הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נעמי ואוריה
החתונה של נעמי ואוריה
קיץ 2018
הפוסט של נעמי, חברת הקבוצה הסודית:

פוסט קרדיטים ארוך במיוחד. מקווה שיעזור כמה שיותר :) אני לא מאלו ש"לא חשבו שהן ייכתבו פוסט קרדיטים". אני כל כך נעזרתי בקבוצה המדהימה הזאת, שלא היה לי ספק שאחזיר לה בחזרה. 99% מהספקים של החתונה מצאתי בכלות אורבניות, קודם כל עשיתי חיפוש על התחום ואם לא מצאתי מה שחיפשתי כתבתי בעצמי פוסט או פתחתי סקר. הטיפ הכי חשוב שלי הוא להנות מהדרך. אם לא תהנו מהדרך אתן רק תרצו שייגמר היום הזה כבר וזו הרגשה זוועה. אנחנו החלטנו מתחילת התהליך שאם התקופה עמוסה לנו מידי, אנחנו עושים הפסקה של שבוע ולא נוגעים בשום דבר שקשור לחתונה, ואז נושמים עמוק וממשיכים. בלי להנות מהתהליך כלום לא היה שווה. אז אוריה ואני מכירים 11 שנים, מתוכן 3 שנים בני זוג, ו-10 חודשים היינו מאורסים. החתונה הייתה בשישי האחרון (29.6.18). ידענו שנינו מההתחלה שנתחתן בשישי צהריים, מאוד מבסוטים על ההחלטה. בהתחלה חשבנו על להפיק חתונה בשטח, לאחר שנפגשנו עם כמה ממומלצי המפיקים פה בקבוצה החלטנו שהלכלוך לא בשבילנו וחיפשנו מקום בטבע אבל עם פסיטיליז נורמליים. הוזמנו 520 אנשים, אישרו הגעה 385 והגיעו בפועל 350. התחייבנו על 330 וזה היה פשוט מדויק.

מקום לאירוע
הנחלה
+

הבחירה הכי טובה שלנו ביי פאר. לא מצאתי דיס אחד עליו בכל הקבוצה ובצדק, המקום והעובדים שם פשוט איכותיים בכל קנה מידה. אין תרבות של טיפים, כל המלצרים מקבלים שכר עם תלוש ונהנים מהעבודה שלהם, מנהלי האירוע ובעלי המקום זמינים תמיד ועשו מעל ומעבר בשבילנו. הם סידרו את כל ה DIY שהכנתי בבית מבלי למצמץ, והתעקשו להבין בדיוק איך חלמתי שכל פריט יראה ועשו בדיוק מה שרציתי. המקום לא זול, בלשון המעטה, אבל מקבלים כמה דברים שבשבילנו היה שווה לשלם טיפה יותר - יופי בלתי נגמר (רק תלכו לבקר שם ותבינו הכל), איכות העובדים והעיצוב הבסיסי שהם נותנים למרכזי השולחנות. יתרון חשוב ונוסף של הנחלה - הפן החברתי שלהם. תבקשו לשמוע את הסיפור שעומד מאחורי המקום הזה. לא פשוט להוציא עשרות אלפי שקלים על יום אחד, אבל אם זה מגיע עם הרגשה טובה בלב שהכסף הולך למקום עם ערך מוסף - קל יותר לישון בלילה.

קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג עלי דפנה
+

קייטרינג הבית של הנחלה - עשינו תפריט צמחוני + דגים (אנחנו צמחונים). ההמלצה מתחברת מאוד לנחלה עצמה. איכות בלתי מתפשרת על האוכל ועל העובדים, היו קשובים מאוד לכל בקשה שלנו, הרכבנו יחד תפריט מושלם שגרף אין סוף מחמאות מכל האורחים. השאריות שקיבלנו בסוף האירוע מאכילות אותנו עד היום ואנחנו פשוט לא מפסיקים להתלהב. הלוואי שהייתי אורחת בחתונה של עצמי וטועמת מכל הקינוחים, פשוט מעדן.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

ולדה היא מעצבת הבית של הנחלה. הכרנו אותה מחתונה קודמת שהיינו בה והתלהבנו מהעבודה שלה. היא בהחלט לא זולה, ולוקה בחסר בכל מה שקשור בשירות ומענה מהיר, אבל אם סומכים עליה היא מספקת את הסחורה ברמה גבוהה. עשינו דרכה עמדת פרחים ועיצוב חופה. עמדת השזירה שלה הכי מפוארת שראיתי עד כה. נתנה לי במתנה גם את זר הכלה המהמם ומתנות לאורחים - זרי פרחים לשבת עטופים בנייר חום.

