הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נופר ועמרי
החתונה של נופר ועמרי
קיץ 2023
הפוסט של נופר, חברת הקבוצה הסודית:

אמל״ק : חתונת *גן* ביום חמישי בגבעה, ללא רב, התארגנות בתל אביב, כלה עם חזה גדול.

סטטיסטיקה : הוזמנו 520, הגיעו 422.

בחירת ספקים מרחוק - שבוע אחרי ההצעה טסנו לפריז לארבעה חודשים, ככה שאת רוב הספקים הייתי צריכה לבחור מרחוק, בלי פגישות פרונטליות. בהתחלה חששתי מבחינת החיבור דרך הזום, אבל האמת שזה היה פשוט מעולה. מי שלא עובר לכן טוב דרך הזום, עדיף שלא יהיה ספק שלכן. אז בכללי אם אין לכן כוח לפגישות ונסיעות, זו אחלה אופציה

מקום לאירוע
הגבעה
+

הכל כבר נאמר על המקום המושלם הזה, אז לא אחפור על הדברים הרגילים. אין צורך במנהל אירוע, רעות ודקל מדהימות ואפשר לסמוך עליהן בעיניים עצומות . היחס שקיבלנו היה מדהים ואכלנו להם את הראש בטירוף.. שלחנו מהנדסים כמעט שנה מראש למדוד את התקרה בשביל במת תאורה, שינינו גבהים של מנורות באולם ולכל דבר הגבעה היתה שם לזרום איתנו ולאפשר את זה.

חתונת גן - בדרכ בגבעה רק קבלת הפנים והחופה בגן, והשולחנות והריקודים שניהם באולם הגדול. אנחנו עשינו אירוע קצת שונה, שבו השולחנות היו בחוץ והריקודים היו באולם שהם קוראים לו פויה (מי שהייתה בגבעה, זה איפה שיש ספות בדרך לאולם הגדול). הוא לא סגור לגמרי אבל הוא גדול, וזה היה מושלם בשבילנו. הגן כל כך יפה בגבעה וזה יוצר שילוב שבו מבוגרים אוכלים בשקט בחוץ כשהצעירים רוקדים באולם, צירפתי תמונה .

קייטרינג ושירותי בר

קייטרינג הבית של הגבעה. העבודה מולם היתה ממש נוחה ומקצועית, הם זרמו איתנו על שינויים במנות והזמינו אותנו לטעימות אחרי השינויים כדי לוודא שאנחנו מרוצים.

קייטרינג ושירותי בר

שירותי הבר של הגבעה. סגרנו מולם את שדרוג האלכוהול. המחירים שלהם היו הכי טובים והם היו ממש הוגנים עם בקבוקים שלא נפתחו.

Dj לחתונה

הכי מלך בעולם. כבר במפגש הראשון דרך הזום הבנו איזה בן אדם אווירה הוא. הוא ספג לא מעט חפירות שלנו וזרם איתנו לגמרי, כולל שיר חופה שמתחלף באמצע, בביצוע מדויק. בגלל שעשינו את הריקודים בפויה ולא באולם הרגיל, הוא המליץ לנו על שדרוג סאונד של ספק שהוא סידר לנו, במחיר ממש טוב וזה ממש עשה את ההבדל! היה לו חשוב שזה יהיה טוב. הוא באמת נשמה אמיתית ואמנם אני לא אובייקטיבית אבל ניגן במשך שעות והשאיר את האנרגיה גבוהה לאורך כל הזמן

צילום סטילס
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
+

הרבה נאמר על מתן בקבוצה, והוא באמת מלך! חיפשנו צלם שלא יביך אותנו, כי שנינו לא מצטלמים יותר מידי בשגרה והוא היה בול. בכל התמונות אנחנו עם חיוך אמיתי וגדול והוא לא הביך אותנו לרגע. מתן הוא זה שקבע לנו את הלוז, ויאמר לזכותו שזה היה קצת מאתגר. רצינו להצטלם גם בתל אביב וגם בגבעה, והיו לנו במפגש בערך 25 אנשים . הוא לא נבהל משתי העובדות האלה ופשוט בנה לוז שמתאים לזה, שמתחיל יותר מוקדם עם ההפסקות הנכונות. (צלמים אחרים כבר בשלב הפגישת היכרות הודיעו לי שהם לא מצלמים בתל אביב זוגות שלא מתחתנים בעיר, ופסלתי אותם על השליליות הזו ) שבוע לפני החתונה שלחתי לו את ההודעה הכי ארוכה בעולם עם כל הדגשים החשובים לי ; האנשים, הרגעים וכל הנקודות הרגישות שכדאי שידע. הוא התייחס לכל דבר ברצינות ודאג שכל מה שחשוב לי יקרה! ממש ממליצה לכן לעשות רשימה כזו ולשתף אותה עם הצלם שלכם, זה יעזור לתיאום הציפיות. את האלבומים עוד לא קיבלנו אבל עושים אותם דרך דפנה אשתו המעצבת והעבודה איתה ממש נוחה וכיפית.

