הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
עדי ושגיא
החתונה של עדי ושגיא
אביב 2018
הפוסט של עדי, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב16.05 אחרי שנה ושלושה חודשים מההצעה.

מקום לאירוע
האחוזה - בית חנן - גן ארועים
+

אחת מהבחירות הכי טובות שעשינו. הצוות החל מהנהלת חשבונות ועד מנהלי האירוע בערב החתונה היו פשוט מקסימים, שרותיים, סבלניים ואדיבים! המקום עצמו גם חוסך מאד בעלויות של עיצוב כי החופה היא חופת גפנים מושלמת והשולחנות ממוקמים בין עצים.

צילום סטילס

קובי מהגר ממוסיקה פלוס- גם הוא בחירה טובה מאד. הגענו אליו דרך המלצות ולא התחרטנו לרגע! אני לא טיפוס פוטוגני והוא הצליח לצלם תמונות מקסימות! לאורך כל היום היה מאד רגוע וכיפי ולי זה היה מאד חשוב להיות סביב אנשים שלא יעצבנו.

שמלות כלה
גליה להב
+

זה היה המקום הראשון שהגעתי אליו וגם האחרון. השמלה הראשונה שמדדתי לקחתי. הבנות בסטודיו מהממות, סבלניות ומכילות. אני לא בחורה רזה וגם לא ממש עשיתי דיאטת עולם לפני החתונה והן לא גרמו לי להרגיש רע עם זה לרגע (בניגוד למה שאני שומעת פה בקבוצה). בקיצור, ממליצה עליהן בחום!!!!!!!

Dj לחתונה

תומר מייזנר ממוסיקה פלוס- גם אליו הגעתי דרך המלצות. תותח אמיתי שידע לקרוא את הקהל ולהחזיק את כולם עד שכבר אני ביקשתי שיסיים את הערב.

קייטרינג ושירותי בר

קייטרינג הבית של האחוזה. אסכם בזה שהאורחים עד היום (שלושה חודשים אחרי) עדיין מדברים על האוכל המושלם שהיה.

עיצוב שיער

אבי מלכה- וווווווואו!!! ה-בחירה מכל הבחירות המוצלחות. את יום ההתארגנות העברתי אצלו, הגעתי עם אמא שלי ואחותי בבוקר (גם פזית המאפרת הגיעה אליו). היה פשוט מקסים, הקשיב לכל בקשה שלי והרגשתי כאילו אני לבד במספרה. כל היום סבב סביבי יותר ממה שהייתי דורשת בעצמי. השיער עצמו גם יצא בדיוק כמו שרציתי והחזיק עד 4 בבוקר בלי לזוז.

איפור

אין יותר מידי מה להרחיב חוץ משלמות! איפרה אותי את אמא שלי ואת אחותי, ושלושתינו היינו מרוצות (לא קל לרצות שלוש )

אטרקציות

תיו וזיו שלא מוזכרים פה הרבה וחבל היו ממש אלופים! הגיעו כבר לשלב הצילומים המשפחתיים באולם ונשארו עד 12.30 בערך. הם היו מקסימים וצילמו תמונות מהממות!!

רב לחתונה

יצחק כהן- עשה עבודה מצויינת! הייתה חופה קלילה וקצרה שכללה סיפור קצר שהוא חיבר בחרוזים עלינו. מומלץ בחום!

#DIY- הכנתי לבד פרחים למרכזי שולחן. יומיים לפני החתונה נסענו לקנות פרחים מגבעת הפרחים בגבעת חן והזמנו שבועיים מראש בקבוקוני זכוכית. סה"כ ל30 שולחנות יצא לנו 700ש"ח. כיף ושווה! #שמלה שנייה- מאסוס- הייתה פשוטה וגנבה את ההצגה. #נעליים- אלדו- נקנו באלדו סייל ב250 ש"ח. היו נוחות ממש אפילו שהיו גבוהות יחסית. תהנו מהיום הזה ומהאירגונים כי מהרגע שזה מתחיל הזמן פשוט עף!!! מזל טוב לכולם!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
גליה להב+
גליה להב
52 ממליצים
שמלות כלה
האחוזה - בית חנן - גן ארועים+
האחוזה - בית חנן - גן ארועים
1180 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
צילום סטילס
שמלות כלה
Dj לחתונה
קייטרינג ושירותי בר
עיצוב שיער
איפור
אטרקציות
רב לחתונה