הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
הדר ואורי
החתונה של הדר ואורי
אביב 2018
הפוסט של הדר, חברת הקבוצה הסודית:

מזל טוב לכולן, אשתף אתכן עם הספקים הנהדרים שעשו לנו את החתונה הכי מדהימה שרק יכולה להיות! אני ואורי התחתנו ב20.3 שבוע לפני פסח. ארגנו את החתונה כסטודנטים במקביל ללימודים וכדי להתמודד עם העומס כל שבוע קבענו או נפגשנו עם עוד ספק ועוד פרט והלכנו לפי האינטואיציה ולפי הלב ולפי הספקים שהיו באותו ראש שלנו- והכי חשוב אנשים טובים!

מקום לאירוע
האחוזה - בית חנן - גן ארועים
+

ה-מקום להתחתן בו! יפייפה שם ברמות, מרגיש כמו בפרדס בטבע ומצד שני בחרנו מקום שיתאים גם לחתונת חורף במידה ויורד גשם. החופה יפה גם בפנים וגם בחוץ. הבר שלהם מעולה, הקייטרינג החדש(פרלה וג'וזף) מדהים (ואנחנו מאוד בררנים לגבי אוכל, מי שרוצה פירוט של המנות שהיו לנו, בשמחה בפרטי). . המפיקים שלהם פשוט מקסימים מקצועיים ולא צריך מנהל חיצוני כי הם יודעים את העבודה מעל ומעבר.

צילום סטילס

לוידאו לקחנו מטעמו את צרויה המקסים. התמונות מדברות בעד עצמן, מקצועי, מתחשב, אדיב. ראיתי את התמונות שלו כאן בבלוג וידעתי שאני רוצה שהוא יהיה הצלם שלנו ומעבר לכך ששניהם צלמים מעולים, האוירה הייתה רגועה וכייפית.

Dj לחתונה

אלרו ממוסיקה פלוס! מקסים ומדהים! הוא קלט בול את הקהל, אמרנו לו את הכיוון והוא קלע בדיוק למה שרצינו. הייתה מסיבה מעולה!

לחתן
דורון אשכנזי אופנת גברים
+

חליפת חתן: דורון אשכנזי, בעלי היה מאוד מרוצה מהאיכות של הבגדים ומהשירות!

שמלות כלה

שמלת כלה: שימקה! אחת הבחירות הטובות שעשיתי בעיקר בגלל הנוחות! חשוב שהשמלה תהיה נוחה. בפעם הראשונה שבאים יש 50% הנחה אז קיבלתי את השמלה בחצי מהמחיר, וזו הייתה שמלה מהאקספרס שלהם אז היא הייתה ממש כמעט מוכנה, הלכתי לתופרת שתעשה גימורים קטנים, הוספתי לה פרחים מבד פרחוני שקניתי בנפרד משאנל ועיצבתי אותם על גבי השמלה.

איפור

איפור ושיער: מיכל רונן. מקסימה רגועה מקצועית והתמונות מדברות בעד עצמן! היא אפרה אחריי גם את אמא ודודה שלי.

מעצבי טבעות

כתר לשיער: כישרונית ברמות! שווה ביקור.החנות המדהימה בנווה צדק.

#פרחים על השולחנות: המשתלה האורבנית במשמר השבעה. בחרנו בזיליקום נענע וניצניות, ורצינו אותן פורחות, הם ממש הזמינו את הפרחים שבועיים לפני החתונה והפריחו אותם והפרחים עמדו אחד אחד פורחים ויפים. #זר פרחים: קלאודיה. 0535309480 . מקסימה וכישרונית ברמות! הביאה את הפרחים למלון שבו התארגנתי עם חיוך ענק על הפנים. #מסיבת רווקות: אנטי גרויטי יוגה ופיטנס. אילן מדהימה והיה הכי כייף בעולם! שווה לשמוע מה יש לה להציע, או לבוא בלי קשר לחטב את הגוף ולעשות טוב לנפש! עצה חשובה- פשוט להנות ולא להתעסק בעניינים של ספקים באותו היום. לצחוק על כל פאדיחה שקוריית(כי זה עדיף) וככה תצליחו להפיק את הכי טוב מהיום הזה! מזל טוב ותהנו!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
האחוזה - בית חנן - גן ארועים+
האחוזה - בית חנן - גן ארועים
1178 ממליצים
מקום לאירוע
דורון אשכנזי אופנת גברים+
דורון אשכנזי אופנת גברים
136 ממליצים
לחתן
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
Dj לחתונה
לחתן
שמלות כלה
איפור
מעצבי טבעות