צילום ועריכת וידאו
אביב וטלי
+

עוד לפני שסגרנו מקום ידענו שאנחנו רוצים את הוידאו שלהם, אז ברגע שהיה לנו תאריך, סגרנו אותם. הם עושים סרטים דוקומנטריים קלילים יחסית, ואין עוד הרבה בז׳אנר ולא ברמה שלהם, אז מי שזה הסגנון שהיא מחפשת, ממליצה מאוד! מעבר לזה שהוידאו שלהם זה זיכרון מדהים, אביב הבן אדם הכי מצחיק בעולם ופשוט גורם לכל היום להיות עם חיוך ענקי

אטרקציות

היו ממש חמודים, נתנו לנו לבחור את העיצוב ועשו מלא תמונות. יום למחרת כבר הכל היה אצלנו.

עיצוב אירועים וסידורי פרחים

השם שלה לא עולה פה מספיק, למרות היא באמת הכי שווה בעולם! היא אוהבת לעבוד עם צבע ועושה דברים מהממים! ממש חשוב לה שהזוג יהיה מרוצה, והיא תמצא את הדרך הזה לעשות את זה בתקציב הקיים. המחירים שלה הכי הוגנים בעולם והיא באמת נתנה מעל ומעבר. היא הגיעה איתנו לגבעה כדי לראות עם מה שיש לה לעבוד וכדי להבין איך יראו השולחנות בחוץ, הלכנו איתה לבחור פרחים, שגענו אותה עם עיצוב שכולל פירות וירקות , והיינו ממש מרוצים מהתוצאה.

שמלות כלה

אני בחורה צרה עם חזה גדול (70e) ואני חושבת שכל מי שיש לה חזה גדול תבין אותי - מדובר באירוע מורכב! הייתי בלא מעט מקומות לפני שהגעתי לעמנואל, ובהרבה מהן הרגשתי שמתבאסים לי על החזה. מעבר לזה, נתנו לי למדוד שמלות עם קאפים במידה b, וכשהצלחתי להיכנס אליהן כשהחזה בכלל לא בקאפ ניסו לשכנע אותי לסגור, למרות ששמלה עם קאפים במידה b נראת אחרת לגמרי מאותה השמלה במידה e והמדידה הופכת להרבה פחות רלוונטית. רק כשהגעתי למיכל בעמנואל היא התייחסה לנושא כמו שצריך והביאה לי ישר את השמלה הנכונה היא התאמצה ממש למצוא שמלה קיימת כדי שלא אצטרך לשלם על תפירה מאפס, והצלחנו לעשות את זה בעזרת שני חלקים משמלות שונות. אין מקצועניות כאלה!! המקום עצמו מהמם וענק ביפו העתיקה, כל מדידה היתה הכי מושקעת בעולם (לקחת בחשבון שזה לוקח שעתיים), והיא לא שחררה עד שזה היה באמת מושלם, בעיני ובעיניה .

שמלות כלה

חצאית ממכירה של שחף גרשון וטופ שתפרתי אצל ילנה. ילנה היתה מקסימה ותפרה לי טופ עם מחוך בדיוק כמו שרציתי ילנה ממש השקיעה ועשתה גם את השמלות של אחיות שלי רק הנסיעות לחולון היו די מעייפות אז צריך לקחת את זה בחשבון . בנות עם חזה גדול - אל תוותרו על מחוך גם בלוק השני! זה מחזיק הרבה יותר יפה מחזיה ולא צריך להתעסק בזה, ואם עושים את זה טוב זה באמת הכי נוח ואפשר לרקוד בלי לחשוב ולחשוש מכלום! המלצה שקיבלתי מחברה ובזכותה יש לי תמונות יפות עם הלוק השני : תצטלמו עם הלוק השני בבוקר!! במהלך האירוע לא תהיה לכן סבלנות להצטלם איתו ותרצו לחזור לרקוד. המספר של ילנה : 052-6981694

רב לחתונה

. השם שלו עולה פה הרבה ובצדק, הוא פשוט הכי טוב בזה. עשה לנו את החופה הכי אישית ונכונה לנו המפגש והקשר איתו היו ממש טובים, והוא היה ממש זמין לנו לאורך התהליך. הוא ארגן הכל מאוד מסודר ולא היינו צריכים לדאוג לכלום. המלצה חמה!!

