הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הילה ואור
החתונה של הילה ואור
קיץ 2018
הפוסט של הילה, חברת הקבוצה הסודית:

(זהירות! חפירה לפניכן :) מה שמשותף כמעט לכל פוסט קרדיטים זה שכולן אומרות שהן לא מאמינות כמה מהר נגמרת החתונה... אז לא האמנתי גם... אבל היום הזה טס! עם כל החששות שהיו לי, היום הזה היה היום הכי מושלם שהיה לי בחיים (וממש לא ציפיתי שככה זה יהיה, אפילו טיפה חששתי מכל תשומת הלב). זה יום שמראה בדיוק מי האנשים שאוהבים אותכם ושרוצים בטובתכם - זה יום שמקבלים בו כל כך הרבה אהבה שאי אפשר שלא להתרגש ולהנות. אני ואור התחתנו ב6.6 אחרי 9 חודשי אירוסין ו7 שנים ביחד, את רוב הדברים הגדולים סגרנו תוך שלושה חודשים ואז בחודשים שאחרי העסקתי את עצמי בכל מיני דברים קטנים שלא סגרתי ופרוייקטים קטנים של DIY שהחלטתי לעשות בעצמי (כמו להדביק 400 מדבקות ממותגות על מגבונים). אני אומר את האמת, אני ממש לא הייתי לחוצה להתחתן - אבל מהרגע של ההצעה נכנסתי לאטרף של החתונה וזה הפך להיות העיסוק העיקרי שלי וזה היה כל כך כיף! אני לא אגיד שלא היו לי התמוטטויות עצבים קטנות ושלא לקחתי דברים קשה, אבל בסך הכל התקופה שלפני החתונה היתה תקופה מדהימה בשבילי. יש המון ספקים טובים ושווים היום בשוק, אז ההמלצה הכי טובה שלי שתלמדו להבין מה חשוב לכן אצל כל ספק וככה לצמצם ספקים לאט לאט, לכו עם תחושות הבטן שלכן ואל תתחרטו על הבחירות שעשיתן - יש סיבה שעשיתן את הבחירות האלה. אז סליחה על החפירה ועכשיו לתכלס -

מקום לאירוע
אקו | eco מתחם אירועים
+

החלום שלי היה חתונה במטע הפקאנים שליד הבית של המשפחה של בעלי, אבל הצורך במזגן והבעייתיות שבהקמת הפקה מאפס הכריעו והתחלנו לחפש אולמות. האקו היה המקום השני אליו הלכנו (המקום הראשון וזה שהכי רציתי להתחתן בו היה מאוד מאוד מאוד יקר ולכן החלטנו לא לסגור שם). מהרגע שנכנסנו לאקו הבנו שזו האווירה שאנחנו מחפשים - זה היה הדבר הכי קרוב לחתונה כפרית בטבע (אבל עם מזגן). גיא הנציג שמולו התנהלנו ליווה אותנו לאורך כל הדרך והיה שם בשבילנו. התחתנו בגן המשולב של האקו, לא לקחנו מנהל אירוע חיצוני - היתה לנו את אנסטסיה מנהלת האירוע מטעם האקו שהיתה מדהימה ועשתה בשבילנו מעל ומעבר ותמיד היתה עם חיוך (ושיגעתי אותה לפני החתונה - סידורי הושבה זה השטן!!!).

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

בן גוטר - את בן החלטנו לסגור בגלל המלצות של חברים והוא פשוט הצגה! הוא הדיג'יי היחיד שנפגשנו איתו והוא אחד הספקים הכי טובים שלנו בחתונה! כולם עפו על המוזיקה ולא הפסיקו להחמיא - הוא פשוט מרים את הרחבה!!!

איפור

איפור ושיער - אחת הבחירות הכי טובות שעשיתי! עדי מגיעה בבוקר עם המוזיקה שלה בווייבים הכי טובים שיש, היא דאגה לי לאורך כל היום - דאגה שאשאר רגועה, שהמוזיקה תהייה לטעמי, ודאגה שאני אעשה הפסקות ואשתה ואוכל. מעבר לזה שהיא בן-אדם מדהים, האיפור והשיער שעשתה לי היו מושלמים - הייתי הכי יפה שאי פעם הייתי, הרגשתי פשוט כמו נסיכה מהאגדות. האיפור והשיער לא זזו כל הערב (עד שנכנסתי להתקלח ב5! בבוקר) וקיבלתי אין סוף מחמאות על האיפור והשיער.

קייטרינג ושירותי בר

אלכוהול - הם בר הבית של האקו. תכננו לקנות אלכוהול ולהביא לבד לאולם אבל הקוקטייל קאר באו לקראתנו במחיר והחלטנו גם להשכיר מהם את הוואן קוקטיילים שלהם. אנשים עפו על זה בחתונה וסיפרו לי שהברמנים של הקוקטייל קאר הרימו לאורך כל הערב.

