הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מאיה מלי
החתונה של מאיה מלי
חורף 2018
הפוסט של מאיה, חברת הקבוצה הסודית:

אני ושי התחתנו ב-.27.12.18, ביום בערך הכי חורפי שהיה בחורף הזה (והחורף הזה כידוע נתן פייט!) אז לכל כלות החורף שחוששות - אל! זה פשוט היום הכי כיף שיהיה לכן ותכלס לחורף יש הרבה יתרונות משלו - קודם כל, גם בשיא הסופה לאורחים יש יותר רצון לבוא לחתונה מאשר בתקופה שזו החתונה הרביעית שלהם ברצף, הכל הרבה יותר פוטוגני (תראו את הסרטון!) ויש משהו פשוט כיף באווירה החמימה שיש בתוך האולם כשהכל בחוץ סוער. אז לעניינינו - כותבת כאן רק על הספקים הבולטים, אין משהו רע להגיד על האחרים אבל כדי לקצר את החפירה כוללת כאן רק את ההיילייטס:

Dj לחתונה
ברנע מיוזיק | Barnea Music
+

תומר בידי היה הדיג'יי בחתונה שלנו, בחרנו בו אחרי שהיינו באירוע אחר בו הוא ניגן ולא הרגשנו שום צורך להפגש עם עוד דיג'יים אחרים! ותחושת הבטן הייתה נכונה לחלוטין - תומר היה סופר מקצועי וקשוב, השקיע המון בעריכת שירי החופה כדי להפוך את הרגעים האלו למרגשים ביותר, ואז הרקיד את הרחבה בטירוף תוך שילוב הבקשות המיוחדות שהיו לנו, ובגדול פשוט עשה שמח!! מומלץ בחום!!!

מקום לאירוע
הגן בשפיים
+

הקלישאה של "הגענו וידענו שכאן אנחנו רוצים להתחתן" קרתה - וזה היה עוד לפני השיפוץ המדהים שהם עשו בסוף הקיץ ב-2018, כך שזה היה ממש חתול בשק אבל איזה חתול!! האולם הפנימי הוא לדעתי הכי יפה שיצא לי לראות, וגם הגן מהמם (כאמור - לא היה לנו ממש אפשרות להשתמש בו, אבל התרשמנו ממנו ממש בביקורים). אהה וגם מקבלים לילה אח"כ במלון הצמוד, אצלנו גם המשפחות לקחו חדרים - אתן לא מבינות איזה כיף זה להתגלגל מהרחבה יש למיטה :)

קייטרינג ושירותי בר
טעם וצבע
+

מרגישה שמיותר לכתוב שוב כמה הם מעולים, זה כבר נראה לי די קונצנזוס בשלב הזה, אבל באמת - טעים!! גם ממש עזרו עם מנות צמחוניות, ללא גלוטן וכו' - רועי השף שלהם היה ממש קשוב, הכיר את הצרכים המיוחדים של כל מיני אורחים וטרח לצאת אליהם ולדבר איתם אישית כדי לוודא שהכל בסדר (ואכן היה יותר מבסדר!).

צילום סטילס

נראה לי שמהתמונות ומהסרטון אתן יכולות להתרשם בעצמכן – אנחנו בכל אופן היינו סופר מרוצים מהתוצאות! ולא פחות חשוב, כי בכל זאת מדובר בדמות שהולכת לבלות בקרבתכן במשך חלק נכבד מהיום – זה האינטראקציה, ועם איל והצוות שלו היה פשוט כיף! הם הכי נחמדים, כיפיים וקלילים, ופשוט עשו אווירה מעולה לאורך כל היום, וזה היה יום ארוך (הם נשארו עד שהחתונה הסתיימה לחלוטין!).

שמלות כלה

אחרי חיפושים רבים, של שמלה בסגנון חלק ואלגנטי (שמשום מה ממש קשה למצוא בארץ!) החלטתי לקחת את זה בידיים ולתפור מאפס - החלטה מעולה! זה אמנם יחסית הרבה עבודה אבל העבודה מולן הייתה מאוד נעימה והתוצאה מבחינתי הייתה מושלמת! היא למכירה אגב :). שמלה שנייה קניתי יומיים לפני החתונה, בשיא הספונטניות, של לולו ליאם.

אטרקציות

(היה צלם מטעמה, אבל באיכות לא פחות טובה) - היא קצת יותר יקרה מצלמי מגנטים אחרים, אבל כשחושבים על כך שמדובר למעשה באלבום חתונה נוסף, הפער פתאום נראה כל כך זניח. הם מצלמים בסגנון מיוחד שתופס בעיקר מלא רגעים מהחתונה, להבדיל מאנשים שבאים אליהם ודורשים תמונה למזכרת - כך שזה באמת פשוט כמו לקבל אלבום שלם, איכותי (חלק מהתמונות שלהם יכנסו לאלבום המודפס שנכין, ללא ספק) - יום אחרי החתונה. ואנשים גם מקבלים את המזכרת שלהם פשוט בתמונות יותר מיוחדות. מומלץ ממש.

