הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אופיר ויוני
החתונה של אופיר ויוני
קיץ 2018
הפוסט של אופיר, חברת הקבוצה הסודית:

היי כלות יקרות,

התחתנו בתאריך 19/08/2018 יום א' בגני כנען אחרי 4 חודשי אירוסין.

החתונה הייתה מושלמת, הספקים נבחרו בקפידה ולכן היום היה כל כך מושלם ומהנה! כמעט בלי דאגות ;)

מקום לאירוע

מקום מושלם להתחתן בו מבחינת הכל. הצוות משפחתי ומקסים, האוכל טעים ומעבר לציפיות, והגן עצמו יפה ברמות.

Dj לחתונה

בחירה מצוינת. איזי התאים את הסגנון בדיוק למה שביקשנו. המוזיקה בחתונה הייתה קיצבית, צעירה ולא הפסקנו לרקוד. הביא לנו בדיל גם עגלת ממתקים + שטויות לרחבה. בנוסף, העביר לנו בסוף הערב צילום וידאו של הרחבה מהעמדת די'גיי.

הופעות חיות

ישראל העלה את האירוע בכמה רמות. ניגן בקבלת פנים, בחופה ובהפסקה בין הריקודים.

צילום סטילס

דין ואומרי שני בחורים צעירים עם אהבה מטורפת לצילום וזה ממוחש בתמונות. בתור חובבת צילום עם ציוד צילום אישי, בחרתי אותם בפינצטה וידעתי שהם יהיו הצלמים שלנו בחתונה עוד לפני שהתארסנו. סגנון הצילום שלהם ייחודי והם משקיעים מאוד בכל זוג שהם מצלמים.

אטרקציות

על סמך מגנטים שהיו מפוזרים על מקרר של חברה (ושוב כי אני חובבת צילום) הבחירה בשוויצריה הייתה מובנת מאליה. הצלם שצילם אצלנו בחתונה היה איציק, בחור מקסים עם אנרגיה כיפית.

שמלות כלה

לאסף אישיות מדהימה מעבר להיותו מעצב מעולה! נותן יחס אישי וקשוב, מקצועי ודייקן. השמלות שלו מהממות. שמלה שנייה לריקודים נקנתה מחברה יד 2 שרכשה אותה באסוס.

חליפת חתן - 2 חליפות שנתפרו אישית בויאטנם, האחת לבנה והשנייה אפורה.

 

איפור

דקלה המהממת. דקלה קלעה בול למה שרציתי. היה לי כל כך כיף להיות איתה ביום הזה, דקלה זורמת מצחיקה וקלילה! ומעל הכל היא אמנית.

תכשיטים - עגילים נקנו ב-Etsy של המעצבת ILONA RUBIN והגיעו בפחות משבוע. צמיד של דנה מנצור.

נעלי כלה - נעלי ריפבליק שנקנו בחנות

נעלי קולינס - נעלי כלה וערב - colins footwear ברמת גן. קניתי זוג אחד חדש עם עקב גבוה והיה לי זוג נוסף בבית (גם ריפבליק) עם עקב נמוך. אחרי החופה עברתי לעקב נמוך כי כבר סבלתי, נשארתי עם הזוג עם העקב הנמוך עד סוף הערב.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

מושלמת. הפרחים איכותיים ולכן הזר החזיק כל היום (השתדלנו לשים בצנצנת מים בין הצילומים ולאחר החופה). המלצה חמה - תשתלו את הסוקולנט אחרי החתונה.. אין בעיה שיהיה מחוץ לאדמה במשך יום - יומיים שלמים וזו מזכרת נחמדה :)

אטרקציות

האחד והיחיד. בעלי ואני אוהבים לרקוד ותמיד חלמנו ללכת לשיעורים ביחד וזאת הייתה הזדמנות מצוינת. עשינו שיעורים אצל נדב שהכין לנו כוראוגרפיה אישית משולבת ריקוד באצ'טה וסלסה.

#עיצוב הגן - את מרכזי השולחנות הכנו DIY: פלטת עץ ועליה אצטרובלי זהב, ירק, בקבוק זכוכית מלופף בפרי לייטס (לדים חמים) וגיבסניות. בקבוקי הזכוכית והאיצטרובלים למסירה.

בכניסה לגן ניפחנו בהליום בלוני לד שקנינו מאלי אקספרס (מיכל הליום השכרנו) אחר כך הבלונים פוזרו בגן.

#מתנות לאורחים - מפתח פותחן בקבוקים ועוגיות מזל. את הפותחנים הזמנו מאלי אקספרס, את החותמת ערכתי את הכיתוב לבד והזמנתי דרך מכון הדפסות בת"א.

#העניבה לכלב - נקנתה גם מאליאקספרס .

חוץ מהספקים, תקיפו את עצמכן באנשים טובים שאתן אוהבות, שיעשו לכן את היום הכי טוב וכיף שיש. ולסיכום, תיהנו מהיום הזה, הוא מגיע ועובר מהר מידי

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
הופעות חיות
צילום סטילס
אטרקציות
שמלות כלה
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות