הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נועה ואיתי
החתונה של נועה ואיתי
אביב 2018
הפוסט של נועה, חברת הקבוצה הסודית:

אמנם תכף אנחנו נשואים חצי שנה (המדינה לא חושבת ככה, אבל נשבעת שיש תמונות...) אבל היה לי חשוב לפרגן לאנשים שהפכו את החתונה שלנו לבדיוק מה שרצינו שהיא תהיה. אז - פוסט קרדיטים:) איתי ואני הכרנו בצופים, אנחנו יחד כבר 11 שנה והתחתנו ב14.3.18, אחרי 5 חודשי אירוסין, ביום חמים ובהיר לחלוטין. הכל בעזרת תפילות לאל ה"אין גשם" שלי ושל בנות אחרות פה בקבוצה שהעזו להתחתן בסוף החורף. אם 2018 לימדה אותנו משהו זה שאף פעם אי אפשר לדעת, לחברה שלי ירד גשם במאי...

מקום לאירוע

התחתנו ב הקיו ברביעי בערב, התחייבנו ל 300 אורחים, הזמנו 434, אישרו הגעה 335 והגיעו בסוף 312. המקום היה מושלם! אני לא מהבנות שכל חייהן תכננו את החתונה שלהן, בעיקר ידעתי מה אני לא רוצה. חברה שכבר סגרה בQ שלחה אותי לראות ואהבנו מאד את מה שראינו. הגן מהמם וגם האולם עצמו יפה וכפרי, אפילו בלי יותר מדי תוספות עיצוב. בנוסף, צוות מדהים שכלל את ליאור, איש המכירות, המתאם, איך שתרצו לקרוא לו. הפנים הראשונות שראינו בQ. דאג לנו בכל דבר, תמיד גרם לנו להרגיש בנוח ושמח לקראתנו כל פעם מחדש. מורין - מנהלת האירוע מטעם האולם הייתה נהדרת! דאגה שנאכל, שנשב והייתה בשליטה על כל האירוע בצורה מדהימה. לספירת האורחים שלחתי את בת דודה של אמא שלי שהסתובבה עם מורין ויחד הן ספרו. הייתה מאד פיירית.

קייטרינג ושירותי בר
טעם וצבע
+

כמובן טעם וצבע שהוא קייטרינג הבית של הQ. בחרנו בבופה ולא בהגשה. כולם עפו על האוכל. הטעימות היה אחד הערבים הקשים בחיי כשהבנתי שיש גבול לכמה שאני יכולה לאכול אבל המשיכו להגיש לי אוכל ואני רק רציתי להמשיך לאכול. או למות... בזמן שאני אוכלת. את כל הספקים בחרנו לפי וייב. מי שהיה רגוע, חברותי, מתאים לנו בתחושות - רצנו איתו. סגרנו הכל די מהר כי כנראה שהטעם שלנו דומה לאופי שלנו או משהו כזה ומצאנו את כל הספקים המקסימים שלנו על הפעם הראשונה.

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

איתי רצה חליפה שיש בה משהו מיוחד. מצא אצל דורון חליפה מהממת עם בד כחול ג'ינס כזה ונדלק עליו ישר. קנינו שם גם נעליים, פפיון, חולצה, חגורה. אפשר למצוא ביותר זול אבל ישב עליו אש והוא אהב וחשוב שגם החתן ירגיש במיטבו בחתונה

