הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
ליאן ורועי
החתונה של ליאן ורועי
אביב 2023
הפוסט של ליאן, חברת הקבוצה הסודית:

לא האמנתי שאעשה זאת אבל וואלה לכל אחד ואחד מהם מגיע שאפו ענק ופירגון של העולמות אז בואו נתחיל!

מקום לאירוע
& HIGH
+

אין לי מילים לתאר - הם היו מושלמים ברמות.

רומי אהבת חיי שמהרגע הראשון הייתה שם לכל שאלה, טענה או בקשה.

יוסי מנהל האירוע שנראה קשוח ואדיש במבט ראשון אבל תותח על חלל ששובה את הלב ביום האירוע והכי חשוב נתן שלווה ונחת תוך דאגה והקשבה לצרכים שלנו!

לכל אורך הדרך הם עשו את המקסימום שנהיה הכי מבסוטים והיו קשובים להכל.

האוכל היה פשוט וואו - לא הפסקנו לקבל מחמאות מהאורחים שזו החתונה עם האוכל הכי טעים שהם היו בה בחיים ובתור כלה שאכלה ביום חתונתה לא מעט- באמת היה וואו.

איפור
קארין כהן מאפרת | Karin Cohen Makeup Artist
+

בקארינוש המושלמת התאהבתי כבר אי שם ב 2018 כשהיא איפרה את החברה הכי טובה שלי לחתונתה והיה לי ברור שהיא זו שתאפר אותי ביום שלי! רציתי איפור עדין שיראה כאילו לא התאפרתי והיא עשתה את זה באופן מושלם!!

היא איפרה גם את אמא שלי, אחותי וחברה שלי והאיפור היה מושלם והחזיק כל האירוע! היא בחורה קסומה עם אווירה מדהימה ובשילוב עם שרה שהן מכירות מלפני זה בכלל הצמד המושלם ליום שהוא גם ככה עמוס מאוד!

עיצוב שיער

שרה המושלמת ברמות של כלה הייתה פשוט חמודה ומושלמת מהרגע הראשון.

לא הייתי סגורה על התסרוקת שאני רוצה והיה לי ממש חשוב שיהיה קליל ולא עשוי מדי. היא הכי זרמה איתי ועשתה לי כיף ביום עצמו, עשינו הכל באיזי ובלי לחץ והיא גם עשתה את התסרוקות של אמא שלי, אחותי וחברה והן החזיקו כל הערב מדהים! בקיצור המלצה לוהטת!!

צילום סטילס

צלם סטילס (מצלמה אנלוגית -אלרן רוז ומצלמה דיגיטלית - דין) - אינסטגרם elrunrose

הבן זוג שלי חובב צילום והיה לו חשוב לקחת צלם עם עין טובה שידע לתת טאצ' קצת יותר מיוחד ולא תמונות קלאסיות של חתונות ואלרן היה בדיוק זה! הוא צלם אופנה במקור ולכן יש לומר יודע בדיוק איך להוציא גם ממישהי שלא חובבת את המצלמה תמונות טובות, נותן הרגשה קלילה, כייפית וזורמת והוא ממש הפך את היום הזה לכיף, הוא לא התיש אותנו עם מיליון תמונות ועשה את זה הכי מדויק שיש. הוא מצלם במצלמה אנלוגית ומגיע עם צלם נוסף עם מצלמה דיגיטליות, במקרה שלנו זה היה דין (אני לצערי לא יודעת מה השם משפחה)והוא היה המלווה המושלמת לאלרן ועבורי! גם הוא עם ניסיון צילום מעולם האופנה, ילד קסום עם עין חדה, שצילם את התמונות היותר קלאסיות של חתונות באירוע כך שאלרן יכל להתמקד ברגעים קסומים ומיוחדים!

Dj לחתונה

חששנו מדיג'יי כי טעם המוזיקה שלנו מאוד מבולגן וכולל הרבה מוזיקה שלא ככ מתאימה לחתונות - איתי עשה מסיבה מושלמת וידע לשלב בין הטעם שלנו הוויבים שרצינו לחתונה לבין קריאה מושלמת של הקהל ויצירת אווירה מעולה! קיבלנו מלא מחמאות על המוזיקה!

ניהול אירוע ואישורי הגעה

את אור לקחנו למרות שהיה את מנהל הארוע מטעם האולם כדי לוודא שאנחנו שקטים ביום עצמו ולא צריכים להתעסק עם כלום. אור הייתה מקסימה כל הדרך, עזרה לנו בהתלבטיות לפני הארוע בקשר לאכוהול, הושבות וכו' הייתה זמינה ונעימה. ביום עצמו היא לא הייתה מורגשת כמעט שזה בדיוק מה שאני מצפה ממנהלת ארוע והכל עבר חלק. היא גם הייתה מאוד סבלנית לקובץ אקסל הארוך וחופר להפליא ששלחתי לה עם כל הדגשים שלי. חשוב להגיד שלא לקחנו מעצבת לארוע ואור עזרה לנו לפזר את כל הקישוטים שהבאנו באולם כך שלא היינו צריכים לעשות דבר או להתעסק עם ספקים ביום האירוע! גם ויתרנו על וידאו והיא דאגה להעמיד בחופה אייפון שיקלוט את כל החופה!

*התארגנתי במלון פאבריק FABRIC מקבוצת מלונות אטלס בנחלת בנימין- אינסטגרם - fabrichotel_tlv

ישנתי במלון ערב לפני עם חברה, קמנו לארוחת בוקר מושלמת והתארגנתי בחדר. לאחר החתונה חזרתי עם הבן זוג ללילה נוסף ועזבנו בבוקר למחרת.

לקחתי את החדר הגדול שלהם עם מרפסת.

זו הייתה הבחירה הכי חכמה שעשיתי! ערב לפני ישבתי עם חברות בבושוויק הבר שנמצא במלון והיה בו מושלם כייפי וקליל

יש סופר ממול וזה היה ממש נוח להשלמות של הדקה ה90

יש מרפסת עם צמחיה מהממת בגג שהצטלמנו בה

השירות במלון היה מושלם והם היו זמינים לכל בקשה והפכו את השהות להכי נעימה שאפשר.

כשהגעתי למלון כבר חיכו לי בחדר כיסא בר ומראה ולא הייתה שום בעיה עם הספקים שיכנסו או הגבלה.

הם גם היו מושלמים ושמו בחדר בלונים ושלט מזל טוב וזה היה טאצ' ממש חמוד!


זהו, אז מסתבר שגם אם ממש לא רוצים לחפור זה יוצא חופר, ניסיתי להגיד מה שחשוב! מקווה שזה עוזר לכן ובעיקר מרים לספקים המושלמים שמגיע להם כל מילה טובה שאפשר הם באמת היו מדהימים! וכל הכבוד לי שבחרתי בהם 

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
& HIGH+
& HIGH
172 ממליצים
מקום לאירוע
קארין כהן מאפרת | Karin Cohen Makeup Artist+
קארין כהן מאפרת | Karin Cohen Makeup Artist
236 ממליצים
איפור
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
איפור
עיצוב שיער
צילום סטילס
Dj לחתונה
ניהול אירוע ואישורי הגעה