הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נועה ודור
החתונה של נועה ודור
קיץ 2018
הפוסט של נועה, חברת הקבוצה הסודית:

*****פוסט קרדיטים***** היי בנות, מרגש להיות אחרי ולהעביר הלאה את הידע שצברתי בקבוצה שכל כך עזרה לי! ועכשיו לספקים המהממים שלנו:

מקום לאירוע

מקום מושלם לחתונה! צוות האיסט היה מהמם, רמי מנהל האירוע שלנו היה כל מה שכלה יכולה לבקש לעצמה ביום האירוע, והאוכל היה מושלם! היה עניין קטן עם הבר ועם הקינוחים ואנו מקווים שיטופל בהתאם לרמת השירות הגבוהה שניתנה מהם עד כה. רמי, טל, אילן, ביאטה, עומר ועדי - תודה על הכל! היה לנו העונג להתחתן במקום היפה הזה ובידיים הבטוחות שלכם. נועה ודור

מעצבי טבעות
הידרה - טבעות נישואין ייחודיות
+

לא זול אבל שווה כל שקל כי הטבעות שלנו מהממות. עשינו טבעות עם טביעות אצבע, זה גרם לזה שנסענו לסטודיו שלהם 3 פעמים אבל הם תמיד קיבלנו אותנו עם חיוך וקפה (ופעם אחת גם המבורגר) אז סה"כ תהליך סבבה ואנחנו מאוהבים בתוצאה.

Dj לחתונה
קליאנטה | החברה למוסיקה
+

רואי טוחנר (קליאנטה) - שם שעולה פה הרבה ובצדק רב! היה לנו חיבור מהמם עם רואי, לפני החתונה הוא פתח לנו קבוצה בוואטסאפ, היה זמין כל התלבטות שלנו ועזר לנו לבחור את השירים לכניסה ויציאה מהחופה. ביום של החתונה הוא בכלל היה מהמם, המוזיקה היתה פשוט מעולה, כל האורחים (מבוגרים וצעירים כאחד) לא מפסיקים להחמיא לנו עד היום על המוזיקה. ברבע לשתיים בלילה באתי וביקשתי ממנו לסגור את המסיבה, הרבה אנשים עוד רקדו אבל אני לא יכולתי לעמוד על הרגליים יותר. בשתי מילים- תותח על. אם הוא ברשימה שלכן - אל תתלבטו בכלל.

איפור

קרן המדהימה! תודה שהפכת אותי לנסיכה ליום אחד. האיפור היה מושלם, עדין, בדיוק כמו שרציתי ומעל הכל - החזיק לאורך כל הערב וגרף מלא מחמאות. תודה שהיית קשובה וסבלנית והתייחסת אליי כמו אחת מיוחדת ולא כמו "עוד כלה". מודה לך מקרב לב וממליצה לכל מי שקורא את זה להשתמש בשירותיה של קרן!

שמלות כלה

למען האמת, אודה שבהתחלה קניתי משיר רק שמלה שניה שכללה בגד גוף מהמם וחצאית טול קצרה. היתה לי שמלה ראשונה אחרת, ופתאום שלושה שבועות לפני החתונה החלטתי שאני לא אוהבת אותה.. הייתי בסרט רע. התקשרתי לשיר בוכה, אמרתי לה שאני מתחתנת עוד שלושה שבועות ואולי במקרה היא תוכל לסדר לי חצאית ארוכה לבגד גוף.. היא לא חשבה פעמיים, אמרה לי לבוא יום אחרי, התאימה לי חצאית ארוכה וגרמה לי להרגיש כמו נסיכה ושאין מה לדאוג בכלל. היא גם היתה איתי בכל פגישה אצל התופרת. אם יש דבר יותר טוב מלהנות משמלה זה להנות ממי שעומד מאחוריה, ושיר עשתה את זה יופי. אז היו לי שתי שמלות ממנה שהורכבו מבגד גוף, חצאית ארוכה וחצאית קצרה, במחיר של פחות משמלה אחת אצל כל מעצב אחר. הכל היה כל כך נוח ופשוט לתפעול שאין לי מילים, תראו בעצמכן בתמונות.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

