הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
טל וגיל
החתונה של טל וגיל
קיץ 2018
הפוסט של טל, חברת הקבוצה הסודית:

*קרדיטים לאנשים הבאמת מדהימים שעשו לנו את החתונה*

אני וגיל התחתנו ב14/6/18 אחרי 4 שנים יחד ו6 חודשים של הכנות

התחתנו בתל אביב, חתונה של 320 אורחים (היה לנו חשוב להזמין רק את מי שבאמת חשוב לנו שיהיה נוכח איתנו ביום הזה)

התהליך היה מדהים !! וכאן המקום לומר....(יודעת שלא מחדשת כלום אבל באמת חשוב לזכור כמה דברים) :

1. קחו ה-כ-ל- ! בקלות !!! אתן הולכות להתחתן עם האדם שבחרתן לחיות איתו כל החיים - ערב אחד, מאושר ככל שיהיה.. לא שווה שום ריב על עיצוב, מוזמנים, צלם או כל דבר אחר...

אני מניחה שזה תלוי אופי ואישיות אבל כדאי באמת להפנים שאין דבר ששוה לריב עליו...

2. באותה נימה...זו תקופה רגישה..אקסלים/כסף/דיעות משפחתיות נכנסות לתוך האהבה שלכן...תיהיו רגישות לעצמכן...זה חלק מהתהליך וקבלו בהבנה שאתן לא נמצאות בתקופה רגילה (לטוב ולפחות טוב).

3. ספקים - חבל לבזבז את הזמן בחיפוש אחרי הספק המושלם, מאחר שאם אין היכרות מוקדמת אין באמת דרך לדעת (גם אם הוא קיבל אלפי המלצות במקום מסויים) - לכו אחרי תחושת הבטן שלכן..החיבור עם אותו אדם - אתן יודעות בעצמכן מה נכון לכן.

4. תהנו מהיום שלכם - הוא באמת עובר מאוד מהר !!! באותו היום תקיפו, תשימו, תעשו -רק- מה שעושה לכן טוב !!!

כל הספקים שבחרנו - באמת - כל אחד וכל אחת היום הכי מדהימים בעולם !! אני אדם של שליטה והם פשוט שיחררו אותי מכל דאגה ועשייה...דאגו להכל - כאילו זה היום שלהם !

מקום לאירוע

היה לנו חשוב להתחתן בתל אביב אבל באווירה מעט שונה וברגע שנכנסנו ל1947 ידענו שזה המקום המושלם בשבילנו.
מהטלפון הראשון ועד ליום האירוע עצמו ההתנהלות מולם היתה הכי רגישה, קשובה ומדהימה, היה להם חשוב להגשים את כל מה שנבקש בצורה הכי נעימה שיש,זרמו איתנו על הכל, העיצוב, האוכלללל המטורף, הצוות ו-הסליק- אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות עד עכשיו, יש משהו במקום שאתה בוחר שמאגד את הכל ולחלוטין הרגשנו שהמנהלים והצוות במקום הם כמו משפחה שלנו.

Dj לחתונה

האלוףףףףף !!! איזה אווירה ואיזה וייב יש לבנאדם!! מהרגע הראשון רק צחוקים!! המקצועיות והרצינות שהוא מביא איתו פשוט מדהימה, העיף את הרחבה ואת האורחים עד רבע לחמש בבוקר !!! אין אנשים כמוהו, ההבנה המוזיקלית והנתינה שלו אינסופיים!! המלצה חמה חמה חמה !! מהרגע הראשון ידענו שאנחנו בידיים הכי מדוייקות שיש !!

צילום סטילס

אין מספיק מילים לתאר את עידן..
התמונות שהוא מוציא זה לגמרי דרך הסתכלות מתוך הנשמה שלו שעוברת ישר לעדשה, הכניס כל כך הרבה קלילות ופאן וצחוק לתוך סיטואציה שעבורינו היא לא טבעית,שנינו לא ממש חובבי צילום ועידן היה רגיש וידע בדיוק איך לשחרר אותנו והתמונות שקיבלנו היו מדהימות !!
במהלך האירוע כל הזמן קיבלנו מחמאות עליו ועל הצוות ועל החיבור עם האורחים שלנו ויותר מזה כלל לא הרגשתי אותו,לא היו בקשות לפוזות והוא פשוט השתלב בתוך האירוע וידע לקרוא אותנו בול, פשוט כישרון ומקצועיות שאין כאלו !

צילום ועריכת וידאו

מושלמת !!!! ראינו אותה בחתונה של חברים טובים והתאהבנו באומץ שלה, להיכנס לתוך הרחבה בעצמה מבלי לפחד שחבורת אנשים שמחים שעושים קצת בלאגן ישפיעו עליה באיזשהי צורה, מהרגע שהגיעה הכניסה קלילות ומקצועיות וזרמה איתנו בהכל.
נשארה עד השעות הקטנות וכמעט ששכחתי שאני לא מכירה אותה מלפניי,היכולת לתת הרגשה כל כך קרובה פשוט מדהימה אצלה.

אטרקציות

את ההמלצה עליהם קיבלנו מעידן צלם הסטילס ואין ספק שזו היתה ההמלצה הכי משולמת שיש !!
חן פשוט אלוףףףףף !!! האדיבות שלו והחיוכים לכל עבר ולכל אורח, אין כמעט אדם שלא ניפגש בזמן ואחרי החתונה ולא הפסיק לשבח אותו, התמונות מדהימותתתתת - סופר מומלץ !!!