Dj לחתונה

התהליך איתו היה הכי מהנה בעולם, הבין ישר את הווייב שלנו ופעל בדיוק לפי מה שרצינו בחתונה. נפגשנו עם שניים קודמים לפניו שלא הפסיקו לדבר על זוהרים וסוכריות שהם נותנים לנו מתנה, ואנחנו חיפשנו מישהו שידבר איתנו על מוזיקה. הוא היה האדם המושלם לתפקיד הזה. עזר לנו מאוד בבחירת השירים, פשוט קלט אותנו ואת הטעם שלנו.

רב לחתונה

חתונה לא דרך הרבנות - הרב אהוד בנדל - התנועה המסורתית (קונסרבטיבית) - השילוב של חתונה לא דרך הרבנות אבל עדיין חתונה יהודית כדת משה וישראל הוביל אותנו לרב בנדל. בחיים לא חשבתי שאקבל מחמאות בחתונה על הרב, והופתעתי. עשינו את הטקס שוויני - גם אני קידשתי את אוריה, גם אני שברתי כוס, וגם אימא של אוריה בירכה אותנו תחת החופה. הרב בנדל פשוט מקסים, נפגש איתנו 3 פעמים לפני כדי להכיר אותנו לעומק ולהסביר לנו על מהות הטקס ועל התהליך שאנחנו עוברים יחד. ממליצה מאוד מאוד מאוד! עיצוב_כתובה - חבר של המשפחה בשם דניאל נטף. מי שרוצה מוזמנת לכתוב לי בפרטי ואתן עוד פרטים. סופר סת"ם מירושלים שכתב לנו כתובה בעברית ועיטר לנו בדיוק לפי מה שביקשנו - סממנים של ירושלים שלנו עם המון נגיעות של טבע ופריחה.

אטרקציות

כתבו פה הרבה עליהם וכל המחמאות מגיעות להם. איכות גבוהה, שירות מקצועי ותמונות מהממות. כל אורח יצא עם 3-6 מגנטים וזה אומר הכל. הם פשוט היו שם בכל מקום עם חיוך ומצלמה. אמנם טיפה יותר יקרים מאחרים אבל גם השירות והעיצובים שלהם עולים כסף.

התארגנות וליל כלולות

ישנתי שם עם שתי חברות לילה לפני, התארגנו שם בשישי בבוקר ולאחר החתונה נשארתי שם עם אוריה לעוד שני לילות. החלטה מצוינת בדיעבד, ארוחת הבוקר והבריכה היו המקום המושלם להתאושש ממה שעברנו ולהשתקם. המלון נותן סוויטה (סלון + חדר שינה) ולכן היה המון מקום גם לי וגם למלוות להתארגן בנחת.

שמלות כלה

שמלות - מיקה שמלות כלה במחירים שפויים - המקום הראשון שהלכתי אליו ושם סגרתי 2 שמלות. את הראשונה עשיתי בתפירה אישית מאפס ואת השנייה קניתי שבוע לפני החתונה בסייל ורק החלפתי לה חצאית לסגנון יותר בוהו. השירות היה מקסים לאורך כל הדרך והמחירים אכן שפויים. את התוצאה פחות אהבתי בסוף, בתמונות ראיתי שצבע החצאית היה יותר צהבהב מהחלק העליון וזה קצת חרה לי. תבואו עם מלווה עם ראש על הכתפיים שיודעת לשאול את השאלות הנכונות ותהיו בסדר שם.

