הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
לינוי וגיא
החתונה של לינוי וגיא
אביב 2018
הפוסט של לינוי, חברת הקבוצה הסודית:

גיא ואני התחתנו ב17.5.18 בגן אירועים "דרך הטבע", חתונה של 360 אורחים, והגיע הזמן לפרגן לכל האנשים המדהימים שליוו אותנו ביום הזה:

מקום לאירוע

"דרך הטבע" (צומת ירקונים) - מקום מקסים, פשוט ומשפחתי, מי שמחפש להתחתן תחת כיפת השמים, במרכז, עם ירוק בעיניים - אנחנו ממליצים מכל הלב. זה המקום הראשון שראינו וישר התאהבנו. איתי, מנהל המקום, נותן יחס אישי, זורם כמעט על כל בקשה ונותן הרגשה טובה לכל אורך התהליך - ממליצים בחום!

Dj לחתונה
עומר כחלון
+

עומר כחלון, בחירה בטוחה. עומר פשוט תותח! ידע לקרוא את הקהל, דאג לזה שהרחבה תהיה מלאה לכל אורך החתונה! היה טירוף ברחבה וכולם החמיאו על המוסיקה.. ממליצים ממליצים!!

קייטרינג ושירותי בר

באופן כללי ב"דרך הטבע" עובדים עם 2 חברות: בראף ועץ השדה. אנחנו הלכנו על בראף, וקיבלנו אוכל מעולה, מגוון, טרי ובמחירים אטראקטיביים. הם עשו מעל ומעבר כדי שנקבל באמת את הסחורה הטובה ביותר והמחמאות על הבשר לא מפסיקות להגיע עד היום..

צילום סטילס

מעבר לזה שסוף מוכשר בטירוף ויצאו תמונות מדהימות שאי אפשר להפסיק להסתכל עליהן (והמחמאות ממשיכות להגיע גם אחרי 3 חודשים מאנשים שבכלל לא היו בחתונה), סוף הוא בן-אדם מדהים- צלם שאני מאחלת לכל זוג שילווה אותם ביום החתונה. סוף מצליח להכניס רוגע, צחוקים וקלילות בשעות שלפני החתונה, בצילומים הזוגיים הוא עוזר להשתחרר ולהיות הכי טבעיים שאפשר, ובחתונה עצמה נותן את הנשמה - נמצא בכל מקום וקולט את כל הרגעים הכי יפים ומיוחדים שיש. באמת שאין עליו!

צילום ועריכת וידאו

חמוד וכיפי, עשה לנו אחלה של קליפ היילייטס. שינה והוסיף דברים לפי הבקשות שלנו. נתן מחיר ממש טוב כי הוא לא הרבה זמן בעולם החתונות..

איפור

שיער ואיפור: נועם בושלין. מקסימה וכשרונית. רציתי איפור עדין, ונועם, עם המון חיוכים וסבלנות עשתה שינויים עד שיצא פשוט מושלם. הרגשתי אני, הרגשתי בנוח וזה היה הכי כיף בעולם!! מעבר לכישרון הגדול, היה פשוט כיף להעביר איתה את זמן ההתארגנות. אני ממליצה בחום!!

רב לחתונה

מחתן מהוויה: אורי שילה, אורי חיתן אותנו והחיבור היה מיידי, לא היינו צריכים להיפגש עם אף אחד אחר כי ידענו ישר שהוא בול מה שאנחנו צריכים. אורי ליווה אותנו בתהליך בניית הטקס, הכווין כשהיינו צריכים וזרם עם הרצונות שלנו. העביר את הטקס בזריזות ההולמת, בחן, בשלווה ובמקצועיות. לא יכולנו לבקש טקס יותר נכון ומתאים לנו מזה. טקס אישי, אמיתי ואוהב.

זהו בגדול, תהנו מהדרך, תהנו מיום החתונה ומכל האהבה שסביבכם.
שיהיה מלא מזל טוב!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
איפור
רב לחתונה