הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מעיין מנגולי
החתונה של מעיין מנגולי
סתיו 2018
הפוסט של מעיין, חברת הקבוצה הסודית:

#פוסטקרדיטים #טיפים #באלילהתחתןשוב אז הגיע תורי!! ואחרי שבוע וחצי מיום החתונה, אני לא יכולה להתאפק וחייבת לשתף אתכן בספקים האלופים שהיו לנו!! אז ככה, בן ואני התחתנו ב 14.11.18, אחריי 6 וחצי שנות זוגיות, ושנה וחודשיים של אירוסין. לצערי, תקופת האירוסין הייתה ארוכה מהמתוכנן כי אבא שלי נפטר בפתאומיות חודש אחריי שבן הציע לי נישואין. אבל, חייבת לציין שהמקרה הזה הכניס את שנינו לפרופוציות אחרות, והחלטנו לעשות חתונה מושקעת אבל שנשארת בגובה התקציב שהקצבנו לנו. אז העונה השתנתה, והיום לא היה חמישי - אבל השמחה והאושר שחווינו באותו יום עלו על כל הציפיות שלנו!! פרטים יבשים: חתונת סתיו, 440 אורחים, יום רביעי.

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

החתונה בעוד חצי שנה, אבל אופן ההתנהלות איתם מושלם! תמיד זמינים לכל שאלה, נעימים ומוכנים לעזור בכל בעיה ונושא שצץ לנו.

Dj לחתונה

תומר האלוף!!!! הספק הראשון שסגרנו איך שיצאנו מהאולם אחריי החתימה על החוזה!!! וידענו שלא נתאכזב!! תומר העיף לנו את הרחבה באוויר.. ולא נתן לאנשים לשבת לדקה!! תודה על ערב מלא בקסם ואהבה!! בא לנו להתחתן שוב רק כדי שאתה תהיה הדיג׳יי שלנו!!!

שמלות כלה
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal
+

את השמלה שסגרתי ראיתי בערך יומיים אחריי שבן זוגי הציע לי נושאים, כפרסומת באינסטגרם! ידעתי שאותה אני רוצה! קבעתי פגישה עם ענבר, שהייתה מקסימה בטלפון, והחוויה בסטודיו הייתה מהממת!! לא הייתי צריכה להתלבט וידעתי שיש על מי לסמוך ושלא נדבר שהשמלה הייתה סופר מוש!!!! אין לי ספק שהחוויה עם ענבר תהיה מדהימה עד לקבלת השמלה.

לחתן
Bamoss Square | באמוס סקוור
+

היינו בסניף כיכר המדינה. אורית המושלמת טיפלה בנו. בן ידע מראש שהוא רוצה חליפה שחורה, והיא הצליחה להכניס לו טוויסט של פפיון אדום. תיקונים נעשו בתוך מספר ימים. והנעליים היו סופר נוחות לבן. פשוט להיכנס, לקנות ולצאת.

צילום סטילס

לפוני הגעתי דרך האתר של מוזיקה פלוס. עפתי על התומנות והסרטונים שלו וקבענו פגישה. הוא היה מדהים!!! הבין את הראש, הבין את הכיוון ונתן טיפים וקווי מחשבה משלו וביחד הגענו להסכמה על איך אנחנו רוצים שהיום הזה יתועד.

איפור

אסתי סופר מושלמת, כבר איפרה אותי בעבר. ידעתי שברגע שיש תאריך לחתונה היא הספק הראשון שאני סוגרת!!! נעימה, מקסימה, קשובה זמינה לכל התייעצות!! אין לי ספק שתעביר לי יום מדהים!!!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

אבי מבורדו הוא מעצב הבית של האלכסנדר. באחת ההחלטות של בן ושלי ידענו שאנחנו לא מתכוונים להשתגע בעיצוב. הגענו לפגישה עם אבי, נתנו לו תקציב מינימלי, והוא בנה לנו עיצוב בדיוק כמו שרצינו. פשוט, אלגנטי, וגלאמי.

קייטרינג ושירותי בר

בר הבית של האכלסנדר. עידו מנהל הבר נפגש איתנו, נתן לנו הצעת מחיר על תוספות לבר והוא יצא יותר זול מכל חנות, ולא היינו צריכים לשבור את הראש עם ללכת ולקנות ולהביא לאולם. הברמנים שלו עפו באוויר, השקו את כולם.. דאגו להוציא שטויות לרחבה, כפכפים וסוכריות גומי.

