הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
יעל ואור
החתונה של יעל ואור
סתיו 2023
הפוסט של יעל, חברת הקבוצה הסודית:

אז הפוסט נכתב לפני שהכל התחיל וממש היה בדרך לעלות. התלבטתי אם זה מתאים להעלות אבל דווקא בגלל שהרבה צריכות להחליף ספקים והאירועים כן חוזרים לאט לאט החלטתי שכן

התחתנו ב20.9 באולם אלה בנס ציונה, 250 אורחים

לפני שאתחיל בהמלצות ובספקים, אני רוצה להתחיל דווקא בנרמול-

ציפיתי שהתקופה הזאת תהיה מלאה באושר, התרגשות ובשמחה. בפועל היא הייתה מלאה במלא לחצים, תסכול, ריבים עם הבן זוג ולא מעט רגעים קשים. בהתחלה הרגשתי דפוקה אבל בפועל הבנתי שהרבה חוות את זה במידה זו או אחרת! אז לכל הכלות לעתיד שפה: זה תקופה קשה, זה לא תקופה שהכל ורוד וכיף, וזה תקופה שמביאה סערת רגשות לא פשוטה. זה עובר בסוף, מבטיחה, במיוחד כשמסתכלים על הבן זוג ביום החתונה ונזכרים למה זה היה שווה את זה מלכתחילה.

אגב- גם זה נכתב לפני המלחמה, ואני בטוחה שעכשיו זה הרבה יותר רלוונטי

עוד משהו לגבי האירוע עצמו-מדובר פה הרבה על לשחרר ב100%, אני מאוד ניסיתי, לא הצלחתי ב100% אלא רק חלקית כי אני פריק קונטרול. זה תסכל אותי בימים שאחרי האירוע אבל בסוף הבנתי שזאת אני, וכמה שהצלחתי לשחרר זה גם בסדר, ואפשר עדיין להנות בטירוף גם אם לא משחררים במאה אחוז!

ועכשיו להמלצות

מקום לאירוע
אלה - בית לאירועים
+

היינו ממש מיואשים בחיפושים, בכלל לא תכננו להגיע לאזור עד שהחלטנו ללכת לנסות גם את אזור נס ציונה, והתאהבנו בנראות של המקום! הגן בחוץ משלב יחסית הרבה ירוק והוא מהמם. החמיאו לנו שהאוכל היה מעולה, ישראלה הייתה אשת הקשר שלנו והייתה זמינה לכל שאלה ובקשה! לקחנו אלכוהול דרך הבר של האולם.

איפור
ליהי קורן כהן - איפור & שיער
+

המדהימה! מההתחלה היה לי ברור שאני רוצה איפור טבעי ועדין, וליהי הייתה התשובה לכך! האיפור יצא עדין ונסיכתי, השיער השתלב עם האיפור בול וכולם החמיאו לי שאני נראית כמו נסיכה! מעבר לזה שהמקצועיות חשובה, ליהי בן אדם מדהים, סבלנית ומקסימה. היא הייתה זמינה לכל שאלה שלי (ושיגעתי אותה המון), הסכימה לעשות לי איפור נסיון נוסף ללא תשלום סתם כי הייתי בחששות, ואשכרה נתנה לי להחליט על ליווי לאולם ביום עצמו! וזה בעיני חשוב לא פחות מהתוצאה הסופית.

*כמו שכתבתי התלבטתי על ליווי ממש ובסוף החלטתי שכן ואני ממש מרוצה, השיער לא החזיק והייתי צריכה טאץ אפ. בנוסף החלפתי לקוקו גבוהה בלוק השני וזה היה ממש מרענן וכיף

צילום סטילס
Flea Studio | פלי סטודיו
+

המהממים! התמונות יצאו נדירות ומרגשות ואני פשוט לא מפסיקה להתרגש מהן, ובלי קשר לתמונות, הצלם הראשי שלנו היה בוריס, והוא אחד האנשים המקלילים שכיף להיות איתם. הוא לא ביים אותנו יותר מידי, הצחיק אותנו והיה ממש כיף להיות לידו, ופשוט תפס רגעים מדהימים!

ומקס, הצלם וידיאו, פשוט מצלם ועורך בצורה כזאת מדהימה ויצא לנו הייליט מרגש ברמות!!

מעבר לזה , כל האורחים החמיאו שהצלמים פשוט באו וצילמו, היו נוכחים ברחבה ואפילו לא היה צריך לבקש מהם! אז ממליצה בחום, אין כמוהם!

