הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הדר אבירם
החתונה של הדר אבירם
אביב 2018
הפוסט של הדר, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים! אני ועמית התחתנו ב2.5 ב"גני כנען" שבקיבוץ נען. אז בגדול, כל החוויה הזו לא הייתה לי כייפית, אני סטודנטית להנדסה, עבדתי כמעט משרה מלאה באינטל, ותוך כדי אירגנתי את החתונה כמעט לגמרי לבד ואני מודה שהיה קשה מנשוא, אפילו התעלפתי פעם אחת מרוב עומס ומרוב ששכחתי לאכול... בעלי שיחיה מאוד שונה ממני בגישה של החתונה, הוא מבחינתו להתחתן בגינה של ההורים (גינה, לא פרדס ולא משהו שבאמת ריאלי לחשוב עליו כאופציה) ואני לעומתו בת יחידה בין חמישה אחים בנים ובתור נסיכה גידלו אותי לחלום ולפנטז על היום הגדול. היו לנו הרבה ויכוחים, הייתי כל הזמן בפחדים שיגלה שסגרתי דברים יקרים יותר ממה שתכננו וכל הזמן פחדתי שנצא במינוס מהחתונה ונחיה בעוני והכל באשמתי כי יש לי חלום להיות יפה ושהכל יהיה הכי יפה והכי טוב לערב אחד. (אני קצת דרמטית אני מודה) ספויילר: יצאנו ברווח :) *אז אני אתחיל בכמה טיפים כלליים:* - לאלו מכן שרוצות להתחתן בעונות מעבר (מרץ אפריל מאי) אני ממש ממליצה לא לקחת סיכון ולסגור או אולם או גן שיש בו גם אולם ואפשר להחליט באותו היום איפה מתחתנים (כמו ירוק על המים או גן ורדים למשל). יום לפני החתונה שלי היה מבול ובגני כנען אין אופציה לקירוי ואני עמדתי למות מרוב פחד. - ממליצה להתחיל להתארגן כמה שיותר מוקדם. לא משנה כמה תשמעו שההיא התחילה שיער ב11 ועוד היה לה זמן לנשנש לפני שכל האורחים הגיעו...ביום עצמו אי אפשר לדעת מה יכול להשתבש ומהניסיון שלי כדאי לקחת כמה שיותר זמן ספייר. אני התארגנתי בעשר והלוואי והייתי מתחילה שיער אפילו ב-8 למה? שתי סיבות: 1- היה לי ממש כייף כל ההתארגנות על החברות , הייתה אוירה מהממת ומוסיקה ונהניתי להצטלם והלוואי והיה עוד זמן לכל זה! 2- לא אהבתי את האיפור שלי והיה צריך לעשות לי מחדש ולכן התעכבנו עוד... - ממליצה לעשות קבוצת וואטסאפ עם עצמך ולשלוח לשם את כל התמונות שאת אוהבת ושהיית רוצה שגם לך תהיה תמונה כזו לבד או עם בן הזוג...וביום החתונה או יום לפני לשלוח גם לצלם וגם לחברה טובה שתשים לב שבאמת עושים את כל התמונות האלה...בתוך כל ההתרגשות שכחתי להצטלם עם הזר שלי ולעשות מן תמונת פרופיל כזו טובה ועוד המון דברים שראיתי בתמונות של אחרות ורציתי גם ופשוט זה לא יצא לפועל. - לא עשיתי טיפול פנים לפני החתונה, יש לי עור סבבה והרגשתי שזה מיותר, גם ככה לא רואים כלום עם כל האיפור - הזמנתי כמה חודשים לפני החתונה מלא מלא תכשיטים לשיער, צמידים וכל מני קשקושים בהנחה שאם אקנה משהו טוב בארץ זה יעלה לי כמה מאות שקלים...ובסכום של 200 שח הצלחתי לפגוע בלא מעט תכשיטי שיער טובים, הזמנתי גם לאסוף וגם לפזור כי לא ידעתי מה ארצה ובאמת השתמשתי בסוף בתכשיט שיער שהיה מאוד יפה ואפילו המסרק ממש התלהב ממנו, עלה לי 60 שח- נמכר כבר. ממליצה לכן גם לנסות להזמין באינטרנט. - לגבי מסיבת רווקות- ממליצה לכן לא לבקש בהכרח מהחברה הכי טובה שלכן לארגן, אלא לבקש אולי בנוסף ממישהי שיש לה זמן לארגן! ולא לבקש ממישהי אחת בלבד אלא שתיים לפחות כדי שהעומס יתחלק.