איפור

איפור ושיער - יש פה המון המלצות עליה ובצדק. היא פשוט קסם מהלך, מלאת אנרגיות חיוביות ומקצועית בטירוף. עובדת עם איירבראש, הביאה איתה אופציות של תכשיטים ופרחי משי לשיער, וכל פעם שרק צייצתי משהו היא שינתה הכל כדי שאהיה סגורה ב-100% ושלמה עם עצמי. פשוט מותק אמיתית.

לחתן

חליפת חתן - בלו נייבי בדיזינגוף - עברנו 4 מקומות לפני שהגענו אליהם, ושם התאהבנו בשירות ובמבחר. אוריה עבר שם שתי מדידות והם עבדו באופן מדויק ומקצועי.

לחתן
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
+

חליפת אח של כלה - דיפלומנט ברמת גן - חיפשנו מקום עם מידות לגברים קצת גדולים ומצאנו את המקום הקטן אך משפחתי הזה. המוכר ראה אותו, שמע מה הוא רוצה, וקלע על הפעם הראשונה לחליפה המושלמת שאחי לבש. שירות מהמם במחיר סבבה.

מעצבי טבעות

איך לא.. ג'קסון בבורסה ברמת גן. אם יש לכם יכולת להתרכז בשלכם ולא להתבלבל מעומס הלקוחות בחנות, תהיו מרוצים. עשינו טבעות בזהב אדום עם טביעות אצבע אחד של השניה. היינו צריכים גם לקפוץ שוב כדי להרחיב והם עשו את זה על המקום.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אישורי הגעה - הכל עבד חלק ומושלם, בדיוק לפי הסטטיסטיקות. הממשק שלהם קל ונוח, וזה מה שחשוב. העברנו את הטבלאות שלהם לאייפלן (סידורי הושבה שקיבלנו מטעם הנחלה) והממשק עבר חלק ונהדר.

#נעלי_כלה - קניתי שני זוגות של ריפבליק מקולינס. אין צורך להרחיב - מבחר מהמם, מחיר סביר ושירות נפלא. בסוף סיימתי עם הוויאנס לבנות, עדיין לא המציאו פטנט שיחליף אותן. #פינת_ילדים - היו לנו בערך 40 ילדים מוזמנים והיה חשוב לנו לתת להם את המקום והתעסוקה בחתונה. פרסנו 3 מחצלות צבעוניות על הדשא, הדפסתי חוברות יצירה ודפי צביעה, קניתי צבעים ומדבקות במקס סטוק והיה פשוט מושלם. לא האמנו כמה ביקוש היה לפינה הזו. בנוסף - הזמנו את שירן לוי (ציורי פנים) שלא הפסיקה לעבוד. הייתה איכותית ברמות, הציורים והתמונות מדברות בעד עצמן. גם לא מעט מבוגרים הלכו להתקשט אצלה וזה היה פשוט קסום. חלק מההורים סיפרו שהילדים שחררו אותם לרקוד ולהנות לבד. עוד #DIY שעשיתי - פינת ברכות עם צנצנות לטיפים וסיפורים + סלסלאות התערננות בשירותים + שלט וולקאם. אעלה פוסט מכירה בהמשך כשאקבל את כל התמונות. טיפ חשוב ובולט בהיעדרו פה - צלמים. תקפידו תקפידו תקפידו להצטלם עם מי שחשוב לכם. לא שווה לשלם אלפי שקלים לצלמים אם בסוף לא הצטלמת עם האחיינית האהובה או עם החברה הכי טובה. זמינה כאן או בפרטי לכל שאלה שבא לכן, תרגישו בנוח ותעשו חיים!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמי
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נעמי
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
קייטרינג עלי דפנה+
קייטרינג עלי דפנה
415 ממליצים
קייטרינג ושירותי בר
הנחלה+
הנחלה
517 ממליצים
מקום לאירוע
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן+
Diplomat | דיפלומט חליפות חתן
96 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Dj לחתונה
רב לחתונה
אטרקציות
התארגנות וליל כלולות
שמלות כלה
איפור
לחתן
לחתן
מעצבי טבעות
ניהול אירוע ואישורי הגעה