הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אסנת ומיכאל
החתונה של אסנת ומיכאל
אביב 2018
הפוסט של אסנת, חברת הקבוצה הסודית:

***פוסט קרדיטים חופר*** מיכאל ואני התחתנו ב27.05.18 היום הכי נעים שהיה בחודש מאי המוזר שיצא השנה, היינו מאורסים כעשרה חודשים. מצד אחד, אני שמחה שיכולנו לארגן את החתונה בלי לחץ, אבל מצד שני באיזשהו שלב כבר התחשק לי שזה יגיע ופתאום לא הבנתי למה כזה משנה להתחתן דווקא בקיץ... בתכלס היתה יכולה להיות לנו חתונה יפה ונעימה גם במרץ (שהשנה רובו היה מצוין מבחינת מזג אויר) וגם בתכנון של חמישה חודשים במקום עשרה. אבל הכל כבר היה סגור כך שזרמתי וחיכיתי ליום המיוחל :) התחלנו את החיפושים שלנו אחרי אולם באיזור חדרה ועמק חפר, נבהלנו מהמחירים המופקעים והדרמנו לשפלה... אנחנו שנינו אנשים שקולים בנושאים כלכליים, פחות בקטע של להיכנע לסחטנות של גני אירועים ולהסכים לכל מחיר, גם אם אנחנו יכולים להרשות לעצמינו את זה. את הכסף שנחסוך העדפנו להשקיע בדברים הבאמת חשובים, שהם קורים ביום שאחרי החתונה.

מקום לאירוע
אלה - בית לאירועים
+

התחתנו ב אלה בית לאירועים, גן מהמם, אולם מיוחד וצבעוני, אוכל מושלם, יחס מדהים מא' ועד ת' מכל אנשי הצוות, אין יום או שעה שהתקשרתי לשם ולא ענו... תמיד זמינים, תמיד זריזים בטיפול בכל בקשה או שאלה. רואים שעומדים מאחורי האולם הזה צוות של מקצוענים! מנהל המכירות שלנו רם היה איתנו לאורך כל הדרך ותמיד נתן הרגשה כאילו אנחנו הזוג היחיד שלהם :) גם מנהל האירוע שלנו, אוראל, סופר מסודר, מקצועי ואדיב! אפילו כשראה שאחרי המנה הראשונה הלכו 4 אורחים, הוא הוריד את הכיסאות שלהם מהמנות שלנו! גם הפידבקים מהאורחים היו מדהימים, על האוכל, הנראות של האולם, והשירות של המלצרים. אפילו יש לנו שני זוגות חברים שבתהליך לסגור שם אחרינו :) הוזמנו 406 אורחים אישרו הגעה 303 והגיעו 298, ההתחייבות הראשונית היתה 250 והעלנו אותה ל275, הכל בדיוק לפי הסטטיסטיקה...התחתנו ביום ראשון, וזו אחת ההמלצות שלי לכל זוג צעיר שלא בא לו לקחת משכנתא על החתונה. תאמינו לי, היום בשבוע כל כך לא משנה.. הייתי בחתונות בחמישי שנגמרו מוקדם ובחתונות שלישי שנגמרו מאוחר. הכל תלוי בקהל שלכם ובווייבים, ותאמינו לי שאתן לא תהנו יותר או פחות אם החתונה שלכן תימשך חצי שעה יותר או פחות. אנחנו ידענו שלא נתפשר על אולם או על העונה, והיו לנו יחסית מעט מוזמנים - היום בשבוע בכלל לא היה פקטור בעיניי. יש כמה ספקים שבלעדיהם היום הזה לא היה נראה אותו דבר, ואני אסירת תודה להם על כך עד השמיים!

