הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
חן וטל
החתונה של חן וטל
קיץ 2018
הפוסט של חן, חברת הקבוצה הסודית:

#שישיצהריים #יוני #סנדלישורש #ספקים_פחות_מוכרים #אלכסנדר 280 אורחים התחתנו ב15/6/18 באלכסנדר, עמק חפר, שישי צהריים והכל תוכנן י-ח-ד-! אני מאמינה שכל זוג יודע איך הוא מתנהל בקשר לארגון החתונה ומה הוא רוצה שיקרה..לנו היה ממש פשוט מההתחלה, ידענו שאנחנו רוצים שיהיה שמח, שהאוכל יהיה טוב, שאנשים לא יפסיקו לרקוד ולשתות. וכך בדיוק היה.. טל הציע לי נישואין בסוף אוגוסט, שבוע אחרי שחגגנו שלוש שנים (סיפור ההצעה מטורף בפני עצמו אבל זה לא קשור לכאן), התחלנו את כל התהליך בתחילת שנת הלימודים שלנו הן בתור סטודנטים והן בתור עצמאיים שעובדים קשה יום ולילה. סגרנו עם אלכסנדר בנר השמיני של חנוכה אחרי טעימות מטורפות עם המשפחה.

מקום לאירוע
אלכסנדר אירועים
+

המקום המושלם הזה פשוט עוצר נשימה! מהרגע שנכנסו לשם לבדוק מקום לחתונה שלנו ידענו והרגשנו שזה ה-מקום!. עידן ועומר מהרגע הראשון נתנו לנו הרגשה טובה ופשוט רצינו לסגור שם מיד. בכלל כל התהליך שלנו עדיין מתקיים בקלילות ונעימות.

איפור

גל עובדת עם שירי הרבה שנים, ראיתי את העבודות שלה באינסטגרם ובפייסבוק. נהניתי איתה מאוד, היא עשתה לי בנסיון 3אופציות כי לא ידעתי אם אני רוצה פזור או אסוף לקוקו או אסוף אחר...הייתה סבלנית זרמה איתי, החלטתי סופית לגבי התסרוקת רק לקראת החתונה, היא אמרה לי בעצמה שהכל פתוח ובסדר ותמיד אפשר לשנות.. בהתחלה הייתי ממש נגד תוספות שיער כי פחדתי עם כל עניין הדבק אבל שבועיים לפני החתונה ראיתי מישהי שהיא עשתה בלי תוספות וישר הבנתי שכדאי לי להוסיף. השיער שלי דליל ויחסית חלק, לא שמים לב שבאמת שמתי תוספות הכל היה נוח ועמד במקום וירד ממש ממש ממש בקלות.

Dj לחתונה

את אופיר לקחנו כחלק מהחבילה עם האולם. זה האדם הכי מצחיק בעולם! הקליק בינינו פשוט זרם וכל כך כיף להרגיש את השמחה הגדולה שיש לו, זה פשוט מדביק!

מעצבי טבעות

הגענו לדניאל מתת בגלל ההמלצות שקראתי. פגשנו את ירין, ישב מולנו אדם נינוח וקשוב שעזר בסבלנות רבה עד שנמצא את מה שרצינו. לבסוף אחרי ההזמנה של הטבעות פצחנו בריקוד והיה אדיר!!

צילום סטילס

את רועי הכרנו דרך חברים טובים שצילם אותם בחתונה שלהם, ראינו את התמונות ופשוט הייתה לנו הרגשה טובה. נפגשנו ונהנו מכל רגע ואת האמת שאנחנו רק מחכים שכבר יגיע יום החתונה בשביל להיפגש שוב. הוא שנון, מצחיק, נותן אווירה טובה ומשוחררת.

צילום ועריכת וידאו

עובד יחד עם רועי, לא שמענו או קראנו עליו המלצות, פשוט סמכנו על רועי ובאמת שהיה כיף. עד היום הוא רוצה שנשב איתו לעשות על האש ;)

אטרקציות

שוב, שם שלא רואים הרבה כאן וחבל. אני עשיתי סקר לגבי מחירים ואנשים אבל אנחנו לא היינו מוכנים לשלם מחירים מופקעים, שאלנו את רועי הצלם שלנו אם הוא מכיר מישהו והוא המליץ על אדיר, טל סגר איתו וסמכתי עליו בעיניים עצומות. חשוב לי להדגיש שעל המגנטיים שהיו לנו במקרר לא ראיתי משהו לא בסדר או איכות לא טובה פשוט הלכנו לפי תחושת בטן. רציתי שבמסגרת אצלנו אנשים יזכרו גם אותנו, אז ביקשתי יפה שיסדר לנו מסגרת עם תמונה שלנו. עכשיו כולם יודעים מי הם חן וטל שהתחתנו