הייתי סקפטית, לא הבנתי למה אני צריכה מישהו שיעזור לי בתכנון חתונה כי תכל'ס דיי ידעתי מה אני רוצה, אבל וואלה.. הם עשו עבודה מדהימה. נכון, זה לא מתאים לכל אחד, ונכון, אם את דיי סגורה על החתונה ואיך שהיא תתנהל את כנראה לא באמת צריכה אותם, אבל הנה כמה נקודות שבגללן כן הלכנו על זה - *ביטוח על הכסף (ראו ערך הכליף והחמאם): הם מבטחים את המקדמה ולכן גם אם קורה משהו, הכסף עדיין אצלם. *חסכון בכסף: אצלנו זה היה חסכון דיי משמעותי, כל מקום שהלכתי לראות ושאלתי מה מחיר מנה שלא דרכם המחיר קפץ ב-60-70 ש"ח יותר למנה. *ישמע מצחיק אבל המפיקה הופכת להיות השותפה שלך לדרך - מהעצות הכי קטנות לגדולות, מסתם לשתף, מלעזור לסגור משהו מול הספקים - המפיקות שלהן אלופות (זה הזמן להגיד תודה לזהר - Zohar Sivan. אמן וזה יגיע אליך, את מהממת).

רב לחתונה

השם שלו עולה פה הרבה לאחרונה וזה ממש משמח אותי, כי כשאני סגרתי איתו הוא עוד לא היה כזה מדובר אבל לגמרי מגיע לו. הגעתי אליו דרך המלצה של מישהי פה בקבוצה! הרב מנחם נפגש איתנו לפגישת היכרות, היה לו ממש חשוב לשלב את הסיפור שלנו בחופה והוא גם הצליח, כששאלתי אותו אם אני צריכה של לכתפיים הוא ענה לי "את לא אומרת לי איך להתלבש, אז למה שאני אגיד לך". כביקשתי לדבר בחופה ולתת לבן זוגי טבעת הוא היה כל כך שמח, אמר לי שזה ממש חשוב לדעתו והוא מאוד בעד. אספר גם שעברנו תקופה לא קלה עם אחד ההורים לפני החתונה (ברמה שלא ידענו אם הוא יהיה בחיים עד החתונה) והרב מנחם התקשר כל כמה ימים לשאול לשלומו ולשלומנו. בקיצור - בנאדם משכמו ומעלה. את הטקס עצמו הוא ניהל באופן קצר ותמציתי כמו שביקשנו ממנו ולגמרי מגיע לו כל הקרדיט הזה. הוא לא ציין סכום, רק אמר שנהוג לתת ושנחליט אנחנו כמה.

צילום סטילס

אם היה דבר אחד שהייתי בטוחה בו לפני שסגרנו דברים שקשורים בחתונה, זה היה שדנה תהיה הצלמת שלנו. דנה ואני מכירות מהתיכון, היא צלמת בחסד, במחירים שפויים ממש, ואני לא מרגישה צורך לכתוב הרבה כי התמונות מדברות בעד עצמן.

צילום ועריכת וידאו

ענת היתה צלמת הוידיאו בחתונה של אחותי והיא עובדת הרבה עם דנה וככה הגענו אליה. כל התהליך איתה היתה מאוד נעים (גם כשעשינו משא ומתן על המחיר) ובכלל ביום של החתונה היא היתה הדבר הכי זורם וכייפי בעולם. עוד לא קיבלנו את הסרטון אבל בגלל שראיתי עבודות שלה אני יודעת שהוא יהיה מהמם. ממליצה עליה מכל הלב.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

הבחירה הכי טובה שלי בכל החתונה הזו by far. הגעתי לאור דרך הפייסבוק, בהתחלה סגרנו רק על עמדת שזירה שהייתה במחיר מהמם יחסית לשוק. בגלל כל מיני עניינים שהיה לי עם העיצוב באולם שאלתי את אור אם היא עושה גם עיצוב והיא ענתה שברור, ואני חושבת שבערך מהשיחת טלפון הזו התאהבתי בה. אור היתה קשובה לכל מה שרק חלמתי עליו, התאימה את החלומות שלי לתקציב שקבענו, נפגשה איתי לפני ואפילו לקחה את כל העיצוב DIY שהכנתי + הכינה לי זר כלה במתנה. ביום של החתונה הגיעה מוקדם לאולם, סידרה את הכל, העמידה עמדת שזירה שעד עכשיו לא מפסיקים להחמיא לי עליה, וכשאני הגעתי לאולם היא תיפקדה כמו חברה הכי טובה והלכה לסדר עוד דברים שאפילו לא היו באחריותה, רק כי ביקשתי. העיצוב של החופה ושל האולם היה מושלם, כולל עציצי תבלין לאורחים וגם פרחים שנשארו מעמדת השזירה שחיכו לאורחים ביציאה. אני לא יודעת אם יש דרך להעביר במילים כמה אני חושבת שאור מדהימה וזו היתה בחירה מוצלחת. תראו את התמונות בעצמכן.