איפור

אלכס...הוא אלכס. אחת ויחידה! יש מאפרות - ויש את אלכסנדרה. לא סתם אני מתחילה ממנה, אי אפשר לתאר כמה אני מרוצה שבחרתי בה! השם שלה לא עולה פה בכלל, והכי לא בצדק שיש! הגעתי אליה דרך מאורסים מאורסות...שם ממליצים עליה כל יום בערך. סגנון האיפור שלה הוא בדיוק אבל בדיוק מה שיש לי בראש כשאני מדברת על איפור, היא מאפרת בדיוק איך שהייתי רוצה לדעת לאפר את עצמי! ואני אחת שמתעניינת ומבינה באיפור, אז הדעה שלי אולי קצת יותר אובייקטיבית מהרגיל מעבר להיותה אשת מקצוע מהשורה הראשונה, היא גם בחורה קלילה, שנונה, מצחיקה וכייפית.. בדיוק מי שתרצי להעביר איתה שעות לא מעטות מיום חתונתך. לא הפסקתי לקבל מחמאות על האיפור והשיער, ורבים שאלו מי עשה לי. היא איפרה וסירקה גם את אמא שלי ואחותי ושתיהן היו מרוצות ומקבלות מחמאות עד היום :)

שמלות כלה
Alexandra
+

לא מעט כלות עושות את השמלה שלהן אצלו, ובצדק! הקו של השמלה שרציתי היה כמעט שיותר גלאם, נוצץ..אבל בטוב טעם, בלי להיראות טו מאצ'. וכל השמלות של שלומי הן על הקו הזה... בלי להתאמץ, השמלה הראשונה שאמא שלו שלפה התאימה לי ומיד סגרתי. הייתי בעוד שני מקומות לפניו באותו בוקר, אבל אצלו ישר התחברתי לשמלה מה שלא קרה לי במקומות האחרים. החלק העליון ישב עליי בול, וחצאית הם בדרך כלל מתאימים לכל כלה, אז תפרו לי אותה מאפס. מחיר שווה בטירוף, אף אחד לא מאמין לי שזו התמורה שקיבלתי למחיר הזה.. השמלה נראית הרבה יותר יקרה.

צילום ועריכת וידאו

מה עוד אני יכולה להגיד עליהם שלא נאמר כבר?! זה הבסט של הבסט שאת יכולה לבקש לעצמך בתחום הצילום. לי היה הדבר הכי חשוב בחתונה, הצילום! אני ממש ביקורתית בתמונות ורואה כל פרט קטן, ועברתי את כל הפייסבוק בחיפוש אחר צלמים. עוד כשחברה שלי התחתנה וחיפשנו לה צלמים, נתקלתי בעמוד שלהם וידעתי שאני רוצה אותם לשלי... אבל אחרי האירוסין, בגלל שאני פרפקציוניסטית, חקרתי עוד יותר לעומק והגעתי למסקנה שאין טעם- הם הכי טובים בשוק! משהו בעריכה שלהם, הרוך והסגנון העדין אבל תופס את העין בתמונות שלהם, זה משהו שלא ראיתי אצל אף אחד אחר! סגרנו איתם גם צילומי זוגיות, שסשה המדהימה צילמה אותנו, היא פשוט צלמת בחסד עליון, נעימה, רגועה, לא מרגישים אותה בכלל! ובגלל זה כל כך נפתחנו איתה והרגשנו הכי בנוח להצטלם :) גם מאור (וידאו) וסוף (סטילס) מוכשרים אחד אחד. כל האורחים שאלו מי אלה הצלמים התותחים האלה. את התמונות מצילומי הזוגיות קיבלנו תוך שבוע (!) ומהחתונה תוך פחות מחודש (!) אין ספק שאחת הבחירות הכי טובות שלי לחתונה! למה שמקבלים - זו התמורה הכי טובה למחיר.