הפקת אירועים

באלי שהבחורה הזאת תהיה חברה שלי בחיים האמיתיים. אופיר הייתה קשובה לכל בקשה, תקתקה את האירוע ודאגה לכל הדברים שהבאנו והיו לנו חשובים. ופשוט הייתי רגועה ברמות שהיא קיימת. מעבר לזה היא גם הייתה זמינה לאורך כל הדרך לכל שאלה והתייעצות, ולא רק ביום עצמו. ממליצה לכל מי שרוצה רוגע ושקט באירוע שלה, וכן ממליצה למי שמתחתנת באלה מנהלת אירוע חיצונית

Dj לחתונה
Dj Saar Lagziel | סער לגזיאל
+

איש עם אנרגיות בלתי נגמרות!! עשה לנו רחבה מטורפת, הרים אותנו באוויר, וידע לעשות שילובים מקוריים ומגניבים ברמות! מעבר לאירוע סער הוא בן אדם שסופר מרים ואנרגטי וכיף לתקשר איתו, שזה הכי כיף שיש!

אטרקציות

לא סתם מוזכרים כ"כ הרבה בקבוצה! התמונות שלנו יצאו יפות כמו סטילס, האורחים החמיאו שהמגנטים מטורפים ויפים וגם על זה שהצלם לא הפסיק לצלם מיוזמתו (אצלינו באירוע היה חן). אמנם הם יקרים אבל שווים כל שקל!

רב לחתונה

ערן גולדווסר. היה מקסים לאורך כל הדרך, עשה חופה מרגשת ומהממת אבל קצרה כמו שביקשנו, והיה קשוב להכל.

ניהול אירוע ואישורי הגעה
WiWi | אישורי הגעה
+

היו אחלה לגמרי, זמינים בשירות לקוחות וגם לקחנו מתנות באשראי

*נעלי כלה- יוּשוּ - נעלי ריקוד כלה וערב יש לי בעיה ברגל ואני לא קלה עם נעליים. הנעליים שלהם היו סופר נוחות, אפשר לעשות התאמה אישית בצורה, בצבע ובעקב והשירות שם פשוט נדיר!
 

חידון- עשינו הפעלה חמודה לאורחים של למי אתה דומה. (לקחתי ממישהי בקבוצה) כולם ממש התלהבו! אגב ממליצה על זאת שעיצבה לנו- עיצבה לנו גם את ההזמנה והתפריטים. לוקחת מחיר ממש זול.

צירפתי תמונה של זה למי שרוצה לקחת השראה

קרן -0505077362

*מקום התארגנות - מלון קראון פלאזה סיטי סנטר-היו אדיבים ונחמדים ברמות, נתנו לי כל מה שהייתי צריכה, שדרגו לי את החדר לחדר גדול יותר בחינם!! ונתנו גם לעשות את המפגש בטרקלין עסקים שעולה בדכ כסף- בחינם. ממליצה ממש.

עוד נקודות למי שהגיעה עד כה:

1. יהיו פשלות ויקרו דברים- אל תתנו לזה להשפיע עליכן כי היום הזה טס וחשוב להנות ממנו

2. תגידו לחברים שלכם לפני שיקחו אתכם לתמונות במהלך האירוע! כי לא תזכרו את זה

3. קבלת פנים- התלבטתי אם לצאת, ופשוט אמרתי שאחליט מה שזורם לי באותו יום. יצאתי לממש כמה דקות ואז הרגשתי שאני צריכה להיות בחדר, בקיצור תעשו מה שנראה לכן לנכון באותו רגע

4. תגזרו המון ספיירים כי דברים תמיד מתעכבים ביום הזה

5. מיוחדות- בסוף מה שמייחד את החתונה זה אתם, ולא אטרקציה כזאת או אחרת! אנחנו אגב דיברנו בחופה וזה הפך אותה לסופר מיוחדת בפני האורחים שלנו. אז לא תמיד צריך דברים גרנדיוזים כדי להפוך את זה למיוחד:)

6. תחשבו מראש מה חשוב לכן, כי ביום עצמו לא שמים לב לכלום ואז מתפספסים דברים

וזהו חפרתי מספיק, מקווה שהפוסט יעזור:)

היום הזה מדהים, מרגש וכיפי ברמות, והוא טס, אז תהנו מכל שנייה!!

כל מי שרוצה לשאול/להתייעץ בפרטי, אני זמינה באהבה ותרגישו חופשי!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
WedReviews - פוסט הקרדיטים של יעל
צילום: Flea Studio | פלי סטודיו
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אלה - בית לאירועים+
אלה - בית לאירועים
573 ממליצים
מקום לאירוע
Flea Studio | פלי סטודיו+
Flea Studio | פלי סטודיו
63 ממליצים
צילום סטילס
ליהי קורן כהן - איפור & שיער+
ליהי קורן כהן - איפור & שיער
142 ממליצים
איפור
Dj Saar Lagziel | סער לגזיאל+
Dj Saar Lagziel | סער לגזיאל
2 ממליצים
Dj לחתונה
WiWi  | אישורי הגעה+
WiWi | אישורי הגעה
0 ממליצים
ניהול אירוע ואישורי הגעה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
צילום סטילס
הפקת אירועים
Dj לחתונה
אטרקציות
רב לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה