הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הדר ושי
החתונה של הדר ושי
קיץ 2018
הפוסט של הדר, חברת הקבוצה הסודית:

שי ואני התחתנו ב-10/6, התארסנו בינואר ובמרץ סגרנו תאריך והתחלנו לארגן. 3 חודשים זה בהחלט מספיק, ועוד שנינו סטודנטים עמוסים, פשוט לקחנו הכל בפרופורציה ולא השתגענו. אבל מה שכן - בדיעבד לארגן חתונה בקצת יותר זמן היה מאפשר להנות יותר מהארגונים! כי קצת באסה שזה נגמר...

לקחים מהחוויה שלי שאולי יהיו טיפים לחלק מכן שמארגנות:

1. לעולם לעולם לעולם לא לוותר על עצמנו בשביל אחרים. זה טוב וחשוב לפרגן - אבל לא על חשבוננו. אנחנו הכלות.

2. אנחנו הכלות, אבל נפלה בחלקנו הזכות לספק גם לאחרים שמחה. בדיעבד, אם הייתי מבינה קצת יותר מוקדם כמה אושר ושמחה זה מביא לקרובי משפחה נוספים שלי, ובמיוחד עכשיו כשנגמרה החתונה ואין עוד במה להתעסק, הייתי עושה משהו ממיני אירועי הקדם או הפוסט חתונה כמו חגיגת מקווה/שבת כלה/מסיבת אירוסין/חינה.. רק כדי להאריך את האושר של הסובבים אותי והאפשרות להתעסק עם החתונה כמה שיותר.

אז קרדיטים!

מקום לאירוע
לארה אירועים
+

שלמות ברמות היסטריות!!!!!! נכנסנו לשם סתם כדי לראות כי ידענו שהמקום לא בתקציב שלנו. והתאהבנו. ושילמנו יותר מהתקציב. וזה היה שווה כל שקל! עזבו את זה שכולם דיברו על האוכל המדהים והשרות המופתי... זה היה לגמרי להתחתן בראש שקט. ברמה כזאת שכל טיפ לפני החתונה מהחברים הנשואים שנתנו לי כמו "תבקשו שיהיה מים בחופה כי אתם תמותו מצמא" ו"תשים לב שאתה שם נכון את ההינומה", ובין כה וכה אתה לא מצליח לחשוב על זה תוך כדי בגלל ההתרגשות - מנהל האירוע והסגניות שלו פשוט דאגו להכל וחשבו על כל פיפס מראש.

אטרקציות

רועי צלם המגנטים היה די הכוכב של הערב, מלא אנשים אחרי האירוע אמרו לנו איזה מקסים הוא היה ושיצאו להם מלא מגנטים יפים. כבר מההתחלה הוא היה שירותי ונעים ופשוט היה כיף לעבוד איתו. והוא אפילו השאיר לנו מתנה ממנו בסוף הערב (!!!) תמונות במסגרת מעוצבת

צילום סטילס

וידאו+סטילס. מקצוענים ויודעים את העבודה, מחירים די נוחים ותמורה איכותית. עשינו איתם גם צילומי זוגיות, מצרפת תמונות.

איפור

איפור ושיער- כבר ביום שהגעתי לשחר לעשות איפור ושיער ניסיון, הרגשתי בטוחה בהחלטה. היא הפגינה כזאת מקצועיות, ממש הרגשתי שהיא מבינה מה היא עושה ומשתמשת במוצרים סופר איכותיים! היא בנוסף עשתה איפור ושיער לאמא שלי ושתי מלוות. אני מודה שחששתי קצת מהזמנים, אבל היא תכננה וניהלה את הזמן בצורה מושלמת והכל התנהל בצורה כלכך רגועה ונעימה! היה לי פשוט כיף להעביר איתה את הבוקר הזה של החתונה. ומה שהכי חשוב - האיפור והשיער שרדו בשלמות עד סוף הערב בחום של יוני!

שמלות כלה

אל יונתן נכנסתי די בטעות, אחרי לא מעט שיטוטים בת"א ובעיקר אחרי באסה עם המחירים של גלי קרטן. הוא מקסים, מקצועי, שרותי וכלכךךךךך סבלני! חוץ מהשמלה הוא הכין לי גם שובל, וכמובן ששל והינומה. כולם אמרו לי שאני נראית כמו סינדרלה - וכך הרגשתי, בעיקר בזכות השמלה.

# תכשיטים - עגילים וצמיד השאלתי מהסטודיו של יונתן! בד"כ הוא משכיר, ולכלות יש דגמים מסוימים שהוא פשוט משאיל. אפילו התלבטתי בין שני זוגות עגילים, והוא אמר לי "מה הבעיה, תקחי את שניהם ותחליטי ביום החתונה מה יותר בא לך". נזר הזמנתי מעלי אקספרס!
 

# חליפת חתן - אל-רמו. בן הזוג שלי הסתובב באיזה 5 חנויות לפני כן, הוא מאוד קפדני אבל כשהוא נכנס לרמו הוא פשוט סגר אחרי 5 דק'.

# עיצוב הזמנות ומיתוג - Sharon Hadad למען הגילוי הנאות שרון היא חברה שלי, והיא כלכך מוכשרת שהיה לי ברור שהיא תעצב לי את ההזמנה עוד לפני שהתארסתי בכלל. בנוסף שרון עשתה לנו מיתוג תואם של התפריטים ומספרי שולחן והכל יצא פשוט מקסיםםםםם

מעצבי טבעות

טבעות נישואין - תומר פלר יהלומים ,תכשיטים ,טבעות נישואין ואירוסין 
תאכלס זה הדבר שלקח לנו הכי הרבה זמן לסגור כי רצינו משהו מיוחד, איכותי ובמחיר הגיוני. ותומר ענה על הכל. ללא ספק אחזור לקנות אצלו תכשיטים בעתיד.

רב לחתונה

גבריאל אלישע - רב של צוהר. הייתה לנו ההרגשה שהוא מודה לנו שאנחנו נותנים לו את הזכות לחתן אותנו. עשה חופה קלילה ויפה, נתן לי להעניק טבעת, בא עם הרכב שלו וסרב לקבל טיפ. בסוף הוא הסכים בתנאי שהוא יעביר את זה תרומה לצוהר. אפילו קיבלנו חשבונית...

מי שקראה עד כה והחתונה עוד לפניה - תהנווווו מלאאאאאאאאא.....

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
אטרקציות
צילום סטילס
איפור
שמלות כלה
מעצבי טבעות
רב לחתונה