איפור

חיפשתי מישהי שעושה איפור טבעי יחסית עדין, ושירי היתה בחירה מעולה . היא היתה מרגיעה ונעימה, והאיפור והשיער החזיקו מושלם. לקחתי אותה גם לליווי ועברתי לאסוף. מי שמתחתנת בקיץ, ממש ממליצה על הליווי. הטאצ אפ לפני החופה עושה את ההבדל, והמעבר לאסוף היה מהיר ממש והקל לגמרי על שלב הריקודים. משהו שחשוב לי להגיד בקשר לפגישת ניסיון : עשיתי עם שירי פגישת ניסיון שכללה חצי איפור וחצי שיער, ואני באמת חושבת שהכי חשוב בקשר לזה זה לבוא רגועה ולא להלחץ אם זה לא יוצא טוב. אין סיכוי שזה ייצא טוב כשעושים הכל חצי ומערבבים צבעים, ואם את בחורה לחוצה אל תסתכלי בכלל במראה. תני למאפרת ולמסרקת לבחון מה שהיא צריכה, ותתרכזי בחיבור ביניכן.

מקום התארגנות - דופלקס של קבוצת נימי ברחוב אליפלט. היה לי חשוב להתארגן בתל אביב כדי לאפשר לחברים לקחת חלק ביום המרגש שלנו בלי להכביד על היום שלהם. אין פה כמעט המלצות על מקום כזה גדול בתל אביב, אז ממש ממש שווה!!!! יש שם 3 חדרי שינה בקומה העליונה, וחלל ממש גדול עם נוף לים בקומה התחתונה. תאורה מהממת, מטבח מאובזר וממש נקי. הגעתי לשם יום לפני עם המשפחה שלי וישנו שם כולם. ברגע שהגענו לשם התחלנו להרגיש אווירה של חופשה ושחררנו את הלחץ. יש בבניין גם בריכה חיצונית והאזור ממש כיפי . הם ממש זרמו איתנו על הכל ודאגו לעוד כיסאות בר ומראת גוף, נתנו לנו לעשות צק אאוט ב17 בתוספת מחיר סבירה לגמרי, ולא הגבילו את כמות האנשים שיגיעו לאורך היום.

המספר של איש הקשר : 054-5371940

שדרוג תאורה - חברת אווירה. לא ידעתי שיש עניין של שדרוגי תאורה עד שהייתי בחתונה של חברה שהביאה אותם, וידעתי שאני רוצה אותם גם בחתונה שלי. מצרפת תמונה של העמדה שלנו ויש להם עוד הרבה עמדות. הם מהממים והיה להם חשוב שנהיה מרוצים. בחרנו יחד עמדה והם הגיעו פעמיים לגבעה כדי לראות שזה מתאים לאולם שלנו, המלצה חמה!

 

אישורי הגעה - הלכנו על iplan כדי שיהיה לנו עם הסידורי הושבה שנעשים דרך המערכת שלהם. בדיעבד, לא בטוחה שזה משנה. הם היו טובים וזמינים והשיגו אחוזי מענה גבוהים מאוד. נקודה חשובה: לא מקבלים מהם רשימת אנשים שהגיעו ככה שאם לא העמדתם מישהו מטעמכם בכניסה, אין דרך לדעת שהמספר אמין. תמיד אפשר להשוות למתנות שקיבלתם, אבל אולי שווה לחשוב על זה.

הסעות - לוטן. היו לנו אוטובוס + מיניבוס מתל אביב, ועוד מיניבוס מיהוד. לוטן היה מקסים והמחירים שלו טובים, וזה כל מה שצריך מהסעות. לאחד המיניבוסים היה פנצ׳ר בדרך והוא ישר דאג למיניבוס מחליף כדי שכל החברים הכי טובים של החתן מכיתה א יספיקו לקבלת פנים.

המספר שלו : 054-2000439

איפור שיער למלוות ולאמא שלי - תם לב. המלצה חמה!! כשרון מטורף, ובחורה מושלמת! עשתה אותן הכי יפות בעולם והייתה כמו עוד חברה!

גלריה - לחצי להגדלה
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נופר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נופר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נופר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נופר
WedReviews - פוסט הקרדיטים של נופר
צילום: מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
אביב וטלי+
אביב וטלי
134 ממליצים
צילום ועריכת וידאו
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer+
מתן כצמן צלם | Matan Katzman Photographer
219 ממליצים
צילום סטילס
הגבעה+
הגבעה
374 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
קייטרינג ושירותי בר
קייטרינג ושירותי בר
Dj לחתונה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו
אטרקציות
עיצוב אירועים וסידורי פרחים
שמלות כלה
שמלות כלה
רב לחתונה
איפור