הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שיר פרשקר
החתונה של שיר פרשקר
קיץ 2018
הפוסט של שיר, חברת הקבוצה הסודית:

****פוסט קרדיטים**** אני לא מאמינה שהגיע הרגע שלי אבל אין ספק שזו מדהימה שעזרה לי המון בתכנון החתונה אז באהבה גדולה אני מחזירה בחזרה ♥ אני ורועי התחתנו בגני כנען ב21.8.18. וכמה שחופרים על זה כל הזמן, טיפ חשוב זה להרגיש שלמים עם הספקים, זה יכול להפוך את היום הזה להרבה יותר מדהים ומרגש ולהוריד לחצים מיותרים. אז לכו עם הלב שלכן! (בתור התחלה הרבה בנות מפחדות מחתונה בחום של אוגוסט, והאמת שבצדק, אבל הבחירה להתחתן בערב בגן פתוח שמסביבו מרחבים פתוחים התברר כצעד חכם ביותר ועם ציוד מאווררים מתאים לא הרגישו את החום והערב עבר בצורה מושלמת.)

מקום לאירוע

מקום מושלם!!! זהו בסך הכל המקום השני שראינו וישר התאהבנו וסגרנו כמעט מיד. אנשי המקום מקסימים, מהמנכ"ל ועד אחרון המלצרים, הם עוזרים בכל מה שצריך, האוכל מטורףףף, לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל ועל זה שכמה חשוב זה שהשולחנות רחוקים מספיק מהרחבה כדי שהמבוגרים יוכלו לדבר ביניהם בהנאה ובלי צעקות. מנהל המקום והבעלים מקסימים ולמרות שלקחנו מנהל אירוע חיצוני, ראינו שבמקום הזה אפילו לא צריך. ממליצה בחום לוהט על המקום המדהים הזה!

צילום ועריכת וידאו
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
+

אדם הוא אחד הספקים המדהימים שפגשנו ואין ספק שהבנאדם כישרון מהלך!! הוא הגיע מלא אנרגיות ושמחה ליום החתונה והחיוך שלו לא ירד מהפנים לרגע, וזה כל כך כיף שיש מישהו כזה איתך ביום מיוחד כל כך. הצילומים שלו מדהימים, איכותיים בטירוף, לא הפסקנו לקבל מחמאות על הסרטונים ולמרות שרצינו לשנות כמה דברים הוא עשה את זה באהבה גדולה שהתוצאה פשוט הדהימה אותנו. ממליצים בחום ובאהבה!

לחתן
אופנת סגל | Segal Fashion
+

לפני החתונה לא ראיתי את בעלי מעולם עם חליפה לכן רציתי שכמו שתהיה לו הפתעה גם אני רוצה הפתעה, אז הפקדתי את קניות החלפה בידי אמא שלו ואחותו, החלטה שהייתה מדהימה. ככה הן היו מעורבות והרגישו חלק ולי ירד לחץ :). המקום מאוד מקצועי, יש שם מבחר ענק, השירות מקצועי ברמות, ומהיר, והבנתי שאפשר לקנות שם כל דבר שצריך. המלצה מטורפת!

אטרקציות

חנן הוא איש מקסים שעם הכישרון שלו הרגשנו שהיה לנו עוד צלם סטילס בחתונה. הוא תיעד רגעים מיוחדים ומרגשים, האיכות של המגנטים הייתה מעולה והוא הכין לנו רקע מיוחד למגנטים באותו הצבע של ההזמנה שלנו (צבע עץ עדין). אהבנו מאוד שהוא לבש חולצה שהדגישה את היותו צלם מגנטים וככה האורחים לא התבלבלו בין הצלמים. הוא היה חייכן, מקצועי ונתן תחושה מעולה לכולם. המלצה חמה מאוד!

איפור

יעל מקסימה, הפכה אותי לנסיכה והייתה מלאה באנרגיות מעולות באותו יום. היא לא דוגלת באיפור ניסיון ואחרי שהתעקשתי והלכתי אני מבינה למה, היא פשוט תותחית. היא פשוט יודעת מה הכי מתאים לך. למרות שבסוף הלכתי על רעיון שלי היא פשוט עשתה את זה בצורה מהממת. ממליצה בחום!!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

לעידן הגענו דרך חבר משותף, כי רצינו לשמוע בכלל מה זה מפיק חתונות ואיך זה הגיוני שלא משלמים למפיק כסף. הוא הסביר לנו שהם עובדים עם ספקים שהם משלמים להם כסף כדי שיביאו להם לקוחות ובכך התשלום זה מהספקים ולא מהזוגות (היינו המומים מזה חחח). עידן עזר לנו הרבה בתהליך הפקת החתונה והיה שם לצידנו תמיד בכל שעה ודקה, שבסוף החלטנו שאנחנו רוצים שהוא יהיה גם המנהל אירוע החיצוני בחתונה שלנו. הוא מקסים ומקצועי ואני ממליצה עליו בחום.

Dj לחתונה

אם אי פעם יצא לכם לשבת עם קובי באותו חדר אתם תבינו שהאנרגיות המטורפות שלו הן מיוחדות במינן (ממש הזכיר לי את שחר חסון חחחח) ואת כל הארגיות האלה הוא מתעל למקצועיות מטורפת ולאהבה הענקית שלו לעשות שמח באירועים שלו. הוא מקצועי בטירוף, הצליח להרים את הקהל שעות על הרגליים ולשלב בין סוגים שונים של מוזיקה. ממליצה עליו בחום!!!

התארגנות וליל כלולות

סגרנו את זה בדקה 90 אחרי פיצוצים עם מקום אחר שהיינו אמורים להיות בו, ולמרות שהחדרים קטנים הצוות היה מקסים בטירוף. נתן לנו את התחושה הכי טובה בעולם ואת החדר עם התאורה הכי טובה במלון. ממליצה מאוד.

וכן, כמו שכולם אומרות היום הזה פשוט טססס אז שחררו, כבר הגיע היום, אתן מתחתנות וזה האירוע של החיים שלכן אז פשוט תהיו ברגע כמה שרק אפשר ותהנו מהאהבה הענקית שתעטוף אתכן מכל כיוון. אשמח לענות לכל שאלה אם מישהי מעוניינת :)

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של שיר
צילום: עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video+
אדם שמשי צילום וידאו | Adam Shimshi video
62 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי+
עידן חסון - ברנדו פוטוגרפי
333 ממליצים
צילום סטילס
אופנת סגל | Segal Fashion+
אופנת סגל | Segal Fashion
12 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום ועריכת וידאו
לחתן
אטרקציות
איפור
ניהול אירוע ואישורי הגעה
Dj לחתונה
התארגנות וליל כלולות