אטרקציות

מגנטים באיכות טובה ובמחיר מ-ע-ו-ל-ה יחסית לשוק. הם גם התאימו את מסגרת המגנטים למיתוג שלנו לאירוע והיו ממש זמינים לכל השיגועים שלי. אבי הצלם הגיע עם חולצה שכתוב עליה "קוראים לי אבי ואני צלם מגנטים" (ככה כולם ידעו את מי לחפש ולא שיגעו את הצלמת שלנו) ועם עוד איש צוות והם עבדו מהרגע של צילומי המשפחות ועד סוף האירוע. הוציאו מלא מגנטים, השאירו לי חבילה של עוד איזה 300 מגנטים והיו ממש אבל ממש נחמדים.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

בחרתי שלא להוציא הרבה כסף על אישורי הגעה ולכן עשיתי אותם באופן חלקי בעצמי דרך האפליקציה של Inviter. זו קצת התעסקות אבל לא מכלה את הזמן, הממשק שלהם ממש נוח והם זמינים מאוד במיילים לכל בעיה/שאלה. האורחים מאוד התלהבו מהעיצוב של "ההזמנה" שנשלחה דרך האפליקציה, לא יודעת למה אבל זה היה נחמד :) אם יש לכן זמן, רצון לחסוך בכסף וסבלנות - ממליצה.

עיצוב שיער

נועה היא הדבר הכי קול שיש בעולם הזה. עשתה לי עיצוב נסיון, התאימה לי תוספות שבועיים לפני החתונה, הגיעה ביום של החתונה עם אנרגיות מדהימות, זרמה על לעצב את השיער לעוד 3 בנות שבכלל לא דיברנו איתה על זה, השיער החזיק לי כל הצילומים והחתונה ואפילו היה לי קשה לפרק את התסרוקת יום למחרת. מהממת מהממת מהממת.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

בן זוגי שיחיה היה ממש נגד לקחת מנהל אירוע חיצוני, הוא חשב שזה מיותר. היום הוא יגיד לכם שזה הדבר הכי טוב שעשינו. אל רועי הגעתי דרך המלצה פה בקבוצה, היתה לנו שיחה טובה ממש בטלפון ומאותו רגע הוא היה זמין גם לכל השאלות / התייעצויות בוואטסאפ. חודש וקצת לפני החתונה נפגשנו איתו, הוא בא סופר מסודר עם דפים, כתב את כל אילן היוחסין שלנו בערך, נקודות שהיו חשובות לי לאותו יום, נתן לנו טיפים לפגישה עם מנהל האירוע באולם ואפילו ביום של הפגישה בא בעצמו לאולם כדי לראות את הדברים! הוא גם עזר לי ממש עם סידורי ההושבה וההתייחבות הסופית. ביום של החתונה הוא הגיע בערך בשעה שאנחנו הגענו, בדק שהכל מתוקתק מול הסיכומים, שהעיצוב שהכנתי נמצא במקומו, עדכן אותנו אחת לכמה זמן שהכל עובד ובגדול כמעט לא הרגשתי מה קורה באירוע (מבחינת בעיות) והכל בזכותו. יום למחרת הוא שלח לנו סיכום מסודר של הכל (עבודת מלצרים, עבודת בר, עמידה בסיכומים מול האולם וכו') ולפי זה גם נתנו טיפים. הוא לוקח מחיר ממש ממש סביר יחסית לשוק, אני מאוד ממליצה עליו!

מעצבי טבעות

כמו שאמרתי, הדעות לגביהם חלוקות, לי היה סה"כ תהליך מאוד נעים איתם. הגעתי עם אמא שלי לחנות, התאימו לי וגם לה נעליים באופן אישי בהתאם לצבעים ולגובה שרציתי עם רפידה אורטופדית. נתנו לי תאריך שבו הן יהיו מוכנות וכך היה. הלכתי איתן פעם אחת לפני כדי "לרכך" אותן, הן היו כל כך נוחות שלא הרגשתי אותן על הרגליים בכלל. גם ביום של החתונה היה לי מאוד נוח איתן, החלפתי רק כי ממש רציתי את הסניקרס כבר :) מחיר סבבה לגמרי.

