לוגו
516 ממליצים

"הנחלה", הפועלת כגן אירועים משנת 2003, שוכנת בלב חווה אותנטית, בשטח המשתרע על פני עשרות דונמים.

ייחודיות המקום מורגשת מרגע הכניסה בשער הנפתח אל שדירת עצי פקאן. קבלת הפנים הנערכת על מדשאות סביב בריכה כחולה, ואזור הישיבה הבנוי ממפלסי דק בתוך מטע פקאן, יוצרים אווירה אידיאלית לאירוע קיצי בשעות היום או הלילה.

בנחלה שתי חלופות עיקריות לקיום אירוע :

הראשונה - שכירת הגן, כולל בר אלכוהול תוצרת חוץ. השוכרים יוכלו לבחור את חברת הקייטרינג על פי תקציבם וטעמם ולהפיק אירוע כיד הדמיון הטובה עליהם.

השנייה - עסקת חבילה הכוללת את שירותי הנחלה: תפריט מגוון של קייטרינג "עלי דפנה", בר אלכוהול תוצרת חוץ, אספרסו בר קפה, וחבילת עיצוב הכוללת עיצוב שולחנות , חופה ובריכה.

תרומה לקהילה: בנחלה פועלת סדנת תעסוקה לאנשים בעלי צרכים מיוחדים אותם אנו מארחים למעלה מעשור. חלק מהכנסות האירועים מהווה תרומה להפעלתה. החוסים עוסקים בשטח החווה בעבודות אריזה בשעות הבוקר בימים א-ה.

חפשו ממליצים/ות שדומים/ות לכם או שהתחתנו בסגנון שלכם
החתונה של שיר ומתן
21.06.19
Shir Hay
המלצה מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות
לא משנה כמה ידברו עליהם אין מילים לתאר כמה שהמקום הזה מושלם. מעבר לעובדה שזה אחד הגנים הכי יפים בארץ, כל הצוות שלהם פשוט מקסים וכיף לעבוד מולם. הבחירה בנחלה הייתה לנו קצת קשה כי לא זול שם במיוחד ועדיין, היא חד משמעית הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה הזאת.
החתונה של נופר טאוב
30.09.22
Nofar Taub
וואו וואו וואו! אנחנו לא יכולים להסביר כמה מושלם היה! החלטנו לעשות חתונת שישי צהריים, הנחלה היה המקום הראשון שראינו וישר סגרנו! גם המקום עצמו שהכל ירוק, מוצל והרגיש כמו יער קסום! האוכל שעד עכשיו לא מפסיקים להחמיא לנו כמה מיוחד הוא היה ומגוון מהמנות הראשונות המיוחדות, עד הבורקס בסוף וגם הצמחונים המשך
החתונה של עמית ואורי
06.09.22
Ori Seri
הכל היה פשוט מעולה. איך שנכנסו וראינו את המקום התאהבנו בו, אחכ זה המשיך לפגישה עם יואב ומיד הייתה כימיה ונורא נהננו לדבר איתו, כל מי שהכיר את הנילה ושמע שסגרנו שם אמר לנו "אה אז אין לכם מה לדאוג". הארגון היה מדהים, הייתם סבלניים לכל בקשה ונראה היה שהכל יהיה אפשר לסדר. התגובות של האורחים היו יוצאות המשך
נותני שירות נוספים
צילום סטילס
איזו צלמים | ISO
החתונה של ברית טננבאום
12.07.22
גן אירועים ברמה הכי גבוהה שיש! כל הצוות היה מקצועי, אדיב ומסביר פנים. כל בקשה טופלה באופן מיידי והאווירה הייתה נפלאה. האורחים לא מפסיקים להחמיא על הנראות, האיכות והרמה הגבוהה. תודה!
נותני שירות נוספים
Dj לחתונה
HYPE | הייפ
החתונה של אלונה גרינברג
07.07.22
Alona Greenberg Peery
החתונה שלנו היתה לא פחות מ- מושלמת!!!!!!!! החל מהמקום הכי קסום בארץ שנקרא הנחלה, ועד האוכל הכי טוב בעולם החתונות, כולם אמרו לנו שהרגישו במסעדה ולא בחתונה, שהיה קסום ומהמם. הצוות היה מדהים מהרגע הראשון ועד האחרון, החל מהמלצרים (כך שמענו, ועד דניאל ועופר מנהלי האירוע). אני לא חושבת שיכלנו לעשות בחירה המשך
החתונה של רוני רוטשטיין
30.06.22
Roni Rotstein
המקום עצמו יפה, מטופח ונעים, האוכל מצויין, הכל טעים מאוד מאוד, לא היו תורים. הבר שתייה מעולה, בר קוקטיילים מצויין אנשי שירות נחמדים, נעימים ואלופים תודה רבה לכם
החתונה של גילי איצקוביץ
27.06.22
שרופים עליכם! מה זה השאלון הרשמי הזה??? אין עליכם וזהו
החתונה של שחר גורדון
23.06.22
Shahar Go
כמו שכתבו לנו הרבה חברים ומשפחה: הכל היה מושלם - האוכל, השתיה, השירות, המוזיקה, הרחבה, המקום מהמם. הייתם מדהימים - תודה!
החתונה של רותם אלעד
07.06.22
תודה רבה על חוויה מדהימה. לא מפסיקים לקבל הודעות על כמה שהאוכל היה טעים ועל כמה שהמקום קסום ויפה. תודה על הכל❤️
החתונה של אביחי והגר
25.05.22
Hagar Seiner
התחתנו בנחלה, המקום הכי קסום בעולם. מהשנייה הראשונה שנכנסנו לשם היה לנו ברור שזה המקום. האנשים המדהימים, ההרגשה המשפחתית והיופי עוצר הנשימה פשוט עשו את שלהם. דניאל היה המנהל אירוע שלנו מטעם הנחלה, הוא היה לצידנו לאורך כל הזמן ובאירוע בפרט. קייטרינג- עלי דפנה, אוכל שמרגיש כמו מסעדת שף. לא הפסיק המשך
החתונה של נטע גרוסמן
13.04.22
Neta Grossman
הגענו לנחלה אחרי שהיינו שם באירוע אחר, לפני די הרבה שנים. המקום נחרט לנו בזיכרון בזכות הצמחיה, רמת האוכל והשירות - הכל היה מצוין ויוצא דופן בתוך עולם האירועים. כשהגענו לפגישה אחרי האירוסין ויצא לנו לפגוש את הנפשות הפועלות, הבנו שהגענו למקום מיוחד ומשם כבר לא הייתה התלבטות. עברנו חתיכת דרך עם המשך