אטרקציות

הסיפור איתם הוא בערך כמו עם שיצו... ראיתי בפייסבוק חברה שהמגנטים שלה בכל החתונות, בין אם בצהריים ובין אם בערב, יוצאים רמה אחת מעל כולם, והיה מאוד קל לבחור בהם. אבירם ממש מקסים, הגיע מוקדם ויצא ממש מאוחר, וכל המגנטים באיכות מצוינת! גם המסגרות שלהם לתמונות ממש מיוחדות והם מציעים עוד דברים שאנחנו לא היינו צריכים כי קיבלנו מהדיג'יי הכל :)

Dj לחתונה
יובל ענבר- אקפלה
+

יובל ענבר. וואו!!!!! מסוג האנשים שמשאירים את הלב שלהם ברחבה כדי שהאירוע יהיה מושלם. התחתנו ביום ראשון, והאוירה היתה הכי חמישי! יובל קרא את הקהל, שרובו צעירים, וידע בדיוק מה הוא עושה. מעבר לכך, הוא הביא איתו קונפטי, זיקוקים, עשן כבד, קרח יבש, רחפן, מכונית קטנה שצילמה אותנו רוקדים בסלואו, בועות סבון, גומי לרחבה, שטויות לרחבה ובלונים צבעוניים - הכל אבל הכל על חשבונו! זה חסך לנו כאב ראש לפני החתונה שלא היינו צריכים לדאוג לדברים האלה

רב לחתונה

ארגון שורשים וצהר- כדי שנוכל להתחתן כדת משה וישראל, בעלי היה צריך לעבור תהליך בירור יהדות, וארגון שורשים הוא ארגון תחת צהר שמסייע בבניית תיק לבית הדין הרבני, בנועם ובמסירות מלאה. האישור התקבל מיידית, וצהר עשו בשבילנו את כל העבודה מול הרבנות, הבאנו עדים בדיוק ל-2 דקות בלי שאלות מביכות ונסגר עניין. גם המדריכת כלה דרכם (רינת פיליפ) מקסימה ונעימה, וכל החוויה היתה מבחינתנו בסדר גמור. מקווה- חסדי טהרה בחיפה - נקי, מצוחצח, חדר כלה מפנק מאין כמוהו - מומלץ בחום! הרבנית היתה רגישה וסופר נחמדה. החוויה הזאת היתה בסה"כ לא רעה בכלל.

רב לחתונה

וואו, אם יש דרך שבה דמיינתי את החופה שלי - זו הדרך!! החופה מרגשת, קצרה וקולעת, עם קצת רקע על ההיכרות שלנו, בדיחות וברכות בקטנה. הכי מכבד שיש, הכי יפה שיש. מנחם המדהים הזה זכר כל פרט שסיפרנו לו וזה הורגש במהלך הטקס. אחרי החתונה רבים אמרו לנו שזו החופה הכי יפה שהם היו בה, ושאלו על הרב ואיך מצאנו אותו :) מעבר לעניין הנישואים, מנחם הוא רב פעיל בקהילה, מתנדב ומנסה לקרב אנשים ליהדות בצורה לא מתאמצת שגורמת לך להתחבר. ממליצה עליו בחום, הוא אחת הבחירות כי טובות שלנו, אם לא ה--!!! הגענו אליו דרך הקבוצה הזאת.. בחורה בשם מאיה, תודה לך!!

לחתן

חליפת חתן + נעליים - Grooms חיפה - עוד שם שלא עולה כאן בכלל, וחבל! הגענו אליהם דרך סטודנטים נישאים. חליפות שיקיות, צעירות, סטייל סקיני מושלם! מבחר גדול ומתאים במיוחד לחתנים גבוהים ורזים...ידעתי שבעלי יילבש חליפה קלאסית (בלי צבעים טרנדיים שאולי עוד כמה שנים לא נבין איך הוא לבש אותם...), ורציתי בכללי שנראה הכי חתן-כלה שחור-לבן שיש :) אז למרות שאמיר (המקסים!) המוכר המליץ לנו כחול (בגלל העיניים הכחולות של בעלי ;)), התעקשנו על השחורות, וכך היה. אמיר איש מכירות מצוין, מקשיב ללקוח, סבלני, יודע לתת עצות, מלביש הכי יפה שיש, וכל כך בא לקראתנו בכל דבר והיה הכי גבר בעולם. למשל, יש סיכה ממותגת של גרומס שמגיעה בזהב, ושאלתי אם יש לו גם בכסף כדי שיילך עם התכשיטים שלי שבזהב לבן..הוא אמר שאין לו בחנות, אבל יבקש מהמפעל לייצר לי במיוחד! שבאנו לקחת את החליפה, חיכו לי 2 סיכות מהממות שאחת שמנו על דש החליפה וזה פשוט כל כך התאים! הוא היה פשוט החתן הכי חתני והכי חתיך שיש!

