הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ספיר יוהנתן
החתונה של ספיר יוהנתן
סתיו 2018
הפוסט של ספיר, חברת הקבוצה הסודית:

*פוסט המלצות!* (חופר.. ראו הוזהרתן!) אז היי לכולן! מזל טוב לכל אלו שאחרי ולאלו שבדרך! (כיף לכן!!!) אין ספק שחתונה זו וואחד הפקה ומעורבים בה קצת כאבי ראש ולחץ. אבל באמת שזה שווה את זה בסוף! זה היום הכי יפה ומאושר שיש. אפשר להיות לרגע נסיכה אמיתית! חשוב לי להתחיל ולהגיד, שכמה שתנסו לארגן את החתונה המושלמת, יהיו דברים שלבסוף לא יהיו תלויים בכן, תדעו לעצור ולהרפות כשצריך, ולהזכיר לעצמכן שעשיתן כמיטב יכולתכן מראש, ותהנו מכל ההשקעה האישית והכספית המטורפת הזו. בדיעבד, שום דבר לא באמת כזה ביג דיל כמו שזה נראה! אני אישית עשיתי סקר שוק מקיף לגבי כל ספק וכמובן שהקבוצה הזו עזרה לי מאוד(!!) אך עם זאת, חשוב שלא תשכחו שישנם הרבה דברים שבסופו של דבר הם אנדיווידואליים- אחת כנראה תתחבר מאוד לספק מסוים שאחרת רשמה עליו דיס המלצה, לרוב מדובר בחוויה אישית! אני ויהונתן התחתנו ב18.10.18 (לאחר עשרה חודשי התארגנות), במרכז כנסים ואירועים LAGO בראשון לציון

מקום לאירוע
Soul by Lago
+

הגענו לאולם הלאגו בראשון לציון אחרי שביקרנו כבר ב8 אולמות באזור המרכז, יחסית מיואשים, ובאותו שלב כבר לגמרי הבנו איך מתגלגלים העניינים, אילו שאלות עלינו לשאול ומהו בערך טווח המחירים. חייבת לציין שאני ובן זוגי הגענו ללאגו עם הרבה ספקות ויצאנו מהפגישה עם איש המכירות רובי בהרגשה כ"כ טובה, הוא דיבר איתנו נטו בגובה העיניים, נתן לנו אחלה הצעת מחיר לפי מה שמתאים לנו כבר על הפעם הראשונה בלי יותר מדי התמקחויות וכאבי ראש, וזו כבר הייתה נק' פתיחה טובה! נוסף על כך שרובי הראה נכונות תמיד לעזור ולהיות שם בשבילנו בשביל לספק לנו את ההצעה הטובה ביותר, והכל תמיד ברוח חברית. ושוב- הדגש הוא על השירות המסביר פנים והכנה שלא נתקלנו בו גם במקומות שנחשבים יוקרתיים יותר או פחות! האולם ידוע בשמו הטוב ונוכחתי לראות שאכן מדובר באנשים רציניים ששואפים להיות הכי טובים שאפשר ולא סתם מרבים במחיר כדי לעשות כסף על גבם של אנשים. למקום באמת חשוב להיות הכי טוב בשוק ולתת את הסחורה הטובה ביותר. רואים את זה ישר שמגיעים. תמיד יש למי לפנות ועם מי לדבר. האולם מעוצב בסגנון חדשני וייחודי לצד חופה על האדם באזור החדש של ראשון.. מקום מדהים מדהים!! שמחים שסגרנו עם הלאגו בסוף ובטוחים שהמחיר יהיה שווה את התמורה!!