מקום לאירוע

מאוד ממליצה, המקום מהמם בפני עצמו בלי להוסיף יותר מידיי, האנשים שעובדים שם אנושיים, באים לקראת, כל מה שביקשנו קיבלנו, כל מה שהבטיחו בעל פה- קיימו בפועל, האוכל שם טעים ברמות קשותתתת אכלנו שם כמה וכמה פעמים ואני ובעלי היינו מבקרי מסעדות ככה שסמכו עליי שיש לנו סטנדרטים מאווודד גבוהים באוכל וזה היה אחד מהדברים שלא היינו מוכנים להתפשר עליו. המחירים שם לא בשמיים יחסית להרבה מאוד גנים שראינו ולא הפסקנו לקבל מחמאות על המקום מכל הבחינות.

שמלות כלה

תפרתי שמלה בעיצוב אישי אצל רן צוריאל שנמצא בתא...בהתחלה כשנכנסתי לסטודיו שלו לא כל כך התלהבתי והאמת שהגעתי לשם ממש במקרה, לא תכננתי, הייתי בסיבוב אצל אלון לבנה, אליהב ששון , ברטה...בסוף נתנו לי למדוד שם שמלה שאפילו אמרתי מראש שאני לא אלבש סגנון כזה וזה היה מהמם...רציתי דיי הרבה שינויים אז בסוף עשיתי תפירה מחדש, אני הלכתי עם רן לבחור את הבד לשמלה בנחלת בנימין והייתי חלק בלתי נפרד מכל שלב ושלב בתפירת השמלה. עשיתי שמלה עם חצאית נשלפת ככה שבעצם קיבלתי לוק של שתי שמלות.

Dj לחתונה
יובל ענבר- אקפלה
+

יובל ענבר מאקפלה. יובל היה מקסים מקסים מקסים לאורך כל הדרך. יש לו שם והוא מאוד מוכר, אספר כמה פרטים חשובים למי שלא מכירה- המחיר שלו מאוד ידידותי לכיס, הוא נותן כחלק מהשירות שלו 2 דיג'יים עם הציוד הכי חדשני שיש , מצלם את הרחבה כל הערב, מצלם ברחפן את האולם והחופה ועושה תמונות ממש יפות של העיצוב עוד לפני שכולם מגיעים ומעלה הכל יום למחרת ככה שזה ממש כיף שיש כבר תמונות וסרטונים של המסיבה. הוא מביא כחלק מהחבילה כדורי בלונים לרחבה (בלוני אורז) , בועות, עשן, ממתקי גומי לרחבה, קשקושים לרחבה ועוד המון המון דברים לחופה ולריקודים (לקחנו ממנו רק בלונים לרחבה, ממתקים וקשקושים שאפשר לראות בתמונות). הייתה מסיבה מטורפת יובל ידע לקרוא את הקהל והיה שמח בטירוף!

התארגנות וליל כלולות

התארגנתי באחוזת Y ואני רוצה להגיד לכן שזה היה אחד הדברים הכיייי שוויםםם שסגרתי ליום הזה והיה שווה כל שקל, היינו שם 6 בנות חוץ ממני ועוד 4 מעצבי שיער ומאפרים ושני צלמים והיה מקום לכוולם לא היה צפו, בכלל כל אח תפס פינה או חדר והתארגן שם, כולם התקלחו לפני והיה ממש מפנק. שחר בעלת האחוזה היא פשו מושלמת וחשבה על כל פרט קטן. במהלך ההתארגנות מביאים עוגת שמרים טעימה בטירוף חמה מהתנור שאמא של שחר מכינה מהבית ממול, הבית מעוצב ממש מגניב ויש בחוץ צמחיה שממש יפה למפגש ולצילומים, בלילה חיכה לנו על המיטה מארז של סבון של פעם מתנה, יש ג'קוזי במקלחת והכל היה יפה נקי ומסודר. בבוקר קיבלנו מאפים חמים וכוסות לימונדה וזה היה מתאים בול! יש אפשרות גם לשלם על ארוחת בוקר ישראלית אבל אנחנו לא הרגשנו צורך. ממליצה בחום!!

