מעצבי טבעות
11 ממליצים

Shaka is a brand that reflects my design aesthetic's in which I use clean lines and geometric shapes, while including colorful gemstones that provides a speck of light. I use spaces and gaps to maintain an element of flotation in my jewelry.

החתונה של רותם ודני
25.03.16
Danny Levin
חוויית קניית הטבעות משקד הייתה כל מה שהיא צריכה להיות: פשוטה, נעימה וקולעת בול לצרכים שלנו. הרגשנו ששקד מקצועית מאוד עוד כשהיה ברור שהיא מבינה מיד את הסגנון שלנו ומציעה דגמים בהתאם, והרגשתנו קיבלה אישור כשקיבלנו טבעות מושלמות. התהליך היה מהיר והמחיר היה מפתיע לטובה. אנחנו ממליצים בחום על Shaka המשך
החתונה של מעיין ודור
29.02.16
Maayan Levit
שקד זינגר המוכשרת, עיצבה את טבעת האירוסין המדהימה שלי! היא הייתה כל כך מיוחדת, איכותית ועוצרת נשימה, שהלכנו לעצב את טבעות הנישואין שלנו דרכה. אז זכיתי להכיר מעצבת מוכשרת, שהייתה רגישה והתאימה את עצמה בדיוק לעיצוב הייחודי שרצינו! אין לי מילים להודות לה על השירות הנפלא, הנעים והביתי, האדיבות, ועל המשך
החתונה של מעיין ודור
29.02.16
Dor Ben Shabat
הגעתי לשקד מהמלצות חמות על מנת להכין לבת זוגתי טבעת אירוסין. התהליך היה ממש נעים מקצועי ובמחיר הוגן :). שמחתי שיכולתי לתת את הדגשים שלי לעיצוב של הטבעת ואלו נלקחו בחשבון (כמובן עם השינויים שלה בשביל שזה יראה יפה). מרוב שבת זוגתי התלהבה מטבעת האירוסין חזרנו על מנת להכין דרכה את טבעות הנישואין שלנו המשך
החתונה של עמית ואמיר
14.01.16
Amit Bental
שקד הפגישה פנטזיה וחלום למציאות המשקפת כל אחד מאיתנו. היא ניצחה על התהליך בסבלנות וברוך ופתחה לנו מעבר לרגשות ולכמיהה מראה עיניים קסום ומהפנט! יצירות אמנותה גורפות מחמאות בכל הזדמנות. מודים לך בכל יום על שהענקת לנו ברגע כה חשוב מתחת לחופה נחת והתעלות רוח ויצירה. אוהבים ומעריכים, עמית ואמיר
החתונה של מעיין ואלון
03.07.15
Mayan Sagi
שקד הייתה אדיבה, מקצועית ונעימה. היה פשוט תענוג לקנות דרכה! הטבעות שהכינה עבורנו פשוט יצאו מהממות ומקוריות! אני ממליצה בחום.
החתונה של לריסה וגיא
החתונה של מאיה ואלעד
08.06.14
Maya Hazon
הגענו אל שקד דרך חברים, מהר מאוד ראינו את העבודות התאהבנו! היה לנו משהו בראש, אולי קצת באנלי אפילו, אבל היא הפכה אותו למיוחד וייחודי ביותר. היא הייתה קשובה מאוד לבקשות שלנו, וכל התהליך היה מהיר! כבר הזמנו אצלה עוד תכשיט! :) תודה על חוויה נפלאה!
נותני שירות נוספים
מקום לאירוע
ירוק על המים
צילום: מצטלמים
החתונה של אורלי וגדי
25.03.14
קבלנו שירות אדיב, יחס אישי .מצאנו אוזן קשבת, הבנה והשקעה רבה .הטבעות ייחודיות בעיצוב מקורי ואיכותי. טבעות מעוצבות באופן אלגנטי עם טוויסט ובהתאם לטעמנו האישי. ניכר שהושקעה אהבה גדולה בעיצוב הטבעות שנעשו במקצועיות רבה.