הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
תמר וענר
החתונה של תמר וענר
קיץ 2023
הפוסט של תמר, חברת הקבוצה הסודית:

התחתנו ב5.7.23 ב58 אירועים בפתח תקווה (באולם הקטן) ואלה ההמלצות שלנו:

מקום לאירוע

פשוט מקום מושלם מכל הבחינות. המקום עצמו מהמם וקסום, האוכל היה טעים ברמות קשות פשוט ברמה של מסעדה ולא של גן אירועים. המקום הורס, ממש רצינו משהו שקרוב לטבע, ביום האירוע הכל תקתק, והמקום היה הורס ולא הפסקנו לקבל מחמאות על המקום והאוכל.

Dj לחתונה
מאיו מיוזיק | Mayo Music
+

שימי גרין האלוף ממאיו מיוזיק שעשה לנו את האירוע בדיוק כמו שרצינו והיה יותר ממושלם! הרים לנו מסיבה משוגעת כמו שרצינו. שימי היה מהמם לאורך כל הדרך ובחתונה עצמה היה וואו!!! ולא הפסקנו לקבל אח"כ מחמאות עליו והוא אישיות מיוחדת עם מלא לב ונשמה. אל תתפשרו על דיג׳יי טוב זה באמת הכי חשוב.

איפור

שירן שמש המהממת שאיפרה אותי הכי עדין שיש ועשתה לי את השיער הכי יפה והרגשתי הכי טבעית שיש (לא מתאפרת ביום יום) בפגישת ניסיון היתה ממש קשובה לכל הבקשות שלי ויישמה את הכל. מעבר לזה שירן סופר חמודה ומשרה אווירה של רוגע שזה סופר חשוב ביום כזה.

צילום סטילס

צילום סטילס+ וידיאו+ מגנטים+רחפן- עודד שלח לנו צוות סופר מקסים והיה ממש כיף להעביר איתם את כל היום. הצילום עצמו היה ממש טבעי ולא מאולץ ויצאו תמונות מהממות! 

שמלות כלה

הכי אלופה שיש ליאל יוסף איך שסגרתי תאריך ידעתי שאצלה אני סוגרת שמלות כלה, לקחתי שמלה ראשונה ושנייה ממנה והיא הייתה איתי לכל אורך התהליך ייעצה, עזרה והשמלות יצאו וואו!! עד היום מדברים איתי על השמלות בחתונה כמה שהן היו מהממות!! וגם אמא שלי ו2 אחיות שלי סגרו ממנה שמלות ערב מהממות לחתונה!!

מקווה שההמלצות יעזרו ושתהיה לכן חתונה מושלמת! 

איזה יום מרגש זה ואיזה מטורף שזה באמת עובר בשנייה!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
מאיו מיוזיק | Mayo Music+
מאיו מיוזיק | Mayo Music
103 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
איפור
צילום סטילס
שמלות כלה