צילום סטילס

ללא אלעד שהיה בחו"ל. הצוות שלנו היו עומר ואיתמר ועל הוידאו - עידן צרור, שכל אחד מהם מדהים גם בפני עצמו! הגעתי לאלעדו במהלך שיטוט בקבוצה והתאהבתי בתמונות שהם מצלמים. נפגשנו עם איתמר שהוא פשוט הבן אדם הכי קול שפגשנו בחיים שלנו וישר היה ברור שאת הוייב הזה אנחנו רוצים איתנו ביום של החתונה. הצוות, בניצוחו של איתמר, עשו אווירה נהדרת ביום הזה. אחד הדברים שהיו חשובים לנו הוא שלא יביימו אותנו יותר מדי כי אנחנו שנינו לא מאד אוהבים להצטלם... סיכמנו על הנחיות כלליות והיה סבבה. בנוסף, הכרנו בצופים ורצינו מאד להצטלם בשבט שבו גדלנו. למרות שהוא היה נעול, פרצנו יחד למתחם, עם הצוות והמצלמות והמלווים ושמלת הכלה שלי ויצאו התמונות האהובות עליי. אז המסקנה שלי מהחוויה הזאת: תחשבו מראש על מקומות שיהיו מגניבים בשבילכם, אתם תהנו בהם הרבה יותר. קיבלנו את התמונות איזה שבוע אחרי החתונה.

אטרקציות

איתמר המושלם צילם תמונות שלא נפלו מהתמונות של צלמי הסטילס. הוציא לחצי מהאורחים תמונות חדשות לפרופיל בפייסבוק\ גם הוא בא עם המון אנרגיות חיוביות! קיבלנו בסוף הערב ערימת מגנטים שאני יכולה לצפות איתה את הבית, דיסק עם כל התמונות ובערך 15 תמונות מוגדלות וגם קולאז' שלהן. מאדדדדד כיף לצאת מהחתונה כבר עם תמונות מהחתונה!

איפור

אמאל'הההה אם לא היית היו צריכים להמציא אותך!! לקח לי זמן להגיע לקרן כי היו כמה מסרקות שמאד רציתי והיו תפוסות אבל מהשניה הראשונה בשיחת הטלפון הראשונה היה לנו קליק מטורף ואני מאוהבת באישה הזאת! שוברת את הקרח תוך שניה, מבינה את הוייב שאת באה איתו ופשוט קורעת מצחוק!!! ממליצה עליה בחום ואהבה!

איפור

בנוסף, לחמתי וגיסתי היקרות איפור ושיער של דני, שהיא מושלמת לא פחות ועשתה אותן פשוט מהממות!!!

שמלות כלה

חשוב לציין שאני בחורה מאדדד לא החלטית. הלכתי לאיזה מכירה של שמלות עם עוד מלא בנות וקצת איבדתי את עצמי ואז סגרתי פגישה אישית ב Shimka כלות שחושבות אחרת. היה לי חשוב לא לאבד את הראש ולרכוש שמלה שתהיה יפה ונוחה בעיניי בעד 4000 ש"ח. שימקה יושבות בפלורנטין בתל אביב, מקום קטן וחמים. דורית קיבלה את פניי וביקשה ממני להראות לה לפי הקטלוג אפילו חלקים משמלות שאני חושבת שיפים. נתנה לי למדוד בשביל ההרגשה הטובה שמלה שמתאימה למה שאמרתי שיפה. הייתה נחמדה. ואז ביקשה שאמדוד שמלה שהיא חשבה שמתאימה לי בול, שבחיים לא הייתי חושבת למדוד. מדדתי. התאהבתי. קניתי. הלכתי. קיבלתי עם השמלה גם הינומה (שבחרתי לא להשתמש בה) וקניתי גם של לחופה. יש להן מסלול שנקרא שימקה אקספרס והוא ממש מעולה וחוסך בעלויות. צוות מהמם ושמלות מקסימות.

תכשיטים ואקססוריז

המושלמת בתבל! יש לה תכשיטים מהממים שלצערי לא צולמו מספיק בחתונה. יש לי אוזניים מאדדד רגישות אבל אהבתי את העיצובים של דנה ופחדתי שתהיה לי אינפקציה באוזניים ביום של החתונה. דנה יצרה לי עגילים עם קליפס וככה שרדתי את החתונה בלי נפיחויות מיותרות וחוסר נוחות. מקסימה ומהממת ומוכשרת ברמות!

