הגעתן לפוסט קרדיטים מתוך הקבוצה הסודית של כלות אורבניות, הנגיש עבורכן לראשונה בזכות שיתוף פעולה עם וודריביוז. הפוסטים שלפניכן נכתבו על ידי כלות לאחר חתונתן וכוללים מידע מפורט, אמיתי וכן על נותני השירות שלקחו חלק ביום האירוע.
נעה ואיתמר
החתונה של נעה ואיתמר
אביב 2023
הפוסט של נעה, חברת הקבוצה הסודית:

לא תכננתי לכתוב פוסט אבל לחשו לי באוזניה שחשוב לפרגן, ובאמת שיש רק דברים טובים לומר על הצוות שעשה לנו את החתונה שחלקו פחות מוכר כאן בקבוצה.

אז התחתנו במרץ האחרון, 170 אורחים.

מקום לאירוע
white
+

חיפשנו את האולם שמרגיש הכי פחות אולם והכי כמו לארח אצלנו בסלון, רק פי 1000 יותר יפה, וככה מצאנו את הוויט. הייתה לנו החוויה הכי טובה שאפשר לדמיין, גם מול הצוות, וגם ברמה של המקום. עדיין מקבלים מחמאות על האוכל, על הבר המפרגן, וגם על איזה מקום מהמם זה בכללי.

Dj לחתונה

איל כץ מFatcat.
שנינו לא מתים על נועה קירל ומזרחית, ומעדיפים דברים שהרבה יותר נוטים לכיוון הרוק, עשורים, ישראלי, היפ הופ, ואפילו מחזות זמר ובלוז. איל ידע לתפור בצורה מושלמת את הטעם המוזיקלי שלנו יחד עם החיבור לקהל, ויצר מסיבה כיפית בטירוף שאנחנו לא מפסיקים לקבל עליה מחמאות

צילום סטילס

חיפשנו מראש צלם שידע להוציא אותנו יפים באופן טבעי, ולא כי יש מלא פילטרים של אור צהוב ורומנטי. נדב היה בדיוק כזה, והוציא לנו תמונות מדהימות, טבעיות, והכי הכי אנחנו. גם על הוידאו שמאוד התלבטנו אם לקחת אנחנו מרוצים בסופו של דבר. בכל מקום של עריכות או בקשות נדב הכי בא לקראתנו שיש, וזאת תחושה נהדרת לעבוד עם ספק שלא רק כיף איתו, אלא גם ממש אפשר לסמוך עליו שיעשה את העבודה ברמה הכי גבוהה.

איפור

יש לי עור מאוד רגיש והחלק שהכי הפחיד אותי בחתונה היה לחטוף פריחה מהאיפור באמצע. למזלי הילה היא לא רק אומנית במה שהיא עושה, אלא גם היתה נורא רגישה לרגישויות שלי, עזרה לי למצוא חומרים שהצלחתי לסחוב בקלות, ועזרה לי להתגבר על כל החששות. חוץ מזה, היא גם מקסימה והיה כיף נורא לפתוח איתה את היום

רב לחתונה

מתי מושקוביץ מצהר
עם מתי היה לנו חיבור מעולה וחוויה נהדרת. באופן כללי כל התהליך דרך צהר עבר באופן הכי חלק וחיובי שיש, אבל גם מתי ספציפית עשה לנו טקס מקסים, נעים, וקצר, ונענה לכל בקשה שלנו בשמחה ובחיוך.

אטרקציות

הומלץ כאן מיליון פעם ומסיבה טובה. פשוט כמו להחזיק עוד צלם באירוע. מגנטים סופר איכותיים וצילום סופר איכותי.

וטיפ קטן לסיום: אם בוחרים ספקים טובים, שכיף איתם ואפשר לסמוך עליהם, אז אין שום דבר ששווה להילחץ ממנו יותר מדי. אני הצלחתי לקרוע 3 פעמים את השמלה תוך כדי האירוע, ותודות לחברה שטובה בתפירות הכל הסתדר ואף אחד לא ראה. עדיף להנות ולקחת את היום הזה בקלות.

נותני שירות שלקחו חלק בחתונה
white+
white
312 ממליצים
מקום לאירוע
רוצה להתייעץ עם חברות הקבוצה הסודית
ולהיות חלק מהקהילה שלנו?
הצטרפי לקבוצה הסודית >>
עוד פוסטים מהקבוצה
כנסו לקרוא עוד פוסטים של חברות הקבוצה הסודית של כלות אורבניות עם טיפים, המלצות וחוויות מהחתונה שלהן.
לניווט נוח בתוך הפוסט, לחצי על סוג הספק
מקום לאירוע
Dj לחתונה
צילום סטילס
איפור
רב לחתונה
אטרקציות