הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נועה ודניאל
החתונה של נועה ודניאל
אביב 2018
הפוסט של נועה, חברת הקבוצה הסודית:

אני ודניאל התחתנו ב17.5.18 אחרי 9 חודשי אירוסין ו-6 שנות זוגיות. לקחנו את ארגון החתונה בקלילות יחסית ובכיף, ללא ציפיות מוגזמות, והשקענו בכל דבר שהיה באמת חשוב בעיננו. בסופו של דבר הופתעתי לגלות שזה פשוט היום הכי הכי כיף שהיה לנו בחיים, ולכן שווה לנהל את כל ההכנות לפני כמו שצריך, שבזמן החתונה תוכלו פשוט להיות נוכחים ולעוף. אז אי אפשר לא לפרגן למי שעשה את הערב הזה כל כך מושלם...

מקום לאירוע
אמדו אירועים בהרצליה | AMADO
+

ההמלצה הכי גדולה שלי מכל הפוסט. אז אתחיל בזה שהאולם פשוט יפייפה, מראה מעט הייטקיסטי, מחולק ל3 מפלסים בין הקבלת פנים החופה והאולם עצמו, ולכן הוא ממש ממש מרשים. האוכל מדהים וקיבלנו עליו אינסוף מחמאות. אי אפשר לא לציין את הצוות של המקום- אהובה ציפי וספיר עשו את המקסימום בשבילנו כדי שהאירוע יהיה הכי טוב שיש ושלא יהיו לנו הוצאות מיותרות. וגם בזכותן הגענו לספקים הכי טובים! תמיד נתנו תחושה חמימה וכיפית לבוא למקום, ובאמת זה הדבר ששיחק בסופו של דבר גם באירוע עצמו. המנהל אירוע של המקום, אופיר, הוא אחד התותחים וכל דבר שרצינו מראש תיקתק כמו שצריך בערב. גם את העיצוב עשינו דרך מעצב הבית שהפך את האולם לגן עדן פרחוני עם שיק. דבר אחרון, האולם נמצא בהרצליה ממש ביציאה מכביש החוף וכמה דק הליכה מהרכבת, ככה שהרבה חברים צפוניים שלנו פשוט נסעו וחזרו ברכבת שהיא כל הלילה. חוץ מזה רוב האורחים מהמרכז, אז היה להם אש. לא יודעת מי מכן חשוב לה המיקום אבל אני בתור אורחת רוצה בראשונה נוחות. לסיכום אני יכולה להגיד שזו הייתה הבחירה הכי טובה שלנו ובזכותה קיבלנו את האירוע הכי מושלם שרצינו.

Dj לחתונה
אטיסוטו | ATISUTO
+

אלי מתנה מספר 1!! - מהשנייה הראשונה פשוט עפנו עליו, הוא נתן לנו את ההרגשה שאנחנו בידיים טובות וכך גם היה. ובטירוף! הבן אדם פשוט קורא את הקהל בצורה מושלמת וקלע לאוזן של כל אחת מהדודות הרחוקות ועד החברים הקרובים! בחירה מעולה שלנו! גם במשרד באטיסוטו היה וייב מעולה והם באמת עושים מעל ומעבר שיצא מושלם! לא סתם תפסו שם של המשרד הכי חזק בארץ זה לגמריי הוכיח את עצמו בחתונה.

צילום סטילס

שי גאון וידענו את זה מחברים שהתחתנו. הוא נחשב צלם הבית בחבר'ה. הוא עושה עבודה מקצועית ותופס רגעים מטורפים. הוא עשה לנו צילומי זוגיות שבוע לפני החתונה, יכולנו לבחור כל זמן, ומי שמתלבטת אז מבחינתי זה מומלץ מאוד. מזכרת מדהימה.

רב לחתונה

אריאל מחוף השרון, אם אתן רוצות חופה דתית אבל בלי התעסקות לפני החתונה עם הרבנות, וגם חופה קצרה לכו עליו. מגיעים פעם ראשונה מביאים לו את המסמכים שצריך, ותפגשו אותו שוב רק בחתונה. אחלה של רב, בהחלט מומלץ.

