חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על סנטרל | Central
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של לימור וערן 08.05.24
"כשהגענו לסנטרל הרגשנו שהגענו למשפחה אולם מעוצב ברמה והאוכל היה נדיר דאגו לכל הפרטים הקטנים ללא ספק דאגו לנו לחתונה מהסרטים !"
מספרים על קובי פרל - לתת למוסיקה לדבר
Dror Aizik
החתונה של אור ודרור 10.05.24
"בפגישה הראשונה עם קובי כבר סגרנו איתו. היה מקצועי, נחמד, הסביר המון על כל מה שרצינו לדעת. עובד עם אפליקציה מאוד נוחה, שאיפשרה לנו לשתף גם את המשפחה והחברים בבחירת השירים. היה זמין לשאלות והתייעצויות לאורך הדרך ועשה את העבודה מעולה..."
מספרים על די ג׳יי נאור מרציאנו - DJ Naor M
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של נעמה ושגב 08.04.24
"אין לכם מה לחפש, נאור ענה לנו על כל השאלות, עזר להתמודד עם בעיות ולבטים, גם שהם ברגע האחרון. הוא הדי ג'יי הראשון שנפגשנו איתו וגם האחרון, את כל השאר ביטלנו אחרי שיצאנו ממנו. אתם בידיים הכי טובות! נאור ידע להתאים את המוסיקה לטעם של..."
מספרים על כלה בכפר | KALA.BAKFAR
Ronny Aharon Roditi
החתונה של רוני ויועד 09.04.24
"מדובר במקום מושלםםםם להתארגנות. גדול, נוח, מאובזר יחס מדהים ואישי של בעלי הוילה שדואגים להכל. באמת אין לי מילים ממליצה בחוםםם לכלות לסגור ❤️❤️❤️"
מספרים על וילת סיגליות
Adi Smadga
החתונה של עדי 02.05.24
"נתחיל בזה שהמקום נראה כמו גן עדן באמצע רמת גן! נמשיך בזה שבעלת המקום אישה מקסימה שדאגה לנו להכל בכל רגע נתון בלי להסס !! ונסיים בזה שלכל אחת מגיע מקום כזה ביום המיוחד הזה !! תעשו לעצמיכן טובה ותסגרו שם התארגנות כי אין שום סיכוי ש..."
מספרים על רוקח - מרחב אירועים תל אביבי | Rokach
Adi Smadga
החתונה של עדי וניב 02.05.24
"נתחיל בזה שהאולם נראה פשוט ואוו!! חוויה כפרית ואורבנית בצורה הכי מעודנת שיש ! עומרי המנהל פשוט איש מקסים עם חיוך ענק שעשה את הכל לפשוט ולקל! דאג להכל מהרגע הראשון בצורה מסודרת ומכל הלב כמות המחמאות שקיבלנו על האוכל, הצוות, השירו..."
מספרים על Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של עינב וליאור 17.05.24
"יונתן נתן לנו שירות מהממם, הוא לא יתייאש מבן זוגי שהוא נודניק. היה נחמד ועזר בכל מה שהיינו צריכים"
מספרים על dj or ziv - אור זיו
Yana Stoev
החתונה של יאנה ואלכס 09.05.24
"פגשנו את אור לאחר כמה פגישות עם דיג׳יים ומיד הרגשנו חיבור והבנת הצורך הספציפי שלנו, וידענו שהוא תפור עלינו. לאורך כל בדרך אור היה אדיב ונעים, עזר לנו בבחירת כל השירים וידע להמליץ בידיוק את מה שאהבנו ורציני. יחס אישי, וזמינות מלאה,..."
מספרים על Alexa Bridal
Hila Ovda
החתונה של הילה ויונתן 09.05.24
"הגעתי לאלכסה מבולבלת מאוד. אחרי שראיתי המון שמלות והמון סגנונות וכבר לא ידעתי מה אני רוצה. אלכסה בסבלנות ועדינות החזירה אותי על עצמי. גרמה לי להיזכר שמדובר באירוע מרגע ביותר, ושהיא לא תעצור עד שאני אהיה הכי מרוצה בעולם. וככה היה...."
מספרים על וילה לונה
Danielle Rehani
החתונה של דניאל ואיתי 09.05.24
"אין על הוילה המושלמת ועל לבנת בעלת הוילה המקסימה! תודה לבנת על האירוח המושלם, הנדיבות, העזרה שלך על כל דבר קטן, באמת אין מילים לתאר🫶🏼 הוילה פשוט קסומה והיה לי כל כך נעים להתארגן שם❤️ כל דבר שהייתי צריכה לבנת תוך רגע דאגה לו, התלכל..."