הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ספיר ורביב
החתונה של ספיר ורביב
אביב 2024
הפוסט של ספיר, חברת הקבוצה הסודית:

חשוב לי להחזיר לקבוצה המדהימה הזו שאין מצב שהייתי מסתדרת בלעדיה

אז כתבתי כבר פוסט על החתונה המצומצמת שהייתה לנו במהלך המלחמה ועכשיו מסכמת את האירוע הגדול שחגגנו עם המשפחה המורחבת והחברים

כל הספקים שבחרנו הם אנשים שסמכנו עליהם בעיניים עצומות וכאלה שהרגשנו חיבור מהשיחה הראשונה ובגדול - ממליצה בחום על כולם כי הם הכי מקצועיים שיש.

אתחיל עם ההמלצה הכיייייי חשובה:

ניהול אירוע ואישורי הגעה

מנהל אירוע - שחר הורוביץ מבסט מן, ‎0528607752*

כמו כולם התלבטנו האם כדאי לתאם עם מנהל אירוע חיצוני ואחרי שראיתי איך שחר מנצח על האירוע של חברה קרובה היה לי ברור שאסגור איתו! מקצועיות ברמה הכי גבוהה שיש ומעל הכל - וואו איזה בן אדם מדהים. היה לנו קליק מטורף כבר מהפגישה הראשונה שארכה 3 שעות (כן יש הרבה על מה לדבר) בה עשה לנו סדר, עבר איתנו על החוזים כדי לוודא שהספקים יעמדו בהם, ערך קובץ עם קצוות לא סגורים ובעיקר השרה עלינו שקט נפשי. עם אישורי ההגעה וסידור השולחנות הוא היה סופררר סבלני לכל השאלות וההתלבטויות ובסוף הכל היה מדויק וחסכנו מנות בזכותו. לאורך האירוע אנחנו והמשפחות הרגשנו עטופים, לא הטרידו אותנו עם בעיות והכל תקתק כמו שעון. ההמלצה הכי חמה מכל הלב שלא תתחרטו עליה.

מקום לאירוע
אקו | eco מתחם אירועים
+

התאהבנו במקום ובאווירה ברגע הראשון שנכנסנו. החופה המיוחדת והמשופעת מאפשרת גם לאורחים שעומדים רחוק לראות, הצמחייה הטבעית והסטייל המשגע עם האורות באולם ומחוצה לו. קיבלנו אינסוף מחמאות על האוכל, כמה פידבקים מאורחים שאמרו שזה האוכל הכי טעים שאכלו בחתונות! דורון מנהל האירוע היה סבלני וסופר מקצועי. לקח לנו זמן והרבה שיחות למצוא תאריך חדש בגלל המלחמה, אבל בסוף מצאנו תאריך מתאים!

*המעצבת דרך האולם, מיקה מחברת בלאנדר* - החלטנו שלא צריך יותר מדי לעצב כי באמת שהאולם מהמם, כך שהחופה הייתה מינימליסטית כמו גם השולחנות. התקשורת הייתה נוחה ומיקה נהדרת. הערה קטנה למי שמתכננת לעצב לבד: בכל מקרה צריך לשלם לחברת עיצוב שעובדת עם האולם.

קייטרינג ושירותי בר

החברה שעובדת עם האולם, לקחנו חבילה מורחבת ובן זוגי שהוא מיקסולוג אדיר, בנה איתם קוקטיילים במיוחד לאירוע שלנו. האורחים לגמרי התרשמו ונהננו מכל רגע.

צילום ועריכת וידאו

לא סתם שמם עולה הרבה כאן בקבוצה, רז שהוא פשוט אלוף ומקצועי ברמות אחרות, השרה עלינו שלווה ונתן לנו הרגשה קלילה וכיפית לאורך כל הצילומים. התמונות מדברות בעד עצמן, כל אחת יותר יפה מהאחרת! הוא תכנן את המסלול מראש, כיוון אותנו לשני לוקיישנים מרהיבים וזכינו שהוא והצוות שלו היו פנויים בתאריך שלנו.

איפור

עם כל הלחץ והפרפרים בבטן בבוקר החתונה, אור המדהימה והקסומה הגיעה וגרמה לי להשתחרר ולהנות מכל רגע. התייעצתי איתה על כל מיני אפשרויות בשיער, היא ידעה לייעץ לי מה יחמיא ויחזיק מעמד יותר ומה פחות (לא לקחתי ליווי). הרגשתי שלמה לגמרי מהאיפור והשיער, שהלוק הסופי מחמיא לי ואור גרמה לי להראות בדיוק כמו שחלמתי - ויותר.

שמלות כלה

הייתי בלפחות 5 חנויות של שמלות כלה ולא מצאתי באף אחת מהן את השמלה שאני מרגישה שלמה איתה. עקבתי אחרי פלורה כבר הרבה זמן, סטייל ברמות שלא ניתן לתאר, וינטאג' וקלאסי יחד. לא חשבתי שאוכל לעמוד בתקציב אבל הופתעתי ולגמרי שווה. העובדות בחנות - וואו!!! השירות והאיכפתיות שלהן, חשוב להן כל פרט, גרמו לי להרגיש הכי מיוחדת שיש. עם פרוץ המלחמה הן יצרו איתי קשר, דאגו לשמור לי על השמלה עד התאריך החדש ואף השאילו לי הינומה לטקס המצומצם. קיבלתי על השמלה המוןןןן מחמאות וכל כך אהבתי אותה שהחלטתי לא להחליף לשמלה שנייה והיא הייתה הכי נוחה שיש.

