הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
אסתר ושחר
החתונה של אסתר ושחר
קיץ 2022
הפוסט של אסתר, חברת הקבוצה הסודית:
שמלות כלה

קודם כל אני רוצה להמליץ בחום על מעצבת שמלות הכלה שלי ! האחת והיחיד אורה ליאן לוי !!!

מעבר לזה שהשמלות שלי היו הכי יפות בעולם וקיבלתי עליהן אין סוף מחמאות, החוויה מול אורה היתה באמת גולת הכותרת !

ברגע שנכנסתי אליה לסטודיו התחלתי להרגיש כלה !! ההתרגשות שלה, האנרגיות שלה והאהבה שהיא הרעיפה עליי היו שוות הכל !! והתוספת הקטנה שגם השמלות שלה היו פשוט מושלמות העניקו לי חוויה של 100/100.

הגעתי די עם כיוון לשמלה הראשונה ועל השמלה שניה התלבטתי, אבל אורה עם המקצועיות שבה ממש הכריחה אותי למדוד שמלה שהיתה רחוקה ממני שנות אור אבל ברגע שמדדתי אותה ידעתי שזו הבחירה שלי שמלה מדהימה שלא ראיתי כמותה ! והאמת שעד היום אני לא יודעת איזו שמלה אהבתי יותר !!

ממליצה ממליצה ממליצה !!!

מקום לאירוע
אהובת הספן‎
+

התחתנו באהובת הספן באשדוד, מקום פשוט מ-ד-ה-י-ם !!! האוכללל ווואו, רחוק מלהיות אוכל ״אולמות״, אוכל של מסעדת שף (עד היום מדברים בעבודה שלי על האוכל בארוע) פשוט חוויה בלתי נשכחת ! המקום בבסיס מעוצב מהמם וכמעט ולא צריך להוסיף דברים מעבר. יש אופציה לחופה על הים (אנחנו לא לקחנו כי היו שיפוצים של האזור באותה התקופה). בפגישות לפני החתונה נראה שהם קצת קשים ועומדים על העקרונות שלהם אבבבל וזה אבל גדול הם יודעים למה לעשות את זה ! זו הסיבה שהארוע היה ברמה גבוהה מאוד !!!

יש לציין כי המקום קטן יחסית עד 250 אנשים.

Dj לחתונה
אור נחום
+

הדי-ג’יי התותח שלנו היה אור נחום שהוא היה הבנאדם הראשון שידעתי שאסגור לחתונה שלי !! שמעתי אותו מנגן במשך שנים בכל מיני מקומות וידעתי שזה הבנאדם בשבילי ! כשהגענו לפגישה גם בן הזוג שלי התאהב ישר והציפיות היו אדירות ממנו ! כמובן שהוא לא אכזב ואי אפשר לתאר את המסיבה המטורפת שהיתה לנו בחתונה !!!!

התארגנות וליל כלולות
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק
+

התארגנתי בטריאסטה בנווה צדק תל אביב, אני ו3 מלוות , המקום מהמם והמנהל מקסים ואדיב, ארגן לנו מראש כל מה שהיינו צריכים להתארגנות ולא היה חסר כלום. מבחינת מקום בסוויטה היה המון מקום ולא הרגשנו בכלל עומס עם כל מי שבא לארגן אותנו.

חייבת לציין שהמקום מעט חשוך אבל העובדים מודעים לכך ומכינים פרוזקטורים מראש.

איפור

את העבודות של דניאל המהממת מצאתי באינסטגרם וקיבלתי עליה מלא המלצות מכלות שהתאפרו אצלה ! נפגשנו כחודש לפני הארוע לפגישת ייעוץ והיא היתה הכי נעימה ומקצועית שיכולתי לקבל! כמובן שגם ביום הארוע היא השרתה עליי רוגע וידעתי שאני בידיים טובות ! ברגע שהסתכלתי במראה קיבלתי את האישור שלי ! איפור מהמם עדין ומיוחד בדיוק כמו שחלמתי עליו !!!

היא איפרה גם מלווה שלי שיצאה מרוצה לא פחות ממני !! תותחית על!!

צילום סטילס

הצלם שלנו היה שי שחר האלוף ! צילומים מקצועיים מאוד ! איכות מטורפת ! הוא והעובדים שלו אנשים מאוד נעימים, מאמינים בלצלם את ״המציאות״ מנסים פחות לביים ובגלל זה יוצאות תמונות וואו !! אני בחורה שלא אוהבת להצטלם ובהתחלה היה לי קשה עם זה, הרגשתי שאני צריכה שמישהו יגיד לי מה לעשות אבל מהר מאוד הבנתי שזה הכי נכון והתמונות הספונטניות יצאו הכי טובות!

עיצוב שיער

עיצוב שיער עשה לי רון פרץ, עשה לי שיער מוברש בדיוק כמו שרציתי, המשיך איתי לליווי באולם ושם סידר לי שוב את השיער לפני החופה כדי שאהיה מושלמת ! בהמשך עשה לי תסרוקת אסופה לשמלה השניה והכל עמד במקום עד שנגמר הארוע.

אטרקציות

סגרנו עם שוויצריה מגנטים, היו מעולים איכות מעולה של מגנטים, התנהלות מאוד נוחה איתם עם בחירת המסגרת של המגנטים וקבלת התמונות (תוך מספר ימים בודדים)

אטרקציות

את העוגיות המהממות האלה הכינה ליאור. היא היתה קשובה לכל הבקשות שלי והמראה שלהם היה כמו מציור ! מהממות וטעימות !!

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אהובת הספן‎+
אהובת הספן‎
134 ממליצים
מקום לאירוע
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק+
טריאסטה נווה צדק | מלון בוטיק
20 ממליצים
התארגנות וליל כלולות
אור נחום+
אור נחום
16 ממליצים
Dj לחתונה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
שמלות כלה
מקום לאירוע
Dj לחתונה
התארגנות וליל כלולות
איפור
צילום סטילס
עיצוב שיער
אטרקציות
אטרקציות