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

בחרנו בשירותיה של דניאל מעצבת הבית של הQ. קודם כל, דניאל מושלמתתתת ומאד כיף לעבוד מולה. היא זורמת ונעימה והייתה שם תמיד כדי להרגיע גם שבוע לפני החתונה כשמשום מה אמא שלי ואני החלטנו שאולי אין מספיק פרחים באולם או כל מני דברים חסרי כל חשיבות או בסיס.

Dj לחתונה

המאסטר! נשבעת שהבחור עשה דוקטורט באנתרופולוגיה! קורא את הקהל בצורה מדהימה. הפגישות איתו היו מעולות, נהננו מאד והוא פשוט מושלם! מצא לנו מלא גרסאות של שירים שאנחנו אוהבים ויפתיעו את האורחים. ממליצה בחום!

רב לחתונה

עורך הטקס: התחתנו בטקס אזרחי מכיוון שאנחנו לא בדיוק מתחברים לרבנות ולדרישותיה. חשוב לציין שזה לא היה מחוסר ברירה אלא מבחירה גמורה. החלום שלי היה שגורי אלפי יחתן אותנו, אבל הוא לא מחתן... עברתי רשימה של סלבס עד שהחלטנו למצוא מישהו שפשוט למחייתו עושה את זה. בחרנו בעורך טקס פרטי, לא שייך לארגונים כמו הוויה או משפחה חדשה, שנתקלתי בשמו באחת מקבוצות הפייסבוק. אבי רוזנבלום. חייט חתונות. בדרך כלל, בזמן החופה, אנשים מנצלים את הזמן לקשקש, לא מאד מתעניינים בטקס. גם הזוגות תמיד מחפשים רב שלא חופר ויעשה את זה מהר כי תנו כבר לשבור כוס להתנשק ולרקוד עד אור הבוקר. בשבילנו, החופה הייתה החלק הכי מדהים בכל היום הזה!! אבי נפגש איתנו לפגישה של משהו כמו שעתיים כחודש לפני החתונה כדי ללמוד להכיר אותנו ולשמוע את הסיפור האישי שלנו. מאיתנו ביקש שכל אחד יכתוב, בלי שהשני יראה, חמש התחייבויות שאנחנו מצפים מהשני להתחייב לנו. נוצר טקס מאד מרגש, מצחיק, שממש משקף את האישיות של שנינו. אנחנו מאוהבים באבי ואין לנו מילים לתאר כמה אנחנו שמחים שבחרנו בו. אין! דברים! כאלה!

#נעליים: נעלי קולינס - נעלי כלה וערב - colins footwear ברמת גן. קניתי נעליים בצבע ניוד שמשמשות אותי גם היום באירועים. נוחות אבל פוצעות אותי כל פעם קצת. אבל הן יפות וביום של החתונה שרדתי איתן יפה מאד עד איזה 23:00. #זר וקישוטים לרכב: מרכז הפרח קלעו בול לטעם שלנו!!! קישטו את הרכב בפרחים חיים ועשו לי זר פסטלי ויפה כמו שרציתי! באופן כללי יש להם פרחים מהממים והמשכתי לקנות מהם זרים גם אחרי החתונה... בקיצור, אחרי כל החפירה הזאת. הכי חשוב שיהיה לכם כיף ביום הזה. אני בכלל לא נהנתי מההכנות. אפילו די סבלתי, אבל ביום החתונה אמרתי שלא משנה מה קורה, גם אם זה לא בדיוק כמו שתכננתי, אני צריכה להנות ממנו כמה שאפשר כי הוא נגמר תוך שניה. מזל טוב לכולן. בשמחות

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
לחתן
צילום סטילס
אטרקציות
איפור
איפור
שמלות כלה
תכשיטים ואקססוריז
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Dj לחתונה
רב לחתונה