לחתן
Names בוטיק אופנה לגבר
+

חנות מקסימה בת"א, שירות ברמה יוצאת דופן והכל תקתק במהירות. בן הזוג שלי נדלק מיד על החליפה כך שלא מדד עוד אבל היה מבחר גדול.

Dj לחתונה
אור גידו | DJ
+

אור נתן לנו יחס אישי, סבלני, מקצועי ברמה הכי גבוהה שיש החל מהרגע הראשון! הוא קרא את הקהל בכל רגע באירוע, דאג לתת לנו הרגשה שהכל תחת שליטה ואכן כך היה - קיבלנו עליו המון מחמאות. מעבר לכך - איזה בן אדם אדיר זכינו להכיר! הרגשנו בנוח לשאול ולהתייעץ בכל שלב, היה מאוד אכפתי וענה לנו תמיד בכנות, מה כדאי ומה רצוי לשקול שוב מתוך ניסיון וכנות אמיתית. הייתה רחבה מטורפת, כל הזמן מלאה ופשוט עשה לנו כיף גדול!!!

אטרקציות

יש עליו הרבה המלצות בקבוצה והוא באמת אלוף. יצאו תמונות ממש יפות שהגיעו יום אחרי ובאמת מרוצים מאוד

ניהול אירוע ואישורי הגעה
WiWi | אישורי הגעה
+

האפליקציה מאוד נוחה גם לנו וגם לאורחים, השירות היה מהיר יחסית והסנכרון עבד ממש בסדר עם חברת סידורי ההושבה שקיבלנו מהאולם (iplan).

*עורך טקס - עידן ניידיץ הסטנדפיסט (כןכן, ההוא עם הילד)*

אחרי שעשינו את החופה הרשמי 3 חודשים לפני עם פרוץ המלחמה, התלבטנו מאוד מה לעשות בחגיגה בגדולה. לבן זוג שלי היה חשוב שזה יהיה משהו מקורי ויותר קליל והוא הציע שעידן יערוך לנו את הטקס. אחרי מסע שכנועים (ערך לפנינו 2, 3 טקסים), הוא התרצה. במהלך הטקס הזמין את סבתא שלי לומר כמה מילים ולאחר מכן הקריא את הנוסח שכתב (לאחר התייעצות איתנו) והיה לגמרי הומוריסטי וכייפי כמו שרצינו. הקהל צחק וקיבלנו פידבקים מעולים.

 

*סקספוניסט - שי ברקו*

החלום שלי היה שיופיע סקספוניסט בקבלת פנים וזה בהחלט הוסיף! בהתחלה סגרתי עם גיל סמואל, אבל בסוף הוא לא יכל להגיע וקישר אותי לשי ברקו שהוא אגדה בפני עצמו. שניהם בנו לנו יחד פלייליסט נדיר בסגנון דיפ האוס. יש הרבה המלצות בקבוצה על שי, הוא באמת כשרוני מאוד, הסתובב בין הקהל בקבלת הפנים והוסיף מאוד לאווירה.

 

*עציצי תבלין - משתלת עדן*

הזמנתי מקובי עציצי תבלין עם בד יוטה ימים ספורים לפני החתונה, הבטיח לי שיבחר עציצים יפים וכך היה. המחיר לגמרי סביר ביחס למקומות אחרים.

*זר כלה - סמי פרחים, צומת קרית אתא*

יום לפני החתונה הגעתי לחנות שמוכרת גם לסטינואות, בחרתי את הפרחים שרציתי ועשו לי זר חלומי בדיוק כמו שרציתי.

*הסעה מת"א - דורון הסעות*

שירותי מאוד, עצר במספר תחנות ולפי מה שאמר מנהל האירוע שלנו הוא גם היה סבלני ולא הציק לקראת סוף האירוע לגבי יציאה חזרה.

*הדפסות - דנה דפוס*

הרצל המדהים, היה זמין ואדיב. כל ההדפסות שלנו היו מוכנות ממש במהירות והאיכות מעולה.

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של ספיר
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אקו | eco מתחם אירועים+
אקו | eco מתחם אירועים
358 ממליצים
מקום לאירוע
קובי בלאנדר - עיצוב אירועים | Blander.design+
קובי בלאנדר - עיצוב אירועים | Blander.design
115 ממליצים
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
Names בוטיק אופנה לגבר+
Names בוטיק אופנה לגבר
39 ממליצים
לחתן
אור גידו | DJ+
אור גידו | DJ
66 ממליצים
Dj לחתונה
WiWi  | אישורי הגעה+
WiWi | אישורי הגעה
0 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
ניהול אירוע ואישורי הגעה
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
צילום ועריכת וידאו
איפור
שמלות כלה
לחתן
Dj לחתונה
אטרקציות
ניהול אירוע ואישורי הגעה