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

חוץ מכמות הפירגונים וההמלצות שקיבלתי על כל הדיג'יים שעובדים תחת חברת "אטיסוטו", המקום הזה פשוט היסטרי! האווירה שם והשירות, גרמו לי ולבן זוגי ישר להתאהב וידענו שהגענו למקום הנכון עם אנשים שמבינים לגמרי עניין במוזיקה. שמעתי על אטיסוטו גם הרבה דרך המלצות של בנות בקבוצת "כלות אורבניות" בפייסבוק. לנו היה מאוד חשוב שיהיה דיגיי טוב בחתונה שירים את כולם! הדילמה העיקרית הייתה... במי בוחרים?! כולם שם מעולים ובסוף בחרנו בעדידור התותח! סומכים עליו בעיניים עצומות. זו השקעה שווה בקיצור!

איפור

היא לא עולה כאן הרבה וחבל, היא מדהימה!!! ולא יקרה כמו השמות המוכרים יותר. העבודות שלה מדהימות ועדינות (לטעמי). והיא עצמה בן אדם מקסים ונעים. ממליצה בחום! ימית עובדת בין היתר גם בדיל עם דביר טויק מעצב בשיער, לכן יצא משתלם מכל בחינה.

איפור
נופר קפורי
+

איפור לאמא שלי ולאחותי: ספקית מהממת (שמגיעה גם לכל מקום בלי לדרוש אפילו תשלום נסיעות נוסף על כך), הן עפו עליה ואמרו שמלבד המקצועיות והמחירים ההוגנים שהיא דורשת, היא פשוט מקסימה שכיף להעביר איתה את היום הזה. אמא שלי ואחותי נראו נדיר באירוע!! (השמלה השחורה של אמא שלי גם למכירה!)

איפור

איפור למלוות: ליזוש מגיעה עם העוזרת שלה ומתקתקת עבודה. המלוות שלי היו מרוצות! מחיר נוח לכל כיס.

שמלות כלה

הוא עולה כאן מדי פעם ואני חייבת להוסיף להמלצות! אני אישית התחברתי לשמלה שלי באופן ספציפי לאחר שנחשפתי אליה דרך פוסט בפייסבוק שהעלה ודים, ולאחר מכן הגעתי לסטודיו שלו גם בשבילה באופן ספציפי. להיסגר על סגנון מראש ממש עזר לי לא לשקוע ולהיסחף בתוך העולם הגדול הזה. באופן כללי, מעצב שמלות זה מאוד עניין של טעם אישי, אבל מעבר לשמלה, השירות שודים נותן הוא פשוט מדהים! בן אדם כ"כ קשוב ונעים, אחד שמאוד קל לו להיכנס לראש הנשי (והבעייתי! חח). הגעתי אליו ל4 מדידות בערך לפני החתונה ושיניתי כל פעם משהו אחר והוא עשה זאת בחיוך ובאהבה! **את השמלה אני מוכרת למי שמעוניינת, היא מידה 36, מחורזת ופתוחה בגב ובחלק הקידמי (לא מדי). עברה ניקוי יבש. מוסרת יחד איתה גם הינומה ושל ללא תוספת תשלום** (מצורפות תמונות)

שמלות כלה

ידעתי מאז ומתמיד שארצה אוברול כ'שמלה שניה' לרחבה. ואין ספק שעשיתי את הבחירה הנכונה! הוא גנב את ההצגה והיה הכי נוח שיש! האמת שלטל נחשפתי דרך כתבה בבלוג מתוך 'my day'. כהגעתי אליה הבנתי שאני במקום הנכון! כ"כ הרבה מבחר של אוברולים (ושמלות) נדירים! מעבר לקולקציה המדהימה, טל היא פשוט חברה טובה! הסטודיו הענק שלה הוא בתוך ביתה במשמר השבעה, היא מארחת ודואגת לכל עד שתצאי מרוצה! ממליצה עליה בחום!

רב לחתונה

אל יאיר (שהוא רב ליברלי מאוד יש לומר) הגענו דרך המלצות כאן בקבוצה. הוא קליל ונעים, עושה חופה קצרה ומרגשת ומשלב גם הומור. הוא מאוד הולך לפי רצון הצדדים ומוכן גם שהכלה תישא דברים ואפילו תשבור את הכוס יחד עם החתן.