צילום ועריכת וידאו

סגרתי אותם אך ורק בהתבסס על עבודות שלהם שראיתי באתר ועל המלצות - לא נפגשנו איתם אפילו פעם אחת עד היום של החתונה. היינו עם הצוות של רז והם פשוט מ-ד-ה-י-מ-י-ם!!! חוצמזה שהם באים באווירה טובה (אפילו הסכימו שהמלווים של בעלי ייסעו איתם באוטו לאולם) וכיף לבלות איתם את היום, הם פשוט מוכשרים בטירוף והתמונות יוצאות מושלמות.

אטרקציות

סגרתי עם אורלי ושלי אחרי שהיו בחתונה שהייתי בה והתלהבתי מהן מאוד! ממליצה בטירוף! המחיר סביר לחלוטין, השירות היה מדהים והתמונות יצאו וואו!!! (חלק מהתמונות שהעליתי הן של המגנטים). המגנטים איכותיים בטירוף, כל הזמן יצאו מגנטים לרחבה, לא היה צריך לרדוף אחריהן לתמונות והן תפסו רגעים קטנים בצילום - זה היה ממש כאילו יש לנו עוד צלמים בחתונה. והשוס! בסוף החתונה חיכתה לנו בחדר חתן-כלה שקית עם כל המגנטים שלנו (של החתן והכלה) שהן צילמו, פלוס מגנטים מוגדלים עם תמונות שלנו, ודיסקאוןקי עם כל המגנטים!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

עיצוב - מושלמת מושלמת מושלמת!!! יערה פשוט קסומה! נפגשתי איתה פעם אחת ונשביתי בקסמיה - בגדול נתתי לה כיוון כללי של העיצוב שאני רוצה עם כמה דגשים ומשם נתתי לה יד חופשית - סמכתי עליה בעיניים עצומות כי היא פשוט מוכשרת! הדברים שהיא עושה הורסים! מעבר לכך שהעיצוב שלה מושלם, היא זרמה איתי על כל הדברים של העיצוב שעשיתי בעצמי ועשתה את זה עם חיוך ענק על השפתיים (והיו הרבה דברים שעשיתי בעצמי - כמו קיר ממתקים שעשוי מרפסודות, רפסודות עם תמונות, מתקן לכפכפים לרחבה וכ'ו). יערה שמה לב לדברים הכי קטנים ובכל פינה שנראה לה חסר היא הוסיפה פרחים וקישוטים - היא עשתה הכל בדיוק כמו שחלמתי.

איפור

איפור מלוות - המלצה חמה!!! טל מדהימה, היא מגיעה עם חיוך ענק ליום ההתארגנות, היא סבלנית בטירוף ומאפרת מדהים!

התארגנות וליל כלולות

מקום התארגנות - לקחתי את הסוויטה שהיתה מדהימה ביופייה - חדר מספיק גדול להתארגנות לכלה ולעוד קצת מלוות עם נוף מדהים לים ומיטה נוחה כמו ענן - יש לי כמה דיסים בפרטי על השירות.

שמלות כלה

שמלה ראשונה קניתי במכירה שהיתה של גלי קרטן, השמלות שלה יפיפיות ואיכותיות ממש! יש פה הרבה דיסים על השירות של הבנות של הסטודיו של גלי, אבל לי היתה חוויית שירות מאוד טובה! התאהבתי באחת השמלות שלה כשהיא קפצה לי בפייסבוק, הלכתי למדידה - זו השמלה הראשונה שמדדתי והתלבטתי בינה לבין אחת השמלות של ענבר פריימן. מזל שהתלבטתי כי שלושה שבועות אחרי שהייתי במדידה גלי עשתה מכירה של שמלות יד שניה בחצי מחיר - ומצאתי את השמלה שרציתי ושילמתי עליה חצי מחיר הייתי צריכה לעשות מספר תיקונים - לקחתי את השמלה לתופרת באזור שלי ובדיעבד יכול להיות שהייתי צריכה ללכת לתופרת שגלי ממליצה עליה. קניתי את השמלה חצי שנה לפני החתונה ואולי זה היה קצת מוקדם מדי כי קצת אכלתי עליה סרטים חחח אבל כל הזמן הזכרתי לעצמי שיש סיבה לכך שהתאהבתי בשמלה ובאמת ביום של החתונה עם כל הלוק הסופי הרגשתי הכי יפה בעולם. **שמלה שניה :) - קניתי שמלה שניה מאתר אמריקאי של שמלות והבאתי אותה לארץ כשהייתי בארה"ב - תכננתי ללבוש את השמלה הזו כשמלה שנייה, אבל הדוכסית מייגן מרקל הרסה לי את התוכניות חחח שבועיים לפני החתונה שלנו היתה החתונה של מייגן והארי ואני פשוט התאהבתי בשמלה השנייה של מייגן - והחלטתי ללכת לתופרת שתתפור לי שמלה שניה בסגנון של השמלה השנייה של מייגן (רק בגרסא קצרה עם גב פתוח). כל כך שמחתי על ההחלטה הזו כי השמלה הזו היתה מושלמת בעיני. כשהחלפתי לשמלה השניה החלפתי גם לסניקרס המנצנצות של קדס שהזמנתי גם באינטרנט והבאתי כשהייתי בארה"ב.