צילום ועריכת וידאו
פוני מסיקה
+

מה אפשר להגיד שלא נאמר? איזה אדם אליפות!! העביר לנו יום מושלם, הוריד את הדאגות מהגשם.. והוציא תמונות מדהימות!! אחד הדברים שהיה חשוב לנו בצלם הוא שלא נרגיש שאנחנו מאלצים את עצמנו להצטלם.. וזה בדיוק מה שפוני והצוות שלו גרמו לנו להרגיש. תפס כל זווית אפשרית, מחוות קטנות.. חיוכים ואושר! איזה כיף שהמזכרת שלנו מהחתונה כל כך מושלמת!!

אטרקציות

אושרי היה הצלם מגנטים אצל חברה שלי בחתונה. וברגע שראיתי את המגנטים ידעתי שאני רוצה שהוא יהיה גם אצלנו. הוא שפוט עוד צלם באירוע, תופס רגעים וזוויות אחרות.. מגנטים באיכות מעולה. ואפילו הסכים להוציא לנו כמה תמונות שהיו חסרות על מגנטים שפוני צילם! שירות מעולה!!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

היו מדוייקים להפליא! שירות מעולה, תמיד זמינין גם בטלפון, גם באתר. לגמריי סמכנו עליהם ולא לשווא. והחבילה שלהם כללה, SMS, שלושה סבבי טלפונים, ומתנה באשראי. ואפילו התקשרו להציע סבב טלפונים נוסף ללא תשלום.

תכשיטים ואקססוריז

שירות מעולה, מבחר גדול. הטבעות היו מוכנות בתוך שוב. מחירים נוחים.

# נעליי כלה - מאסוס!! אחריי שסגרתי שמלה הזמנתי מאסוס. הסתובבתי איתן בבית (היה לי מלא זמן - כמעט חצי שנה). הייתי איתן מהצהריים ועד כמעט סוף הערב. נוחות ממש!! שווה לגמריי, בלי להשתגע במחיר. # זר כלה - כלניות-חנות פרחים - למען האמת בהתחלה לא חשבתי שאעשה זר. אבל אז נתקלתי ברעיון מרגש לתת מקום לאבא שלי בחופה. קניתי ב Etsy תליונים לתמונות, הקטנתי תמונה אחת של אבא שלי לבד, אחת שלי ושל אבא שלי ביחד ובשלישי כתבתי משפט. חברה שלי דאגה לי לזר, לקחה אליהם את התליונים הם חיברו אותם לזר. יצא בדיוק כמו שחשבתי. # התארגנות - לי היה חשוב לצאת מהבית של ההורים שלי, ולהרגיש את הנוכחות של אבא שלי איתי. היה יום מדהים. אמא שלי הזמינה ארוחת בוקר לחברות הכי טובות שלי ( 5 במספר..) , ארגנו את הבית.. אחיות שלי היו.. אח שלי.. ופשוט כל מי שאני אוהבת הקיף אותי באותו היום! מומלץ מאוד למי שיש בית גדול מספיק להכיל את כל בעלי המקצוע והאנשים. לסיכום, היה לנו יום מושלם.. הוקפנו באנשי מקצוע מדהימים שדאגו שלא נתאכזב. המשפחות שלנו ליווו אותנו לאורך כל התקופה, והיא הסתכמה ביום מדהים, בלי הפתעות. תקשיבו לתחושת הבטן שלכן (אנחנו סגרנו כל ספק ראשון שראינו). תנסו להירגע ביום הזה..צאו לקבלת פנים, תנסו להנות, לשאוב ולחוות כל רגע ממנו. הוא נגמר בתוך דקה!! ויום למחרת קמים, ואתן לא מבינות איך זה הגיוני שכולם ממשיכים כרגיל כשאתן בהיי מטורף!! אל תתרגשו מכלום חוץ ממה שחשוב. מה שהספקתן הספקתן, ומה שלא לא. פשוט לשחרר ולהנות. שאלות, עצות, עלויות - בפרטי!! ♥

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal+
ענבר פריימן שמלות כלה | Inbar Freiman Bridal
438 ממליצים
שמלות כלה
Bamoss Square | באמוס סקוור+
Bamoss Square | באמוס סקוור
45 ממליצים
לחתן
פוני מסיקה+
פוני מסיקה
15 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
אלכסנדר אירועים+
אלכסנדר אירועים
274 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
שמלות כלה
לחתן
צילום סטילס
איפור
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
קייטרינג ושירותי בר
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
תכשיטים ואקססוריז