אטרקציות

ראובן הוא אמן בלונים! טל,בעלי, ראה אותו פעם ראשונה לפני כמה שנים בחתונה של החבר הכי טוב שלו והוא אמר לו שביום שהוא יתחתן הוא ייקח אותו וכך קרה! עברו כמה שנים עד שהכיר אותי ומשם הכל היסטוריה. ראובן יצר לנו בלונים מרהיבים, כל הילדים זרמו וקיבלו בלון, בגדול מה שהיה-בלונים בגדלים שונים, בלונים לראש/ידיים וכו'. היה לנו חשוב שבחתונה שלנו חוץ מהילדים עצמם שיהיו מועסקים בכיף גם המבוגרים יהנו אז טל עשה מבצע מאחורי הגב, חבר של טל החליף מהבגדים הרגילים לחליפה של ספיידרמן, העיף את כולם ברחבה יחד עם ראובן ועם הבלונים וכולם ממש התלהבו.

שמלות כלה

לערבה הגעתי בעקבות חברה שראתה שהיא עושה סייל. אני אישית לא מאמינה שצריך לשלם הרבה על שמלת כלה וכו'. חשבתי לאט לאט מה אני רוצה, איפה כדאי להתחיל להסתכל אבל מהרגע שחברה שלי שלחה לי על הסייל של ערבה ראיתי שמחירים באמת סבירים!!!(השמלה הכי יקרה בסייל שלה היה 2500) אמרתי לעצמי שאלך ומקסימום אם לא ארצה אני תמיד יכולה להמשיך הלאה. נסעתי עם אמא שלי ומהרגע שנכנסו לסטודיו הקטן שלה היה לי ממש נעים, ערבה היא מעצבת בחסד, הכל בסטודיו הקטן מאחורי הבית שלה, היא ידעה להתאים לי את השמלה עוד לפני שהספקתי להראות לה מה חשבתי והשמלה ישבה עליי בול, הרגשתי פשוט כמו נסיכה מדיסני אבל יותר שמחתי מהעובדה שלא הייתי צריכה להגיע הרבה לתיקונים (קבענו 3מפגשים לפני החתונה אבל למזלי היו רק 2היא גרה קרוב אליי ובאמת שזה לא היה סיפור לנסוע אבל בתור עצמאית כל יום וכל שעה בעבודה זה קריטי) מיותר לציין שלא החלפתי את השמלה שלי בשמלה שנייה/חליפה. היה לי נוח, רקדתי מלא, הייתי עם החברים,החברות והמשפחה אז למה ללכת ולהחליף כל רגע שמלה?

איפור

גילוי נאות, שירי היא חברה טובה שלנו, היא מקצועית ורצינית, הייתי אצלה בנסיון יחד עם המסרקת ביום שבת איזה 6 שעות, צחקנו, אכלנו, אכלתי להן את הראש אפשר להגיד האיפור היה טבעי אך רציתי שפתיים דומיננטיות. לא זז למרות יום שישי בצהריים, בחיי שלא הרגשתי גם כשבכיתי שמשהו זז

לחתן

הגענו לשאשן בעקבות המלצה של חברים, טל שלי רצה חליפה סטנדרטית, אבל רק רצה להסתכל מפה לשם יצא עם חליפה:) המחירים הוגנים, היחס מצויין אז לכו על זה.