רב לחתונה

חיים זמיר - גם עליו כתבו כאן הרבה, ובצדק. בתור זוג שלא הכי מתחבר לכל הקונספט של חופה דתית, ממש נדהמנו כמה כבר במפגש הראשון הוא פתאום עשה לנו חשק להיות במעמד הזה (לא בקטע דתי כמובן, אבל מרגש!) - הוא פשוט בן אדם מקסים, הוא ממש בא לקראתנו באיך שאנחנו רצינו שהטקס יהיה ופשוט עבד בגישה של - אני פה בשבילכם. נפגשנו איתו מיוזמתנו עוד פעם לפני החופה סתם כדי לדבר איתו שוב והוא היה הכי קשוב ונחמד שיש, ובסוף עשה חופה קלילה, שמחה וקצרה כמו שרצינו. יש סרטון למי שרוצה.

אטרקציות

לא הייתן מצפות לראות ספק כזה בהיילייטס של ספקי החתונה, אבל הוא באמת משהו מיוחד! קודם כל מיוזמתו הוא פיזר את האורחים שלנו באיזה 20 תחנות שונות - מתל אביב ועד רמת גן (כשהתחנה האחת שקבענו איתו הייתה כיכר רבין בתל אביב!), ולמחרת הוא גם שלח לנו 15 סרטונים (!!) שהוא צילם בחתונה - ואתן לא מבינות איזה כיף זה! והוא פשוט היה ממש כיפי ומצחיק בהתנהלות מולו, שאמנם הייתה בעיקר בהודעות (למרות שהוא כן בא לפגוש אותנו בסוף בחתונה, שזה היה ממש נחמד) - אבל התנהלות מול אנשים כאלו היא פשוט כיפית ותורמת לסך החוויה של ארגון הפרויקט האינסופי הזה. קיצר, תרימו טלפון, אם הוא במקרה טרם הוזמן, שריינו (הוא היה הספק הראשון שאני שריינתי ☺️)!

עיצוב: DIY! תקשיבו, אני לא סופר יצירתית וכן, זה די הרבה עבודה - אבל אני אישית ממש נהניתי, ויש משהו ממש כיף בלראות בכל פינה באולם את הדברים שיצרת בעצמך במרפסת בבית (שנראתה במשך תקופה כמו זירת רצח מוזהבת)! אם יש לך בן זוג שזורם על לעזור בזה - אז זה בכלל נחמד לראות את הפרוייקט המשותף הקטן הזה בכל פינה של הפרויקט המשותף הגדול הזה שהוא החתונה ♥. העיצוב שאני הכנתי כלל מרכזי שולחן - בולי עץ ועליהם בקבוקים צבועים בזהב וצמחים שקנינו ממשתלת מייזלין. בנוסף הכנו שלט כניסה עם תמונות, עמדת ברכות, ערכות שירותים, בועות סבון ממותגות, כירבולויות, פתקי הושבה ובטח עוד כמה דברים שאני שוכחת. מנהלת האולם כן אמרה שהיא בחיים לא ראתה כמות כזו של DIY אז מניחה שזה גם איזשהו הישג ☺ נראה לי שזהו בגדול. הטיפ הכי חשוב שאני יכולה לתת – הוא מאוד לא מקורי, אבל כל כך כל כך נכון: תהנו!!! גם לפני, בהכנות (אם יש משהו שמלחיץ אתכן אז הוא כנראה פשוט לא שווה את זה) ובעיקר תוך כדי, זה יום קצר אבל מדהים!! ועוד משהו קטן – אבל זה כבר יותר אינדיבידואלי – אל תוותרו על תיעוד – מגנטים, וידיאו, נהג הסעות שמצלם סרטונים :) – אנחנו חצי שנה אחרי ועדיין נהנים להסתכל על הכל, כי בסוף זה האירוע הכי מושקע (ובתקווה -הכי מהנה!) שיהיה לכן בחיים, אני אישית שמחה שיש לי ממנו מזכרות מכל הכיוונים.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ברנע מיוזיק | Barnea Music+
ברנע מיוזיק | Barnea Music
761 ממליצים
Dj לחתונה
טעם וצבע+
טעם וצבע
686 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
הגן בשפיים+
הגן בשפיים
142 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
Dj לחתונה
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
שמלות כלה
אטרקציות
רב לחתונה
אטרקציות