הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
מעין ותומר
החתונה של מעין ותומר
קיץ 2018
הפוסט של מעין, חברת הקבוצה הסודית:

התארסנו ביוני 2017 והתחתנו ב 13.6.2018, הספקנו לבדוק אולמות, מחירים, ספקים ולערוך השוואות, ולקחת בדיוק את הספקים שרצינו. את האולם והדיג'יי סגרנו כבר בחודש יולי, ואת השאר בערך חודשיים – שלושה אחרי.

מקום לאירוע
עדן - גן האירועים
+

לא יכולה לתאר את כמות התשבוחות שקיבלנו על המקום- מדהים, הגן מהמם וגדול, והחופה על המים. הצוות היה נהדר, תיפקד מעולה גם כשהיה בלת"מ עם מנהל האירוע שלנו (בריאותי), וכל האירוע עבר חלק לגמריי! מומלץ בחום!!

שמלות כלה

שמלות כלה בכפר סבא! רציתי שמלה קלאסית ויחסית חלקה, דבר שמסתבר שמאוד קשה למצוא בשנה האחרונה. לאחר חיפושים מרובים מצאתי את השמלה באתר של תמרה, וישר ידעתי- זאת השמלה! תמרה והעוזרת שלה חמודות, מקשיבות, מייעצות וכן עשו שינויים בשמלה לפי בקשותיי. מרוצה מאוד מהאיכות, המחיר, והמקום.

Dj לחתונה
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
+

בן ביבס מפיינאל דראם- בן מדהים, המוזיקה הייתה מאוד מגוונת ותוך כדי גם קלע בול לטעם שלנו. בן הגיע עם תופים ונתן "שואו" כמה פעמים במהלך הערב וגם שיתף אותנו. מרוצים מאוד!

קייטרינג ושירותי בר

בראף, קייטרינג הבית של עדן על המים – וואו, פשוט וואו! אוכל מטורף וכל כך טעים כך שמוזמנים רבים ביקשו עוד ועוד מנות מהמלצרים. עד עכשיו (ובטוחה שגם בהמשך) אני מקבלת תגובות מאוד טובות על האוכל בחתונה. עוד בטעימות כבר הבנו כמה האוכל משגע, ואני כל כך מקנאה באורחים שהספיקו לטעום מהכל :) רונן מבראף היה איש הקשר שלנו מטעמם, דאג, פינק, שידרג, מרוצים ממנו מאוד.

איפור

הגעתי לסיגל אחרי שקראתי אינספור המלצות עליה כאן בקבוצה, ובצדק! סיגל מדהימה, ידעה לקלוע בול למה שרציתי, ועשתה גם איפור ושיער ניסיון. התארגנתי בסטודיו של סיגל בכפר סבא, האווירה הייתה שמחה וכייפית, וכל הלחץ של יום החתונה עבר בצורה טובה מאוד. סיגל והעוזרת שלה איפרו וסירקו גם את אמא שלי, אחותי וחמתי.

רב לחתונה

עוד לפני החתונה כבר ידענו מי יהיה הרב שלנו! הוא מצחיק, קליל, מעביר את החופה בכיף, קיבלנו המוןןן מחמאות עליו, מומלץ מאוד!! רבנות קרית אונו- הרב חיים הבלין המליץ לנו לפתוח את התיק בקרית אונו. רבנות קלילה ויעילה, לא מקשה בכלל וההדרכת כלה הייתה רק פגישה אחת קצרה. מקווה שי עגנון גבעת שמואל- המקום יפה מאוד ונקי, מתאים מאוד לכל מי שחוששת מ"חווית המקווה". בדיוק 10 דקות וגמרנו.

אטרקציות

המלצה רותחת! לקחנו את צ'ימני בלונים גם לבלונים לרחבה וגם לסלואו (בלונים מתפוצצים, קרח יבש, ובועות), ותוצאה- מדהימה!, ברחבה הוא הביא כמות נכבדת מאוד של בלונים בשלל צורות וצבעים, וכל הזמן הביא לי ולתומר בלונים חדשים במיוחד בשבילנו. בנוסף גם הכין מסגרת סלונים, לימבו בלונים, צמידים ועוד ועוד (תמונות בפוסט).

צילום סטילס

הצוות בקמרוס מדהים, מקצועי, מקורי, והיה מאוד כיף להעביר איתם את הצילומים- צילומי זוגיות, צילומים שלפני החתונה וכן במהלך הערב. מומלצים!

אטרקציות

בחרנו את מגניסימו אחרי שראינו אותם ב- 2 חתונות של חברים. האיכות מצויינת, אין ספק שאלה בין המגנטים הכי איכותיים שראיתי עד עכשיו בחתונות, והתמונות מצויינות.

מעצבי טבעות

גם לשם הלכנו לפי ההמלצות כאן בקבוצה, מבחר עצום ומגוון ושירות טוב.

ניהול אירוע ואישורי הגעה

אישורי הגעה - מעולים, זמינים, מאוד מרוצה מהחבילה שלקחנו (שכללה סבב הודעות אחד ו- 4 סבבי טלפון).

*נעליים- קולינס ברמת גן- בערך קצת פחות מחודשיים לפני החתונה הייתה לי דלקת כואבת מאוד בכף הרגל (שעברה רק אחרי החתונה), והייתי בטוחה שאחליף את הנעליים די מהר לנעליים שטוחות (קניתי נעלי פלטפורמה לבנות מ H&M). עד היום לא ברור לי איך אבל בסופו של דבר נשארתי עם הנעליים כל הערב! לא הרגשתי שום צורך להחליף אותן, היה מאוד נוח ורקדתי איתן עד הסוף. *חליפת חתן- פייר קרדן, חליפות ממש יפות. לסיום כמה המלצות: ## האירוע הוא שלכן ושל בני זוגכן- לא של אף אחד אחר, תזכרו את זה. ואם אתן רוצות מקום מסויים, יום, ספק או כל דבר אחר (ואחרי שכמובן בדקתן והכל) – תלכו עם זה, אל תוותרו על משהו כי מישהו אחר מתנגד. ## תתעדו את המחירים שנותנים לכן בהצעות מחיר ותשאלו את כל השאלות הרלוונטיות. במקרה שלי נתקלתי באולם וספק (מאוד מוכרים) שנתנו לנו מחיר מסויים וכהתעניינו בהם בשנית "פתאום" המחירים השתנו והם טענו שאנחנו לא שמענו או הבנו נכון. מזל שהשיחות מוקלטות.. לא לקחנו אותם כמובן. ## תאכלו במהלך היום- מאוד חשוב! כי באירוע עצמו אין זמן (וגם רצון או יכולת) לאכול. ## תצאו לקבלת פנים! האירוע גם ככה טס בשניה! ## קבוצת וואטס אפ של כלות שמתחתנות בחודש שלכן- הצטרפתי לקבוצה של כלות יוני (הגעתי לקבוצת וואטס אפ דרך כלות אורבניות). מומלץ ## ועוד המלצה קטנה שלי למתחתנות בחודש יוני- הספקים המוכרים נתפסים מאוד מהר, וכך גם הימים המבוקשים בשבוע, כדאי שתדעו. ## תהנו!!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
עדן - גן האירועים+
עדן - גן האירועים
748 ממליצים
מקום לאירוע
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum+
פיינל דראם מוזיקה | Final Drum
743 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
שמלות כלה
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
איפור
רב לחתונה
אטרקציות
צילום סטילס
אטרקציות
מעצבי טבעות
ניהול אירוע ואישורי הגעה