התארגנות וליל כלולות

קרלטון תא- מלון הכי מפנק שיש ויש להם דיל מתחתנים מעולה, נשארנו למחרת החתונה עד הערב,יש להם בריכה מדהימה על הגג, ג'קוזי ומסאז'ים. אין יותר כיף מזה!

שמלות כלה

שמלה ראשונה- גלי קרטן
ושניה מ- smart brides
שני לוקים שונים לחלוטין. מההתחלה התאהבתי בשמלות של גלי. וגם רציתי שתהיה לי שמלה שניה יותר סקסית שתתאים לי לריקודים.

#נעליים- שמלה ראשונה נעלתי ריפבליק קלסיות ולשניה נעלי טאשה נעלי סלסה לכלות. שתיהן היו מעולות נשארתי עם עקבים כל הערב והוא היה ממש ארוך . אבל כל אחת לפי מה שנוח לה זה הכי חשוב

איפור

הוא מקסים אנרגיות מדהימות ומקצועי. אחותי שהתחתנה לקחה אותו, ואני אחריה.

מעצבי טבעות

תכשיטים וטבעת נישואין- בחורה מדהימה ומשכירה תכשיטים משובצי יהלומים הורסים. את הטבעת נישואין היא עשתה לי ואחרי החתונה שיבצה את כולה ביהלומים. פשוט וואו, יצאה לי טבעת נישואין מושלמת.

הופעות חיות

אם בא לכם קרנבל הם בהחלט הכתובת. תמיד אהבתי לרקוד ורציתי לעשות עם זה משהו בחתונה, בצורה לא מביכה! שיזרום ברחבה. באזור 12 החלפתי את השמלות, 5 מתופפים ברזילאים נכנסו בתוך הרחבה ורקדתי סמבה ברזילאית. ודניאל הופתע בטירוף והצטרף. היה חשמל באוויר, פשוט עוד שיא מטורף בערב וממש ממש ייחודי. מי שמעניין אותה ואוהבת בלי קשר לרקוד אז זה היה בזכות דיקלה דמתי
Zumba & Samba with Dikla דקלה דמתי אנרג'יה שמלמדת כל שבוע סמבה בסטודיו בי ונתנה לי להיסחף לעולם הזה.

#ארטיקים- תמרה, מושלם!

אטרקציות

זה היה קונספט שלא הכירו והיה קצת הימור מבחינתינו, זה סרטונים בהילוך איטי, מצחיק בטירוף ובאמת אטרקציה ממש אדירה. ראיתי את זה באינסטגרם מחבר'ה בארה"ב והתלהבתי.. ומסתבר שיש רק חברה אחת שעושה בארץ. אנשים עפו ועשו סרטונים אש. הסרטונים נשלחו במקום לאורחים במייל, והקרנו אותם גם תוך כדי המסיבה. אני מודה שזה עדיין לא כמו האיכות בחול, אבל מספיק טוב ושווה! עשינו גם מגנטים דרכם- לא ממליצה הם לא עשו אותם טוב בכלל, פשוט עדיף לא דרכם.

#להשתמש ב-i plan זה לא שאלה בכלל - ברור שכן, הכי נוח בעולם ושירות מעולה. סידורי הושבה, רשימות, אישורי הגעה, הסעות וכל הניהול חד משמעית דרכם.

#ירח דבש- סנטוריני ומיקונוס. בחמישי התחתנו בראשון טסנו, הדבר הכי נכון לעשות זה מיד אחרי החתונה לטוס, זה פשוט להמשיך את השיא. אין מקום טוב יותר לירח דבש מיידי במקום קרוב כמו סנטוריני, הכי רומנטית בעולם. הטיול היה מושלם, היינו 10 ימים עם הפלגה בין האיים. יכולה להמליץ בכיף על מקומות למי שתרצה. עכשיו מתכננים טיול גדול בחגים לויאטנם.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אטיסוטו | ATISUTO+
אטיסוטו | ATISUTO
109 ממליצים
Dj לחתונה
אמדו אירועים בהרצליה | AMADO+
אמדו אירועים בהרצליה | AMADO
231 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
רב לחתונה
התארגנות וליל כלולות
שמלות כלה
איפור
מעצבי טבעות
הופעות חיות
אטרקציות