הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדי ויהונתן
החתונה של עדי ויהונתן
סתיו 2018
הפוסט של עדי, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים חשוב חשוב חשוב וארוך ♥ יהונתן ואני התחתנו ב17.10.18 אחרי 8 חודשי אירוסין. מראש הקדשנו לכל תהליך חיפוש הספקים המרכזיים כחודש וחצי לכל היותר בכדי שנהיה יעילים ונהנה מהתהליך.

מקום לאירוע
גן הפקאן
+

הם היו מקסימים ונהדרים!, הגענו אליהם מספר פעמים מרצוננו בכדי לראות אירועים, לשוחח עם אנשי הצוות ולהכיר טוב יותר את האנשים שהולכים ללוות אותנו באירוע הכיפי שתכננו. מנהל הגן תומר ומנהליי האירוע דניאל וגולן היו פשוט הרבה מעל מה שדמיינו ונתנו לנו את התחושה הכי טובה שרק יכולה להיות.

Dj לחתונה

את איתמר אסנר ( Itamar Asner ) הכרנו דרך איזיווד והתאהבנו בו מיד! הבחור פשוט מוכשר ויודע בדיוק מה רוצה הזוג שיושב מולו. איתמר הרים את כל הקהל ונתן לנו את התחושה הכי כיפית שיש!! אני ממליצה עליו בחום ומכל הלב!!

שמלות כלה
ורד גלעדי | Vered Giladi Bridal
+

המעצבת המדהימה שמיד עם הגעתי לסטודיו ידעה בדיוק מה השמלה שאני מחפשת ופשוט גרמה לי להרגיש ולהראות בדיוק כמו שרציתי ! כל הנסיעות לחיפה היו שוות רק בכדי ללבוש את השמלה הזו בחתונה.

מעצבי טבעות

טבעת אירוסין- וואו ואוו וואו פשוט ככה! הטבעת הכי יפה שיכולתי לדמיין, הם ליוו את בעלי בצורה הכי טובה שיכולה להיות עם הרבה קשב ותשומת לב לכל הפרטים הקטנים והבקשות המיוחדות בתהליך העיצוב של הטבעת.

איפור

האחת והיחידה! תמיד ידעתי שורד תהיה המאפרת שלי בחתונה וכל כך שמחתי שהתאריך שלי היה פנוי אצלה (בכל זאת.. הודעתי לה 7 חודשים לפני החתונה).ורד איפרה אותי באיפור עדין אבל מורגש מה שנתן לי להרגיש שאני עדיין דומה לעצמי אבל הרבה יותר קורנת וזוהרת! כל חוויית האיפור עם ורד הייתה נהדרת והיא לגמרי עזרה מכל הלב גם למלוות שלי שנתקעו בלי אודם מתאים/מסקרה ועוד שלל בעיות קטנות.

עיצוב שיער

עומרי רשף המוכשר! עומרי רשף עיצוב שיער.את עומרי הכרתי בשנים האחרונות דרך אמא שלי אותה הוא מספר שנים ומיד ידעתי שהוא יהיה מי שידאג לתסרוקת שלי בחתונה. עומרי הפתיעה אותי לגמרי ופשוט החלטנו יחד שאני מסתפרת במרפסת המלון כדי לשדרג את התסרוקת שלי וזה היה פשוט רעיון גאוני! עם ממש מעט תוספות והרבה מאד עבודה היו לי גלים מושלמים בשיער למשך כל האירוע!! אציין רק שכל דבר שאני עושה בשיער מיד מתפרק ועומרי הצליח לנצח את זה.

תכשיטים ואקססוריז

אביבה שעושה דברים פשוט מושלמים! ידעתי שאני רוצה משהו טיפה שונה אבל שלא יראה עמוס או מקושט מדיי ואצל אביבה מצאתי בדיוק את מה שאני מחפשת!!!.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

חשוב לי לציין את הדבר הכי טוב שקרה לנו בגן- ההיכרות עם המעצבת יעל פרידלר! חשבנו שאתגרנו אותה כשהצענו חתונה בסגנון ג'ונגל מושקע ופראי והופתענו לראות שהיא לקחה את האתגר בשתי ידיים ועשתה לנו חתונה שנראתה ממש כמו סט צילומים!! כל פרט ופרט היה כל כך מושקע, היא שיתפה אותנו לכל אורך הדרך והפגינה המון המון המון כישרון. אציין את יחסיי האנוש המעולים שלה שרק תרמו לחוויה להיות עוד יותר כיפית ומהנה. הצעתי ליעל שנשלב קצת דברים שאני אקנה ואוסיף לאירוע והיא לגמרי זרמה ואפילו ארגנה את הדברים שהבאתי והוסיפו אותם לעיצוב כאילו תמיד היו אמורים להיום שם!.