**נעלי כלה-יאנגה וסנדלי שורש** רציתי סנדלים בצבע צהוב, חיפשתי באינטרנט הלכתי לחנויות ולא ראיתי משהו שבאמת אהבתי או חשבתי שיהיה נוח, במקרה נכנסתי ליאנגה, ראיתי את הסנדל הלבן שלהם כשמסביב לעקב יש כמו חוט שמשון(מי שעושה הרבה דברים יצירתיים יודעת למה אני מתכוונת מי שלא פשוט תסתכלו בתמונות פה שאוסיף) הנעליים היו נוחות מהרגע הראשון. כמובן שנעלתי אותם שוב ושוב לקראת החתונה שלא יכאבו לי הרגליים וכמה חכם שעשיתי את זה!כל פעם שיכלתי וזה התאים דאגתי לנעול אותן. אחרי יום שלם על העקב הקטן הזה החלטתי להחליף לסנדלי שורש, טל ואני מטיילים הרבה, לא עניין אותי לחפש סנדלים ספציפיות לבנות או משהו כזה בסגנון ואמרתי לעצמי שהקיץ כאן אז למה לא לנעול את הסנדל שאת גם ככה נועלת רוב הזמן??? כולם התלהבו וצחקו מהרעיון שלי. **נעליים חתן-54פקטורי** לא כל נעל נוחה לטל ואמרתי לו שלא משנה מה יהיה המחיר עדיף לחפש משהו טוב, הגענו לפקטורי, מצא לו נעל נוחה, המחיר יצא טוב בגלל הסייל שהיה שם וחברה תרמה נקודות וכולנו יצאנו מרוצים. **הזמנות** רציתי תמונה של שנינו, טל רצה משהו ספציפי לכתוב ובערך במרץ התחלנו לעבוד על זה. הגיס של טל יודע לעבוד עם פוטושופ אבל זה ממש לא התחום שלו! הוא עשה לנו הזמנה יפהיפה שהשתלבה עם כל השישי צהריים, תמונה שלנו בטבע, שמיים כחולים, הרבה ירוק ופרחים. הדפסתי אצל מישהו מהמושב שלי שאני מכירה עוד כשהייתי בת 15 פחות או יותר, נתן מחיר טוב(אני כבר לא זוכרת את המחיר אבל זה היה פחות משקל) ואספתי ממנו תוך יומיים. **תיק ברבנות-חוף השרון** פתחנו בחוף השרון בלי בעיה, הכל היה קליל ומהיר. ההתנהלות מולם הייתה בווטספ, לגבי כל שאלה/עדכון שעשיתי. מספיקה להם תמונה עם אישורים והכל מסודר. את ההדרכת כלה שלי עשיתי יחד עם טל, נפגשנו עם זוג חברים שלנו שהם היו עד לפני כמה שנים בתחום דרך הצהר וזו הייתה חוויה מקסימה מלמדת ומעשירה. את המקווה עשיתי בכפר סבא, הגיעו כמה חברות טובות שלי, חמתי ואמא שלי ואחרי זה המשכנו למסעדה נחמדה. נהניתי מהתהליך ואני מקווה שגם לכן זה יקרה. התארגנתי בבית של ההורים של טל בגלל הקירבה לצילומים, גם טל היה אמור להיות אבל בסוף החלטנו להיות בלילה לפני לבד, הוא ישן עם חבר בבית שלנו ואני אצלהם, הרגשתי כמו בבית של הוריי ובבית שלנו, הם מילאו לנו את הבית עם הרבה זרים ובלונים! לבוקר ההתארגנות הזמנתי מגש פירות, ירקות, פשטידה וכריכים קטנים, היה טעים ביותר! הדבר שהיה עוד יותר כיף זה לקבל בהפתעה מלא קאפקייקס ומגש פירות נוסף מהחברה הכי טובה שלי!! כל כך התרגשתי שהיא עשתה את זה, זה נתן עוד אווירה טובה כאילו היא הייתה איתי שם. התארגנתי לבד כמו שאתן מבינות וזו הייתה החלטה מעולה בעיניי! הייתי צריכה את השקט הזה, חברה טובה שלי הגיעה לקראת הסוף של האיפור שיער ושמחתי נורא שהיא הגיעה, היא עזרה לי להתלבש בשניות ודאגה לקחת את כל הדברים שהייתי צריכה. בנות, יום שישי זה יום לחוץ קצת ולצערי אני לא התחלתי בזמן את האיפור שיער מה שגרם לנו לאחר לצאת לצילומים אבל כל עכבה לטובה. תסמכו על האינסטינקטים שלכן, אתן ובן/בת הזוג שלכם יודעים מעולה מה מתאים לכם. יש כל כך הרבה אנשים בתחום הזה ואני לא חושבת שצריך לחפש יותר מדי. אנחנו באנו מחושבים ולא רצינו להוציא סתם על דברים ועובדה שגם אחרי חצי שנה עדיין מדברים איתנו על החתונה שלנו כאילו זה קרה אתמול. שיהיה המון בהצלחה בדרך שלכן, תהנו ממה שאפשר, החיים שאחרי חשובים יותר מהכל! מוזמנות תמיד לפרטי, בקרוב אצא מהקבוצה. מזל טוב בנות!

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
Dj לחתונה
מעצבי טבעות
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
אטרקציות
שמלות כלה
איפור
לחתן