הזמנות לחתונה ומיתוג

גילוי נאות, גיל היא אחת החברות הטובות שלי וגם היתה המלווה שלי ביום של החתונה. היא מוכשרת בטירוף, חושבת מחוץ לקופסא, מעצבת מדהים וקופירייטרית בחסד. המון אנשים החמיאו לנו על ההזמנות כששלחנו אותן ואז בחתונה בכלל עפו על כל המיתוג שהיא עשתה. נכון, זה לא "מסורתי", לא בעיצוב ולא בתוכן, אבל זה בדיוק מה שרצינו ומה שתפס לאנשים את העין.

**פתיחת תיק ברבנות - רבנות תל אביב והמרכז למשפחה של רבנות ת"א (מרכז המשפחה רמת אביב). כתבתי על זה פוסט נפרד אבל באמת בנות, התהליך ברבנות תל אביב הוא סופר קליל ונוח. פתחתי תיק באינטרנט, יום למחרת התקשרו אליי להשלמת פרטים, קבעתי עם ענת יונגר מהמרכז למשפחה בשישי בבוקר הדרכת זוגיות (רק זוגיות, לא צריך הדרכת כלה נפרדת) וחתימה עם העדים על המסמכים והיה מאוד נעים. שבוע אחרי היא כבר שלחה לי את האישור לטובת המקווה. שבוע לפני החתונה התקשרו אליי מהרבנות שאבוא לקחת את הכתובה, שבוע אחרי החתונה החזרתי להם את האישור של הרב ועוד באותו השבוע תעודת הנישואין שלנו היתה מוכנה. מה שאני מנסה להגיד - תהליך קל ולא מפחיד או מיותר כמו שעשו ממנו. אם אתן או בני הזוג סטודנטים - יש הנחה משמעותית במחיר בעת פתיחת התיק, תציינו את זה! **מקווה - מקווה פקיעין תל אביב. מקווה מאוד נעים, הבלנית היתה מקסימה, צריך לקבוע תור הרבה זמן מראש אז תהיו ערניות לזה. **תכשיטים - סברובסקי. נקנו בחו"ל, מחירים קצת שונים מהארץ. רציתי משהו אחר וזה מה שהיה :) **דפוס - חולון גרף (וכמה מילים על Anat Gross -עוד רגע מתנה בעיצוב אישי - עוד רגע - מתנה בעיצוב אישי). קטע מצחיק אבל את ענת הכרתי פה בקבוצה, גם היא התחתנה באיסט והתחברנו ממש מהר. ענת מעצבת גרפית בעצמה ויש לה עסק מהמם (מוזמנות להסתכל בדף פייסבוק) והיא עזרה לי עם ענייני הדפוס לגמרי מרצונה החופשי וטוב ליבה. הדפוס עצמו נקרא חולון גרף והם עסק משפחתי ואנשים ממש נחמדים במחירים סופר שפויים! **מדבקות לרכב - סטיקי פנדה (סטיקי פנדה - מדבקות לרכב חתן כלה). חיפשתי משהו אחר, לא פרחים וסרטים וכאלה ואז הגעתי לסטיקי פנדה. מאוד אהבתי את העיצוב, ההתנהלות מולם היתה לא כל כך חלקה, אני יכולה לפרט בפרטי למי שתרצה. אבל בסה"כ - התוצאה היתה יפה בעיניי והמחיר היה סביר בהחלט. **גומי - שימורי איכות בחולון. קניתי 8 קילו גומי ל-300 איש בפחות מ-100 ש"ח. זה אומר הכל. נראה לי שזה הכל :) מוזמנות לשאול שאלות בפרטי, אם מישהי רוצה לינקים לדברים שהזמנתי אשלח באהבה (רק תכתבו לי גם בפרטי). לגבי מחירים - חלק זה דרך החבילה של איזיווד ולכן לא יהיו לי תשובות, אבל לגבי מה שיהיה- מבטיחה לשתף! עוד דברים שנשאלתי בפרטי ולכן כותבת גם פה: שיר כניסה לחופה - Nights in white stain / The Moody Blues שיר שבירת כוס - At VaAni / Yeman Blues שיר לקליפ היילייטס - OneRepublic - Future Looks Good זהו, כל הכבוד לכן אם קראתן עד פה! מקנאה בכל מי שהיום הזה עוד לפניה, עופו עליו, זה אחד הימים הכי כייפים בחיים.

רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
מעצבי טבעות
Dj לחתונה
איפור
שמלות כלה
ניהול אירוע ואישורי הגעה
רב לחתונה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה
עיצוב שיער
ניהול אירוע ואישורי הגעה
מעצבי טבעות
הזמנות לחתונה ומיתוג