו מאושרים, ואנחנו אסירי תודה :)
WedReviews חוות דעת והמלצות אמיתיות על אמש | מקום לאירוע
החתונה של לי
21.10.22
Lee Goldstein
המקום, האוכל והאווירה הם מושלמים לאירוע - חגיגי, צבעוני ויפה לצד משפחתי וחמים. קיבלנו מחמאות מטורפות על האוכל של שף כפיר, שהתאים את עצמו לכל הבקשות שלנו (היצע טבעוני, ללא גלוטן ו"רגיל") והביא את המקצועיות שלו כדי שהכל יהיה מדויק ומושלם. הכל תיקתק בצורה נהדרת בזכות רותם המדהימה שהיא מפיקת אירועים המשך
WedReviews חוות דעת והמלצות אמיתיות על אמש | מקום לאירוע
החתונה של עידו ונסטיה
30.09.22
Ido Uzan
בדיוק ככה רצינו, אירוע קליל, טעים ואינטימי. האורחים עפו, והאווירה הייתה בדיוק אנחנו. תודה רבה לרותם המושלמת על ליווי מהמם, לכפיר על אוכל מטורף ולצוות על השירות ועל האנרגיה.