רב לחתונה

מכיוון שאבא שלי נפטר, פחדתי שתהיה חופה עצובה או שאתחיל לבכות ולכן היה לי חשוב רב מצחיק וחופה קלילה...הייתי בחתונה של חברה שהרב היה בן ציון ציוני וממש התלהבתי ממנו וסגרתי איתו במקום. במעמד החופה עצמה האמת לא שמעתי מילה ממה שהוא אמר (סתם כי הייתי בהלם עם עצמי ולא שמעתי כלום, אפילו לא את המוסיקה של השבירת כוס או הכניסה לחופה) אבל אמא שלי התגלגלה מצחוק ואמרו לי שהוא היה אחלה. הוא שמע ממני כל מני פרטים שהיה חשוב לי לספר בחופה וזכר הכל ועשה את זה בצורה טבעית ולא משוננת.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

התלבטתי המון אם בכלל כדאי או שזה מיותר להביא מנהלת אירוע מטעמי, ואחרי שהחתונה הייתה אני יכולה להגיד לכן שכל מי שהתחתנה בלי מנהלת אירוע חיצונית (או מנהל כמובן) ותגיד לכן שהכל היה סבבה ובכלל לא היה צורך...היא פשוט לא יודעת! היא בחיים לא תדע מה ההבדל כי היא לא חוותה את זה. סגרתי עם שרון דרוקר Sharon Droucker שהיא כאן מהקבוצה והיא עשתה עבודה מדהימה. היא הגיעה עם בעלה המקסים חן, איך שראיתי אותה היא אמרה לי בדיוק מה שרציתי לשאול אותה ועוד לא הספקתי להוציא מילה מהפה (כן, כל העיצוב כמו שרצית, הטבעות אצל אחיך הגדול, הדי ג'יי יודע וזוכר מה השירים שביקשת, כל המשפחה שלך כבר פה והכל בסדר תנשמי!) מיד עטפה אותי בסינר שאלוהים יודע מאיפה הביאה וציוותה עליי לאכול (שבחיי שלא הייתי אאוכלת בלעדיה). אחכ דאגה להכל- אורחים, אלכוהול, ספירת אורחים, היא עזרה לי להתארגן לחופה, הוציאה סיכות ביטחון ודאגה שהכל במקום...המשפחה שלי ממש שיבחו אותה לטובה אמרה שדאגה להם כל הזמן , היא שילמה לספקים והחתימה את כולם, היא חתמה על כמה מנות להתחייב אחרי שהיא ובעלה ספרו המון פעמים. כל החברות המאורסות שלי הבחינו בה ושאלו מי זו ושתיים אפילו סגרו אותה לחתונה שלהן :) בקיצור...כל החברים הקרובים והמשפחות נהנו מהאירוע בראש שקט לחלוטין! כל מה שאתן יכולות לחשוב עליו שהייתן רוצות לבקש ממישהו ש"יוודא ש" "שיספרו את" ש"יהיו על השעון" אז זה פשוט היא והיא עושה את זה משולם.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

זר פרחים: הזמנתי מפלורלה המקסימה והמקצועית...הזמנתי ממנה זר מתוך הגלריה שלה והיא הביאה באמת זר בול כמו שביקשתי גדול ויפה!

איפור

מרים שי המלכה. רציתי איפור בולט, לא כמו של פרחות, אבל ממש לא מתחברת לכל האיפור העדין הזה והטבעי ושלא יראו שהתאמצתי....שיראו! שזה יבליט! הכל טוב! הכי חשוב אחר כך זה התמונות ורציתי למצוא את האיזון הזה...לא עשיתי איפור ניסיון, סמכתי עליה לגמרי. ביום עצמו לא הייתי מול מראה כשאיפרה אותי אלא מול תאורת יום, וכל מה שהיא אמרה אני הסכמתי לה עשות מבלי להסתכל, בסוף התוצאה הייתה לי קצת גסה מידיי ורציתי לעשות שפתיים, גבות ועיניים עדינות יותר...הייתה קצת פאניקה אבל מרים תוך שניה סידרה את הכל והוספנו סומק בהדרגה עד שהייתי מרוצה. בדיעבד? האיפור הראשוני שעשתה לא היה כזה נורא ואולי היה כדאי כן לחזק את האודם והסומק כי בחלק מהתמונות לא ככ ראו את זה כמו שזה היה נראה במציאות.

