מקום לאירוע
214 ממליצים

אירועים ביפו העתיקה. המקום בו עבר ועתיד נפגשים באופן הרמוני מושלם.

החתונה של טניה ואיגור
16.09.19
Tania Mitar Zak
המלצה מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות
אולם מהמם עם נוף פשוט מטריף צוות מדהים וצעיר שפנוי תמיד התקשורת מולם היתה מהממת נתנו לי להרגיש סופר רגועה הכל תיקתק מנהל האולם שלהם מתן הוא פשוט הדבר הנפלא ביקום עמד שם לשירותי כל הערב וגם לפני כמובן- האוכל של המקום הוא קסם הכרמל לדעתי אוכל של חתונות בייחוד כשהן כשרות הוא אף פעם לא ואווו אבל היה המשך
החתונה של אלמוג וחנן
03.07.20
Almog Gal
חתונות שישי
מקום מיוחד ומהמם ביופיו!!! התאהבנו מיד במראה העתיק שלו ובגג שמשקיף על כל קו החוף של תל אביב. אוכל מצוין שגרף מלאאא מחמאות מהאורחים (קיטרינג קסם הקרמל). האירוע שלנו עבר שינויים ודחייה בעקבות הקורונה, צוות המקום היה הכי גמיש, אנושי והוגן איתנו שאפשר וזה בכלל לא מובן מאליו בתקופה הזו. מתן מנהל האירוע המשך
החתונה של אביב וטיפני
15.11.19
חתונות שישי
We really enjoyed the location , the professionalism and the people.
החתונה של ושי
08.11.19
Shai Amoyal
חתונות שישי
לפורט הגענו אחרי ביקור בלא מעט מקומות בעיר כי התעקשנו לחגוג בתל אביב ולא לטרטר חברים עם הסעות וכו גילינו שהמחירים בעייתיים והרבה מהמקומות הרגישו לנו נטולי לבביות וייחודיות. כשהגענו לפורט לא האמנו לשילוב של המקום היפהפה עם המיקום המושלם, המחיר המשתלם והיחס החם, פשוט בינגו! אוהבים אותכם צוות פורט 15!
החתונה של ויטל
18.10.19
Vital Erlich
חתונות שישי
תודה לכם על אירוע מכל הלב, היה לנו מושלם. הצוות היה נעים, האוכל היה טעים, המקום מהמם מהמם מהמם. אנחנו התחתנו בשישי בצהריים, אז זכינו גם לראות את הנוף ההיסטרי עם הים הכחול שנותן פשוט אווירה של חו"ל. בקיצור, אנחנו עדיין מתאוששים, אבל אנחנו כל כך מרוצים מכל מה שהיה. היה ממש מעל ומעבר לציפיות שלנו.
החתונה של עדי וירין
10.05.19
Adi Levin
המלצה מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות
היינו סופר מרוצים מהמיקום בגלל שמצד אחד זה היה אורבני, אבל מצד שני הקבלת פנים והחופה היתה בגג עם נוף מדהים של ים. מה שרוב האולמות במרכז ת"א לא נותנים. הרגיש הכי קיצי, שמשי וחופש. החתונה היתה כמובן עם חופה חילונית, חבר וחברה שלנו העבירו אותה, והיה קליל, מצחיק, ומרגש, (למרות שהיא היתה 40 דק')!!! ירין המשך
החתונה של גרטה ואבי
05.04.19
חתונות שישי
מהרגע שנכנסנו הייתה לנו הרגשה שזה המקום שנתחתן בו. הפגישה הראשונה שלנו עם גלית המהממת חיזקה את התחושה הזאת:) לאורך כל תקופות ההכנות גילינו צוות מדהים, מקצועי, סבלני וממש נהננו! תודה מיוחדת לאלי מנהל האירועים על הליווי והיחס האישי והמעולה לפני החתונה ובמיוחד במהלך האירוע! הכל נעשה עם חיוך ואנרגיה המשך
החתונה של מעיין ודניאל
28.12.18
חתונות שישי
מתחילת הדרך הכל עבד ותקתק כמו שעון, מהחתימה על החוזה ועד האירוע עצמו. לא הרגשנו שאנחנו נלחמים במערכת, אלא הרגשנו שיש לנו שותפים מנוסים מאוד לדרך שיודעים מה צריך ומתי. האירוע עצמו היה מעולה, קיבלנו המון מחמאות עליו וגם על המקום, יצאנו מרוצים עד הגג (למרות שלא השתמשנו בו בגלל מזג האוויר). תודה רבה.
החתונה של אושרת וגיא
16.11.18
Oshrat Rieur Mano
חתונות שישי
החלטנו להתחתן ורצינו עכשיו!! רצינו אירוע אינטימי עם המשפחה והחברים הקרובים, חיפשנו מקום שמתאר אינטימיות, הלכנו אחרי הלב והגענו לפורט 15, בפורט פגשנו את מעיין שכבר מהשלום הראשון שלה הרגשנו בבית, היא הסבירה הכל, היתה סבלנית, היתה חמה, הרגיעה אותנו שבחודש הכל אפשרי...לקחנו את ההצעה והלכנו לישון עליה, המשך