איפור

היה לי ברור עוד לפני ההצעה שרק קרן תאפר אותי, הייתי מלווה בחתונה שבה היא איפרה את הכלה והקלילות והאנרגיה המדהימה שהיא הכניסה פשוט קנו אותי. כך גם היה ביום שלי, נכנסה בחיוך הכי ענקי שיש, הקלילה את האווירה וכל הזמן היה איתה שמח.
יש לי נמשים ורציתי שלא יכסו אותם ושיהיה כמה שיותר טבעי וקרן קלעה בול !!!! מעבר לכך שהאיפור לא זז !! (החתונה נגמרה כמעט ב5 בבוקר) ופעם אחת לא עשיתי טאצ'אפ, לא הפסקתי לקבל מחמאות. היא איפרה גם את אמא+אחותי+ 2 מלוות וכל אחת פשוט התאהבה בה, הקדימה לכל אחת כאילו רק אותה בחורה שמתאפרת קיימת בעולם.

עיצוב שיער

גילוי נאות - גיצ'וק הוא חבר טוב !! אבל בגדול אני מעריצה אותו בטירוף ! נשמה מקצועית בטירוף, עובד שנייים בתחום ובתחום האופנה ויודע בדיוק מה צריך לומר ואיזה אנרגיה להביא כדי שתרגישי נסיכה, היה כל כך כיף איתו והשיער לא זז מילימטר (יש לי שיער סופר בעייתי ובלחות של תל אביב בכלל), שנים ידעתי שברגע שאתחתן הוא יהיה חלק מהיום שלי ואת תאריך החתונה קבעתי לפי הזמינות שלו

שמלות כלה

לשירן הגעתי דרך המלצה של חברה, התבלבלתי כבר מכל הדגמים שראיתי באינסטגרם ומכל השמות וברגע שהגעתי לשירן ידעתי שהיא האדם שארצה שיהיה מעורב בתהליך השמלה וסגרתי באותו הרגע !!
היא זרמה איתי על הכל, היתה נוכחת בכל המדידות ועשתה את הכל בפשטות רגישה וכל כך מקצועית, הדגמים שלה מדהימים וההרגשה שהיא נותנת פשוט הופכת הכל לכיף !

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עיצוב פרחים - הרגשתי כאילו הבת שלה מתחתנת !!!
מרגע ההתקשרות מולה הרגשתי את ההתרגשות שלה והתשוקה והאהבה שלה לעיצוב ולהפוך את היום שלי פשוט לקסום, כל רעיון שהיה לה קלע בדיוק למי שאנחנו.

עיצבה לי את הזר + החופה + השולחנות ושאר העמדות במקום - בחורה קסומה מלאה באהבה למה שהיא עושה ומרגישים את זה בכל דבר,
ביום החתונה היא היתה שם מהצהריים המוקדמות ופשוט דאגה שהכל יראה לא פחות ממושלם.

הזמנות לחתונה ומיתוג

הזמנות ומיתוג - למיכל הגעתי דרך מישהו שאני כלל לא מכירה, קבענו להיפגש לקפה ומאותו הרגע נוצר חיבור מטורף. לא היה לי מושגגגג מה הכיוון שלנו, לא בצבעים, לא באופי ולא בגודל, מיכל ידעה בדיוק לקלוע לוייב שלנו וכל התהליך מולה היה פשוט חוויה כייפית, לא משנה כמה שיגעתי אותה (ושיגעתי !!) היא תמיד נתנה לי להרגיש שהיא כאן עבורי. סופר יצירתית ומדליקה !!

אטרקציות

אלוףףףף !!!! אדם שעושה הכל באהבה כל כך גדולה וברורה ! הגענו ל1947 וראיתי אותו כבר בין כל כ הרבה בלונים וצבעים !!! העיף לנו את הרחבה ואפילו את בעלי על הכתפיים מידיי פעם, היה עסוק רק בלשמח והכמויות בלונים היו בלתי נגמרות !!!

אטרקציות

מתוק לאפטר - רציתי מעבר לאפטר הקבוע שיש להוסיף עוד משהו. ב1947 המליצו על המלביה ו.. ואווו !!! איזה מזל שנחשפתי לאופציה הזו ! מה יותר מדליק מדוכן מלבי בשלל טעמים ב01:30 בלילה?!?! היו מדהימים וכל האורחים עפו על זה !

תכשיטים ואקססוריז

תכשיטים- הגעתי לדוכן שלה בעזריאלי ורכשתי אצלה עגילים+צמיד ונזר שלא הפסקתי לקבל עליהם מחמאות !!

#מתנות לאורחים - אפרת חסון דה בוטון - מעצבת, מאיירת ואמנית נייר.

אמא שלי הכינה שוקולד (כן כן...300 חפיסות שוקולד) ואפרת המדהימה עשתה עבודה בנייר לפי תמונה שלנו וזה היה פשוט להיט - אפרת מדהימה וכל ההתנהלות מולה היתה קסומה וקיבלנו אפילו את העבודה עצמה ממוסגרת

כל כך כיף לכן שאתן לפניי !!!!

זמינה לכל מי שרוצה יותר פירוט בפרטי

יום קסום

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
איפור
עיצוב שיער
שמלות כלה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
הזמנות לחתונה ומיתוג
אטרקציות
אטרקציות
תכשיטים ואקססוריז