חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות של מתחתנים - WedReviews

המלצות זוגות מאת כלות אורבניות

פוסט קרדיטים
בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות
פוסט קרדיטים בשיתוף הקבוצה של כלות אורבניות

המלצות אחרונות
 
 
מספרים על Lilya Rivkin Atelier | ליליה ריבקין
Dana Gal
החתונה של דנה גל 02.05.24
"ליליה היתה פשוט מדהימה. לכל אורך הדרך לגמרי הבינה את הראש שלי, הייתה פתוחה לכל בקשה או שינוי שלי, הסבירה לי כל שלב בתהליך והייתה פשוט מקסימה. וכמובן השמלה הייתה כל כך מדויקת, נוחה ומחמיאה שלא הפסקתי לקבל מחמאות. אין ספק שליליה!"
מספרים על יצחק כהן | רב עורך חופה וקידושין
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של שהם ויובל 18.04.24
"הייתה חופה בדיוק כמו שביקשנו! קצרה, קלילה, זורמת ונעימה למשפחות וגם לאורחים. קיבלנו המון תגובות טובות וכמה שהרב היה מקסים ומצחיק. ממליצה מאוד! הרב הקשיב לנו והתייחס לכל בקשה שהייתה לנו. הוא היה זמין לכל שאלה שעלתה וקיבלנו תשובות..."
מספרים על פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
Tair Hadadi
החתונה של ערן ותאיר 01.05.24
"דודו וברקו הם צוות מנצח דודו מס׳ 1 בארץ - קולע בול לפי הטעם של הזוג וקורא את הקהל בצורה הכי מדויקת שיש. אין אחד שלא החמיא על המוזיקה החל מקבלת פנים ועד לסוף האירוע ברקו כמובן הוא הצגה ונותן שואו מטורף בקבלת פנים ובמהלך כל הערב, מ..."
מספרים על Unique Photography | יוניק פוטוגרפי
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של ערן ותאיר 01.05.24
"אין מילים לתאר את החוויה עם אלון והצוות שלו מהרגע הראשון נתנו לנו את התחושה הכי כיפית קלילה ורגועה שיש! נהננו מכל רגע בצילומים בהתארגנות, בצילומי חוץ ובצילומים באולם אלון והצוות הקשיבו לכל הבקשות האישיות שלנו והתאימו את עצמם ללו״..."
מספרים על סורא מארה | Suramare
Sean Malikin
החתונה של שון 02.05.24
"הייתה חוויה מדהימה במקום מדהים :)"
מספרים על פנטהאוז | Penthouse TLV
Oshrat Porat
החתונה של אושרת 02.05.24
"שרית המדהימה!!!! מהרגע הראשון נתנה לי להרגיש בבית וקיבלה אותי בזרועות פתוחות. המקום שלה מדהים מדהים מדהים, נקי והייתי חוזרת אליו עוד פעם!!! אני ממש ממש ממליצה מעבר ליופי של המקום היתה לנו חוויה מדהימה לכל הבנות, תמונות מדהימות, יח..."
מספרים על ליהי קורן כהן - איפור & שיער
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של דיאנה ויגאל 21.04.24
"וואו וואו וואו ליהי מדהימה. קודם כל הבחירה בה הייתה לגמרי מתחושת בטן אחרי שקיבלתי ממנה את האנרגיות הכי טובות שקיבלתי לעומת שאר הספקים שדיברתי איתם. משהו בשיחה הראשונה איתה גרם לי לתחושת רוגע וסמכתי עליה בעיניים עצומות. בפגישת הנ..."
מספרים על HYPE | הייפ
WedReviews - חוות דעת, ביקורות, המלצות אמיתיות של זוגות מתחתנים
החתונה של בינת ונתי 07.03.24
"עמרי קרסו התותח! כמות האנשים שבאו אלינו אחרי החתונה לבקש את המספר שלו - לא נורמלית. עשה אווירה מושלמת, היה איתנו גם כשדחינו את החתונה בגלל המלחמה. אל תתלבטו - תסגרו אותו בעיניים עצומות!"
מספרים על מורן סטויצקי Makeup Art
Duvdevan Jewlery
החתונה של אמא של חתן 02.05.24
"בזכות מילקי הרגשתי יפה ומיוחדת וקיבלתי ים של מחמאות. מילקי היא אומנית! מקצועית, אינטיליגנטית סופר מוכשרת ולא פחות חשוב נעימה וקשובה."
מספרים על רון קובי | צלם
Bat-El Itach
החתונה של בתאל וציון 14.04.24
"רון האלוף, תודה שהפכת זוג שוקיסטים כמונו לזוג דוגמנים חחח הייתם (אתה ומשה) מצחיקים, מקצועיים, מרגיעים והתוצאות מדברות בעד עצמן. תמונות מושלמות, איכותיות, מרגשות. אין עליכם!! הבחירה הכי טובה שיש"