עיצוב שיער

לידור חדידה האלוף שהשם שלו לא עולה פה הרבה אבל זה בעיקר כי הוא עסוק בלעשות שיער למפורסמות ולא לנו פשוטות העם...הוא עושה עבודה יסודית ברמת השיערה. הוא בן 23 בראש הכי צעיר וכייפי והיה לי איתו ממש נוח וזורם...הכי הרים לי. הייתי אצלו בניסיון אבל זה היה יותר בשביל להתחבר, בפועל ביום החתונה עשינו כמה נסיונות והלכנו עם מה שהיה הכי יפה. אני מאוד מרוצה מהשיער והרגשתי ממש כמו נסיכה של דיסני :) גם עליו העליתי פוסט בנפרד

איפור

המהממת שעשתה עבודה מדהימה, באיזשהו שלב ממש כעסתי כי חשבתי שהמלוות יותר יפות ממני...המלוות אמרו שחן הייתה מקסימה, היה כיף ונעים איתה והן היו מאוד מרוצות מהתוצאה.

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

אחרי חיפושים רבים מצאנו חליפה מהממת בדיפלומט בבני ברק. הכל כולל הכל (נעליים חגורה כופיה עניבה) לא עבר את ה1300 שח והיו הרבה אופציות לעמית שהוא רזה וגבוה (1.90 מטר)

*עיצוב:* עשינו עיצוב לבד, קניתי צנצנות ושמתי בהם פרילייטס, והזמנו עציצים לשולחנות ממשתלת תדהר, יום לפני החתונה כשבאנו לאסוף את העציצים חלק לא היו טובים בגלל החום והם מיד עזרו לנו לבחור עציצים אחרים מהמשתלה כדי שהכל יהיה מושלם. על העציצים קשרנו פתק עם חותמת ממותגת שהזמנתי מאיביי, אין לי קישור לצערי. בנוסף עשיתי עמדה כזו בכניסה עם תמונות שלנו מהצילומי זוגיות ומהחיים, שמתי תמונות של ההורים מיום החתונה שלהם ותמונות עם אבא עם איזשהו שלט עם משפט שמאוד אהבתי, כדי להזכיר לי ולכולם שאבא נמצא איתי כאן בלב. זה היה מאוד מרגש וכל המשפחה מאוד אהבה את זה. אני רוצה רק לציין שמי שסידרה לי את כל העציצים והשולחן עם התמונות בכניסה הייתה נטע, חברה מהקבוצה שאנחנו מכירות מהצופים וכשהבנו ששתינו מתחתנות באותו אולם, עשינו איזשהו הסכם שכל אחת תסדר את העיצוב אחת לשניה. זה היה אחלה דיל! ממליצה לכן גם למצוא מישהי כזו שתסדר את הכל...רק קחו בחשבון שזה מאוד קשה, מאוד פיסי, הרבה יותר ממה שזה נראה וכדאי לבוא עם עוד מישהו כדי לסדר. נטע באה עם אמא שלה ושתיהן סידרו לי פשו מושלם!! ואני באתי בהתחלה לבד כי חשבתי שזה קלי קלות אבל בחיים שלי לא הזעתי ככה, ובאיזשהו שלב עמית בעלי הוזנק לעזרתי וסיימנו עם הכל בזמן לא יכולה להגיד לכן "תהנו מהארגונים" או "תהנו מזה זה לא יחזור" כי אני כבר חיכיתי שהיום הזה יגיע וייגמר, אבל יכולה להבטיח לכן שביום עצמו- אתן תהנו בטירוף. ביום עצמו ידעתי שכבר אין לי שליטה, הכל כבר נעשה ונשאר לי רק להרפות ולתת לכל הספקים לעשות את העבודה שלהם וזה היה פשוט כייף!! אז תהיו בטוחות שתהנו!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של הדר
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
יובל ענבר- אקפלה+
יובל ענבר- אקפלה
81 ממליצים
Dj לחתונה
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
99 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
התארגנות וליל כלולות
רב לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
איפור
עיצוב שיער
איפור
לחתן