צילום ועריכת וידאו

התותחים כשבראשם סשה המוכשרת! הם פשוט חבר'ה כישרוניים ומיותר לציין שהצילומים שלהם הם פשוט אמנות בפני עצמה. היינו מעט נבוכים והיה לנו קשה להיפתח למצלמה ולכן עשינו צילומי זוגיות ששברו את הקרח וממש עזרו לנו ליהנות מהצילומים בחתונה. אני ממש ממליצה עליהם!

מעצבי טבעות

את הטבעות עשינו אצל דניאל מתת דניאל מתת תכשיטים - בחרנו בזהב אדום למרות שאני בחורה של זהב לבן אבל הרעיון היה לייחד את טבעת הנישואין משאר התכשיטים שלי ובדניאל מתת עזרו לי למצא את הטבעת המושלמת שתשתלב בצורה הכי מתאימה שיש.

התארגנות וליל כלולות

ווסט לגון בנתניה. המלון מדהים ומרשים וכל תהליך קבלת הפנים היה פשוט כיפי ומהמם מה שגם הצטלם מהמם!. את החדר עיצבנו יחד עם המלוות שלי ואת כל הדברים קניתי דרך עליאקספרס כולל חלוקים, נעליי בית למלוות, בלונים בגוון רוז גולד מטאלי, כוסות שמפניה ורודות וכו..

הזמנות לחתונה ומיתוג

קנינו מהולה 2 בובות של פיניאטות ושמנו בפנים מלא סוכריות ולקראת הפיק של הריקודים מנהלי האירוע שלפנו את הפיניאטות והיה פשוט מושלם!. בנוסף קניתי משם כוסות בצורות קוקוס ועצי דקל שהונחו על הבר וככה מי שרצה קפץ ופיזז ברחבה עם כוס מעוצבת. אחת המציאות שהולה היו בובות מתנפחות של בעלי חיים שפשוט גרמו לקונספט הג'ונגל עוד יותר לבלוט

אטרקציות

בכוונה פנינו רק לצלמי מגנטים שעובדים עם מגנטים גדולים יחסית ובאיכות תמונה גבוהה! היינו ממש מרוצים מאד גם במחיר וגם באיכות ובסוך האירוע קיבלנו דיסק עם כל התמונות, מסגרת עם תמונה שלנו, לוח שנה עם תמונה שלנו ועותקים של מגנטים ענקיים לתת להורים..בקיצור-תותח!!.

*את ההזמנות לאירוע עיצבה לנו בחורה מאוד מוכשרת בשם חן אלמוג (פרטים אצלי) ואת ההזמנות הדפסנו ב"הולה" במחיר של שקל ליחידה ויצא מהמם בטירוף! מעטפות לקחנו מהגן כמובן לפני החתונה ערכנו חינה בגינת בית ההורים של בעלי וזאת הייתה חינה שלעולם לא נשכח! יהונתן ואני ארגנו את כל האירוע ובנינו את כל התפאורה החל משעות הבוקר המוקדמות של אותו היום. מספר ימים קודם ניגשנו לבחורה מקסימה בשם טל (קולולוש הפקות חינה) והסברתי לה בדיוק מה אני רוצה והיא דאגה להעמיס את כל הציוד על הרכב שלנו כולל עוגיות מרוקאיות משוגעות לגמרי עם טוויסט מגניב ומודרני מה ששידרג לנו לגמרי את השולחן המהמם שרואים כאן בתמונות. פרסנו שטיחים, הקמנו עמדת תלבושות מושקעת, מתחנו בדים ובקיצור- עבדנו שעות ותכננו הכל במשך ימים כדי שתצא לנו החינה הכי מושקעת שיש בתקציב לא גדול בכלל (לכן ויתרנו על חברה שמתמחה באירועים הללו). *את האוכל לחינה קנינו מ Jamilla -ג'מילה ברמת גן. האוכל היה יוצא מן הכלל ולא הפסקנו לקבל מחמאות מהאורחים. בית העסק גם דאג לנו לכלים מרוקאים מדהימים ופשוט ליווה אותנו החל מהטלפון הראשוני ועד ליום החינה. *לק ג'ל-עדי בראונטל שלא פחות ממושלמת! שיגעתי אותה גם בחינה וגם בחתונה עם דברים ורעיונות שנחתנו עליי פתאום והיא פשוט עשתה את הכל בצורה מדויקת. צרפתי גם תמונה של הציפורניים שלי שאפילו הצלמים לא יכלו להתעלם מהן. מקווה שעזרתי לכן, אשמח לעזור לכל מי שרק צריכה :)

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של עדי
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
שמלות כלה
מעצבי טבעות
איפור
עיצוב שיער
תכשיטים ואקססוריז
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
צילום ועריכת וידאו
מעצבי טבעות
התארגנות וליל כלולות
הזמנות לחתונה ומיתוג
אטרקציות