אטרקציות

אחרי שספק אחד הבריז לי שלושה חודשים לפני החתונה, כאשר סגרתי הכל מוקדם מראש, סגרתי עם יו מגנט. הופתעתי מהם ממש לטובה, המגנטים שלהם הם הכי איכותיים שיש לי על המקרר כרגע! צורתם פולורויד והאיכות מעולה ממש וברורה! גם המחיר נוח! ממליצה!

תכשיטים ואקססוריז

נזר: מושלם! הוסיף המון לשמלה ולמראה הכללי

ניהול אירוע ואישורי הגעה

**בלוני לד: בחרתי להוסיף בלוני לד לרחבה ולא לחופה וזה הוסיף המון! היה מהמם. סגרתי את הבלונים עם 'מתחתנים בראש שקט' שעולים פה הרבה! אני אישית דיברתי עם עמית רוב הזמן והיא כזו מקסימה! הבלונים היו איכותיים וסידרו לי אותם ממש יפה וכפי שרציתי! מומלץ! ** מנהל אירוע חיצוני: התלבטנו הרבה לגבי האפשרות לשכור מנהל אירוע חיצוני. למרות שבסוף בחרנו שלא לקחת, אני חייבת לתת פידבק לחברה טובה שלי, ירדן, שהתחילה לעבוד כמנהלת אירוע חיצונית ב'מתחתנים בראש שקט' (איתם סגרתי גם את בלוני הלד) ועזרה לנו מאוד בקטע של ההושבה וספירת המנות כנציגה מטעמנו (העדפנו שההורים לא יתעסקו בחלק הזה). ירדן מקסימה בטירוף ומיוחדת, צריך להכיר אותה בשביל להבין על מה אני מדברת! היא בעלת נתינה אינסופית ודואגת לכל פיפס באהבה גדולה ונלחמת כשצריך! היא לגמרי יודעת את העבודה.. (אני יודעת שאני לא אובייקטיבית אבל אני מדברת אמת ומהלב!) לכן מי שחושבת לקחת מנהל אירוע חיצוני, בלי קשר לכך שאני ממליצה על חברת 'מתחתנים בראש שקט' אני ממליצה על Yarden Ben Zvi ספציפית, לא תתאכזבו בהבטחה!! ♥ (ותגידו לה גם מזל טוב על הדרך היא עוד חודש מתחתנת!!! :)

מעצבי טבעות

טבעות: מ'יהלומי פירוב' בביאליק ברמת גן, שירות אדיב, מבחר גדול, מחירים סבירים. ממליצה.

** נעליים: של מייקל קורס בצבע ורוד בהיר מבד סטאן. נקנו בלונדון, נוחות בטירוף עם עקב עבה (9 ס"מ) ופלטפורמה מקדימה שמוסיפה לנוחות של הסולייה עצמה. הייתי איתן עד סוף האירוע!! מתאימות למידה 36.5, מוכרת אותן למי שמעוניינת. ** חליפת חתן: factory 54, וגם הנעליים שלו משם. יש שם מבחר גדול של חליפות מדהימות! ** חלוק התארגנות: קניתי סט התארגנות באינטימה (גופיה ומכנס קצר מבד סאטן), וחלוק התארגנות מ'אסוס'- הוא ממש מיוחד, מבד שיפון נעים ולא אטום, ויוצא יפה בתמונות! לא רציתי שכל הסט יהיה סטאן וזה השתלב מהמם. את החלוק אני מוכרת למי שרוצה. מצרפת תמונות. זהו בנות. כל הכבוד למי שהצליחה לקרוא את הפוסט עד סופו חח מקווה שעזרתי! אם יש למישהי שאלות אשמח לענות בפרטי! שיהיה רק בשמחות! תהנו!!!!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
Soul by Lago+
Soul by Lago
145 ממליצים
מקום לאירוע
נופר קפורי+
נופר קפורי
10 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
איפור
איפור
איפור
שמלות כלה
שמלות כלה
רב לחתונה
אטרקציות
תכשיטים ואקססוריז
ניהול אירוע ואישורי הגעה
מעצבי טבעות