ניהול אירוע ואישורי הגעה
easy2give | איזי טו גיב
+

ישורי הגעה ועמדות אשראי- מצוינים! אפליקציה נוחה מאוד, אין לי הרבה מה להוסיף

אטרקציות

עשינו 2 הסעות מהצפון (אחת לחברים מהעבודה שחזרה ב23:00 ושניה לחברים שחזרה ב01:00). הם חברה קטנה, 2 הנהגים מצוינים, עשו עצירות איפה שרק ביקשו, סבלניים, נעימים, ומחיר הכי טוב שיש בשוק - ועשינו חתיכת סקר!

הזמנות לחתונה ומיתוג

עיצוב הזמנה ומיתוג אירוע - וואו, כמה שהבחורה הזאת מוכשרת. בחרתי הזמנה קיימת וקצת שדרגנו אותה. ולפני החתונה הוספנו שלט ברוכים הבאים בסגנון של ההזמנה. שירות זריז וכייפי.

מעצבי טבעות

מבחר עצום, שירות מעולה, טבעות מושלמות, היה קשה לבחור אבל בסוף מצאתי את האחת

קייטרינג ושירותי בר

אלכוהול - אין מה להוסיף מעבר לכל ההמלצות פה, תמורה הכי גבוהה לכסף.

מעצבי טבעות

יצחק המקסים התאים לי נעל לרגל, מאוד נוחה ומחמיאה, היה מוכן תוך שלושה שבועות. לא נשארתי איתן עד סוף הערב, אבל בהחלט שלא הרגשתי את הרגליים עד הריקודים

תכשיטים ואקססוריז

תכשיטי שיער - היא לא מפרסמת את עצמה לדעתי, ואין עליה הרבה ביקורות בקבוצות. הגעתי אליה בהמלצת המאפרת שלי. ו-וואו! היה כזאת בחורה מקסימה ונעימה, ישר קלטה אותי וביחד עיצבנו לי תכשיטים שיתאימו לתסרוקת, במחיר באמת באמת מצחיק! אני מוכרת אותם, מי שמעוניינת

#לק ג'ל - ליטל דהן - אני כבר שנה וחצי אצלה והיה ברור לי שגם ליום הגדול היא תכין את הציפורניים שלי. היה הכי פרפקציוניסטית וטובה שיש. לכל הצפוניות, היא נמצאת בנשר. מי שהגיעה עד כאן - כל הכבוד לך! אשמח לענות על כל שאלה :) לסיכום, להתחתן זה כייף! תעשו את הבחירות שלכן בקפידה, אבל בסופו של יום אחרי שקיבלתן החלטה - תזרמו איתה ותסמכו על כך שבחרתן טוב! וגם אם בסוף משהו מתפקשש (היום הזה לא חייב להיות מושלם בהכרח), העיקר שתהנו ותזכרו את הדברים הכייפים שהיו!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אסנת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אסנת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אסנת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אסנת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אסנת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אסנת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אסנת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אסנת
WedReviews - פוסט הקרדיטים של אסנת
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלה - בית לאירועים+
אלה - בית לאירועים
573 ממליצים
מקום לאירוע
Alexandra+
Alexandra
188 ממליצים
שמלות כלה
easy2give | איזי טו גיב+
easy2give | איזי טו גיב
58 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
יובל ענבר- אקפלה+
יובל ענבר- אקפלה
81 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
שמלות כלה
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
Dj לחתונה
רב לחתונה
רב לחתונה
לחתן
ניהול אירוע ואישורי הגעה
אטרקציות
הזמנות לחתונה ומיתוג
מעצבי טבעות
קייטרינג ושירותי בר
מעצבי טבעות
תכשיטים ואקססוריז