תכשיטים ואקססוריז

Headpiece - הגעתי לתמי משיטוטים באינטרנט אחרי שחיפשתי משהו טיפה יותר רומנטי. תמי פשוט קסומה! הגעתי אליה לפגישה והיה לי כל כך כיף! מדדתי המוני headpieceים ורק רציתי להסתובב איתם כל היום על הראש שלי - הבחירה היתה כל כך קשה כי היא מוכשרת ממש והדברים שלה מושלמים אחד אחד! השכרתי מתמי את הheadpiece והחזרתי אותו שלושה ימים אחרי החתונה (פשוט כי לקנות את זה היה לי קצר יקר מדי).

שמלות כלה

הינומה ושל - בגלל שקניתי את שמלת הכלה ולא השכרתי, היא לא הגיעה עם הינומה ושל. הזמנתי מJJHOUSE הינומה ושל, הם הגיעו שבועיים לפני החתונה ונראו פשוט כמו טול שאין לו צורה. חיפשתי מאיפה אני יכולה להשכיר הינומה ושל באזור שלי (נתניה) והגעתי לKAMIELA שעושות גם שמלות כלה, היו שירותיות מאוד ויש להן דברים מאוד יפים.

הזמנות לחתונה ומיתוג

הזמנות - הזמנות לחתונה - ELLAY - הזמנתי מהם הזמנה מוכנה מהאתר שלהם והם פשוט שינו את הפרטים שעל ההזמנה, שירות טוב ההזמנות מגיעות הביתה עם שליח בקופסא עם הכל מסודר. אני קשרתי על כל ההזמנות סרטים ועליהם פרפר, שזה היה מושלם בעיניי אבל זה היה הרבה הרבה עבודה! (אחרי הכל 300 הזמנות חחח)

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

דוכן שזירת פרחים -עמדת שזירה ועיצוב אירועים - אור מהממת ושירותית בטירוף והדוכן

אטרקציות

מתנות לאורחים - סגרתי עם המרקחה עמדת שברי סבון עם שקיקים ממותגים במחיר מאוד מאוד נגיש. נפגשתי עם רותם מהמרקחה לפגישת ריחות בה בוחרים את הריח של שברי הסבון וזו היתה פשוט חווייה כיפיית. השירות שלהם מצויין והתוצר פשוט מופלא! הריח מדהים ושברי הסבון כל כך יפים שהם נראים כמו שוקולד שבא לאכול.

אטרקציות

רמי הסעות 0523529193 - מומלץ מאוד! שיגעתי אותו המון בנוגע לנקודות האיסוף והוא תמיד היה שירותי ותמיד זרם איתי. האוטובוס הגיע בזמן ויצא כשביקשתי - שמעתי פידבקים טובים מהחברים על ההסעה.

*אישורי הגעה - Iplan - מרוצה מהם מאוד! סגרתי איתם כשהיה להם איזה מבצע וזה יצא הבדל של 100 ש"ח מהחברות האחרות - סגרתי איתם אישורי הגעה (אסמסים ושלושה סבבי טלפון) ומתנה באשראי. התוכנה שלהם נוחה מאוד והסתנכרנה עם הסידורי הושבה, הם הצליחו להשיג 99% מהאורחים שלנו בדרך זו או אחרת ואפילו עשו טלפונים לברר על מי צריך הסעה. הרבה אורחים השתמשו במתנה באשראי - קיבלנו את הכסף לחשבון הבנק (לשים לב שלוקח כמה ימים לכסף להיכנס לחשבון הבנק אז אם אתן תלויות בכסף כדי לשלם לספקים אז אולי לא מומלץ). מי שהגיעה עד לכאן - שאפו! אני מקנאה בכן ממש! החלום שלי זה לחוות שוב את היום הזה - זה הולך להיות היום הכי כיפי בחיים שלכן. כולם יגידו לכן להירגע ולקחת הכל בקלות - זה לא כל כך קל כמו שאומרים...... אבל פשוט תשחררו הכל ותהנו

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הילה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
איפור
קייטרינג ושירותי בר
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
התארגנות וליל כלולות
שמלות כלה
תכשיטים ואקססוריז
שמלות כלה
הזמנות לחתונה ומיתוג
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
אטרקציות