הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מעיין סילוביסקי
החתונה של מעיין סילוביסקי
קיץ 2018
הפוסט של מעיין, חברת הקבוצה הסודית:

לא תכננתי לעשות את זה אבל מגיע לספקים, אז יאללה - פוסט קרדיטים!!! התחתנו ב 12.7.18, יום חמישי, זכינו במזג אוויר מושלם ויש הטוענים שאפילו היה קריר...

מקום לאירוע

גני כנען היה המקום השני שהגענו לבדוק כשחיפשנו מקום לערוך בו את החתונה. התאהבנו במקום ממבט ראשון וביטלנו כל דבר אחר שקבענו. מההתחלה, בפגישה עם עמוס, הרגשנו בבית. מיותר לציין שהגן פשוט מהמם ביופיו. ההתחשבות לאורך כל הדרך באילוצים שלנו (לא גרים בארץ באופן קבוע), היחס האישי ומגוון פינוקים ושדרוגים שקיבלנו ממש לא מובנים מאליהם. יום החתונה עלה על ציפיותינו. קיבלנו פידבקים מדהימים מצד האורחים על יופיו של הגן, על האוכל (הכי טוב שאכלו בחתונה והתלהבות אדירה מהתפריט הטבעוני). צוות הבר היה מדהים והוסיף מאד לאווירה. יש לנו רק דברים טובים להגיד. תודה רבה לכם! בטוחים שחלק ניכר מהחווייה המדהימה של החתונה שלנו הוא בזכותכם.

Dj לחתונה
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים
+

האיש והאגדה. חילק המון כרטיסי ביקור בחתונה אז לא קשה להבין שהיה מושלם.ידענו מראש שאנחנו רוצים אותו ולא בדקנו אף אחד אחר.

שמלות כלה

הייתי מאד ממוקדת בעניין השמלה. יום החיפושים הראשון (והיחיד) התחיל אצל אניה, המשיך אצל עוד שתי מעצבות והסתיים בביטול אצל האחרות שקבעתי וחזרה לאניה פליט. לקחתי שמלה מהסייל של הוולנטיינז, כמה תיקונים קטנים וזהו. הייתה חוויה מהממת.

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

הוא לא רצה חליפה רגילה אז חיפשנו משהו קצת אחר. יצא חתיך אש ובמחיר סבבה לגמרי:)

איפור

אסתי המהממת היא מישהי שכל כלה רוצה לידה בשעות ההתארגנות. חוץ מזה שהתוצאה הייתה בול מה שרציתי, כשהרגשתי בדרך לגן שהצמה קצת זזה, היא נסעה מהר לגן לפני הצילומים לסדר לי את השיער.

צילום סטילס

האדירים הביאו איתם אנרגיות מטורפות והצליחו לגרום לנו להרגיש הכי בנוח שיש מול המצלמה בלי לעשות משהו שהוא לא אנחנו. היה כיף גדול. קיבלנו מהם מקבץ תמונות ענק שבועיים אחרי האירוע ואנחנו עדיין מחכים לשאר התמונות.

צילום ועריכת וידאו

גילי גלדן המושלם (!!!!) שאין דברים כאלה. כל מי שראה את ההיילייטס פשוט עף! מקצועי בטירוף והוסיף המון לאווירה הכיפית. עשה לנו גם סרט ארוך והיה ממש קשוב לחפירות שלנו בתהליך.

אטרקציות

עמית המקסים והמוכשר לא ירד מהרחבה והפציץ בכמות המגנטים, הוציא לנו עותקים של כולם בקופסה ממותגת+דיסק און קי+לינק לתיקייה מפוצצת בתמונות. עשה עבודה של צלם סטילס נוסף באיכות מעולה. מומלץ בחום!!!

הזמנות לחתונה ומיתוג

הילה המהממת והמוכשרת עיצבה את ההזמנה בול כמו שרציתי. היא עובדת בסגנון נקי ועדין. מי שמתחברת לסגנון תעוף עליה!

רב לחתונה

לא התחתנו ברבנות. הויה - טקס ישראלי שידכו לנו את אורי שילה המקסים לאחר שקרוב משפחה שהיה אמור להנחות את הטקס חזל"ש שבועיים (!!!) לפני החתונה. למרות הלחץ, אורי עשה את זה הכי קליל וכיפי והטקס היה מאד מרגש (כתבנו אותו ביחד) + האחים וחברים טובים שהקריאו "7 ברכות".

אטרקציות

אוטובוס מתל אביב לגני כנען וחזרה. מחיר סופר הוגן בהשוואה לספקים אחרים שנבדקו.

*טבעות - דניאל מתת. לא השקענו בזה הרבה מחשבה - נראה סבבה אז לקחנו. שירות מעולה. טיפים לסיום - אל תגזימו, בסך הכל מדובר בערב אחד בחיים ואפשר "לשרוד" יפה מאד גם בלי הוצאות על דברים מיותרים שאף אחד לא זוכר ובזבוז אנרגיות על עצבים. תהיו בקבלת פנים, תשתו מלא, תצחקו, תזרמו, קחו הכל בקלות ותהנו מהרגעים המטורפים עם המשפחה והחברים כי בסוף זה מה שזוכרים. אני באופן אישי נהנית יותר מלהתסכל על התמונות שהשיער מבולגן ורואים את הסטלה והאושר בעיניים!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים+
מעיין ברגמן מוסיקה לארועים
479 ממליצים
Dj לחתונה
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
שמלות כלה
לחתן
איפור
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
הזמנות לחתונה ומיתוג
רב לחתונה
אטרקציות