הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
שני ויקיר
החתונה של שני ויקיר
אביב 2023
הפוסט של שני, חברת הקבוצה הסודית:

אנחנו ממליצים המלצה רותחת על כל אחד מהספקים שלנו!

מקום לאירוע
חלום בחווה‎
+

תחתנו ב8.5 ב״חלום בחווה״ בחדרה. בהתחלה רצינו לעשות אירוע הקמה בשטח וכשהבנו שזה דורש מאיתנו מאמצים גדולים של זמן וכסף חיפשנו מקום שיהיה הכי קרוב לטבע וככה הגענו לחלום בחווה. גן אירועים ירוק ופתוח ושלא הפסקנו לקבל עליו מחמאות מהנראות, האוכל, הצוות. הרגיש שלכולם אכפת שהאירוע יתקתק בצורה הכי חלקה שאפשר. הבחירה הכי טובה שעשינו! וכמובן צחי שהיה זמין בכל שעה לכל שאלה ונתן לנו המון שקט.

Dj לחתונה

איתמר אסנר. החלק שהיה הכי חשוב לנו באירוע היה המסיבה. קיבלנו כל כך הרבה מחמאות על איך איתמר הצליח להתאים את המוזיקה לכל מגוון הגילאים, הרים את הקצב וגרם לכולם לרקוד בלי הפסקה. נהננו כל כך מהרחבה!

איפור

האחת והיחידה! Lilach Nachmani. איפרה את אחותי בחתונה שלה וכבר בניתי עליה. לילך מהממת מקצועית ברמות, תקתקה את העבודה, דאגה לשמור על רוגע ואנרגיות טובות לאורך כל היום. התאימה את עצמה הצחיקה ובעיקר הוציאה אותי בצורה הכי טובה שלי. האיפור והשיער החזיקו כל הערב כמו חדשים גם אחרי קראחנות ברחבה. ממליצה! שקט נפשי מובטח!

שמלות כלה
Simply You | שמלות כלה
+

היה לי חשוב להישאר בפרופורציות של מחירים לשמלה ליום אחד וככה מבין האפשרויות הגעתי אליהן. זוג בנות מוכרות ברמה יוצאת דופן, סבלניות ומקצועיות. הרגשתי מדהים בשמלה.

צילום סטילס

התמונות מדברות בעד עצמן. הגיע עם רוח שקטות, הקליל את כל היום. היה לו חשוב לעמוד בכל הזמנים ויחד עם זאת לתת לנו תחושה של רוגע. למצוא את המקומות הכי יפים להצתלם איתנו והכל באווירה טובה ורגוע.

צילום ועריכת וידאו

מתוק אמיתי! בנועם שלו וברוגע היה נוכח בכל רגע מיוחד בלי שהרגישו אותו. הצחיק אותנו בסוף החתונה עם ראיונות למלצמה.

*מגנטים- יניר אסולין. כשראיתי את המגנטים העגולים של יניר היה ברור שאותו ניקח. הצליח להוציא את כולם יפים, תמונות שלא מביישות צילומי סטילס. קיבלנו לנו כמויות של מגנטים אחרי האירוע ומכולם היינו מאוד מרוצים. יניר היה מקסים נעים לסבלני לכל אחד שביקש ממנו להצטלם.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
חלום בחווה‎+
חלום בחווה‎
36 ממליצים
מקום לאירוע
Simply You | שמלות כלה+
Simply You | שמלות כלה
25 ממליצים
שמלות כלה
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
איפור
שמלות כלה
צילום סטילס
צילום ועריכת וידאו